Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen!

Onsdag, halvveis i uka, og jeg klarte å komme meg opp av senga i dag også. Egentlig ganske fornøyd med det kjenner jeg, for har blitt litt dårlig søvn denne uka. Og jeg er fremdeles ikke vrak! :hoppe:

Treningstøyet er pakket, og jeg veier for og imot om det blir spinning i dag, eller om det blir en økt i helsestudio. Spinningtimen starter ikke rett etter jobb, men heller ikke så sent at jeg rekker middag eller noe annet i mellomtiden. Utrolig tåpelig synes jeg! Hmpf! Har meldt meg på, men vurderer sterkt å kjøre en økt i helsestudio i stedet, evt på spinningsykkel med mp3-spilleren (det er jo lenge siden jeg har kjørt en egenkomponert time.... :klø: ). Jaja, har jo noen timer på å bestemme meg da! I tillegg skal jeg melde på ei venninne på yogakurset, fikk melding av henne i går. Kjempemoro at hun blir med! :danse:

Nå er det :kaffekopp: tid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flotte strikkeprosjekter da! :) Jeg holder meg langt unna alt som heter strikking/sying og desslike da jeg minst har 20 tommeltotter, er helt elendig på slikt. ;)

Herlig å høre at du har supre dager, ingenting er som å få komplimenter! :)

Skrevet

God morgen frk ikke-vrak :ler:

Samme hva slags trening det blir vel, bare det blir. Det er i allfall mitt motto når det er vanskelig å finne noe en har skikkelig lyst til.

Syns du er helt utrolig på strikkinga. Jeg har aldri klart å lære meg å strikke skikkelig og nå har jeg vel egentlig gitt opp også. Det ble en genser til datteren da hun var liten, også stoppet det visst der.

Skrevet

:ler:

Trening blir det uansett ja! :jepp: Og heller mot en egen-økt for å kunne ta det rett etter jobb. Så får jeg kanskje lest litt i dag også! Må jo komme igang med nervesystemet :nigo:

Takk takk for strikkekompliment. Egentlig er jeg ikke noen strikkeracer, for jeg holder meg trofast til de to mønstrene jeg kan, og har ingen planer om å strikke gensere eller andre store avanserte prosjekter. Bare pusler litt innimellom! Men moro! Bare litt lite tid til sånt for tida... :ler:

Har en sak her jeg må finne ut av, men det er visst enklere sagt enn gjort. Argh! Kan ikke alt bare fungere som jeg vil? :klø:

Gjest wild bird
Skrevet

God morgen!

Jeg er ikke det minste forundret over at du er opplagt og klar for jobb hver morgen. Det har jo sin helt naturlige forklaring ;)

Ha en fin dag, snupsi :)

Skrevet

God morgen!

Jeg er ikke det minste forundret over at du er opplagt og klar for jobb hver morgen. Det har jo sin helt naturlige forklaring ;)

Ha en fin dag, snupsi :)

:sjenert:

Jeg? Naturlig forklaring? Har jeg ikke hørt... :ler:

Snupsi skal nok ha en fin dag :jepp:

Skrevet

Strikking ja... :sjenert:

En viss sau har visst en genser som skal være ferdig om en måned. Kanskje på tide å begynne på ermene...

Skrevet

Nærmer seg brått lunsj i dag gitt. Har endel jeg må få ferdig i dag, men ser foreløpig ut til at jeg ligger greit ann. Sånn bortsett fra denne ene oppgaven som jeg ikke får til... :kjefte: Får mase litt på et par kollegaer tror jeg :jepp:

Ellers ikke allverdens mas i dag, mye møter gir meg litt rolig arbeidsdag (andre i møter ---> jeg får jobbet i fred!). Deilig!

Suuuulten!!!

Skrevet

Har du hatt en fin dag på jobb så langt da? :wow:

Forresten så er det SUPERenkelt å strikke sokker, jeg har verdens beste oppskrift. Etter ett par så kan du den i hodet og kan strikke sokker til hele landet!

Skrevet

God dag, Bippe!

Så kjekt at det er du som kan mase for en gangs skyld, og ikke at de andre maser på deg! :hoppe: Håper grrrr-oppgaven løser seg enkelt!

Trening er bedre enn ikke-trening; det er sikkert! Jeg har foreløping holdt meg til flytte-ut-treninga, men vurderer sterkt om jeg ikke skal dele opp treningsprogrammet mitt i tre deler idag, og fordele dem utover dagen... små piff-ups! -- blir ikke de helt store bæringene idag, nemlig; heller masse hodebry :ler:

:duskedame: for at energien er på ikke-vrak nivå; håper resten av arbeidsdagen din blir bedre og bedre!

:kaffekopp: & :klem:

Skrevet

:gjeiper:

Ingen stor :wow: -dag i dag ser det ut til, men i grunn like greit. Og ting kan jo ta seg opp etter jobb :sjenert:

Forresten så er det SUPERenkelt å strikke sokker, jeg har verdens beste oppskrift. Etter ett par så kan du den i hodet og kan strikke sokker til hele landet!

Men da kunne jeg kanskje spørre pent om å få en liten kopi av oppskriften? Hadde vært moro å prøve seg, og greit med litt småprosjekter innimellom (pledd tar møe lang tid....).

God dag, Bippe!

Så kjekt at det er du som kan mase for en gangs skyld, og ikke at de andre maser på deg! :hoppe: Håper grrrr-oppgaven løser seg enkelt!

Trening er bedre enn ikke-trening; det er sikkert! Jeg har foreløping holdt meg til flytte-ut-treninga, men vurderer sterkt om jeg ikke skal dele opp treningsprogrammet mitt i tre deler idag, og fordele dem utover dagen... små piff-ups! -- blir ikke de helt store bæringene idag, nemlig; heller masse hodebry :ler:

:duskedame: for at energien er på ikke-vrak nivå; håper resten av arbeidsdagen din blir bedre og bedre!

:kaffekopp: & :klem:

Grrrr-oppgaven er nå litt i andres hender, og så håper jeg at de finner på noe smart som løser problemet. Så foreløpig konsentrerer jeg meg om litt andre ting her (småhektisk gitt!).

2 timer igjen, så blir det rett på trening (har avbestilt spinningtimen). Gleder meg!

Skrevet

Grr-oppgaver er skapt til å delegeres!

Skrevet

Grr-oppgaver er skapt til å delegeres!

:jepp:

Skrevet (endret)

Lyst til å skrive om den ruspolitiske handlingsplanene det ble orientert om i formannskapet i dag? Det er min grr for dagen :roll:

Endret av Suzy
Skrevet

Delegere - delegere :fnise:

Min grrr-oppgave har visst strandet litt, men nå har den strandet hos andre, så da klager ikke jeg. Får satse på at det er ny dag med nye muligheter i morra!

Snau time igjen plutselig, og jeg er ikke i mål med det som må gjøres.... :sukk:

Skrevet

Jeg er ferdig med grr og har begynt på en ny.

Skrevet

Min grr-oppgave idag er husvask. Sånn er det å være hjemme i permisjon ;)

Det babyteppet var kjempefint! Så greit med prosjekter med gjentakende mønster som kan funke greit til tv-strikking. Tror det havner på den lange listen over alt jeg har lyst til å strikke...

Skrevet (endret)

Og jeg har totalt ignorert min grrr-oppgave idag :ler:

Både :hjerte: Mannen og jeg er i den modusen, viste det seg, så ikveld tenkte vi å overnatte i nyhuset :hoppe: -- for vi tenkte kanskje at det å endre "omgivelsene" kunne gjøre noe med .. ehh .. motivasjon/gyve løs - faktoren? :klø: -- eller kanskje det bare blir peiskos der også :fnise:

:sjenert:

-ad babyteppet: det likte jeg! Tror jammen meg jeg skriver det opp på lista mi også :jepp:

Endret av fairygirl
Skrevet

Har fått masse skryt av babyteppet, og er kjempefornøyd! Bidrar gjerne med hjelp hvis det skulle trenges :jepp: Men noe voldsomt tv-prosjekt er det ikke for min del. Er altfor mye telling til at jeg klarer å fokusere stort på det som foregår på skjermen i tillegg. Ikke det mest sosiale strikketøyet jeg har :ler:

Litt på overtid idag ser det ut til... Dukker av og til opp noe mot slutten av dagen, og da må det bare gjøres. Håper jeg kommer herfra ganske snart altså!

Litt nøtter nå (ingen vakker kjole inni, men....) og så blir det en tur på trening :trene:

:briller:

Skrevet

Ja takk :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...