Skravla Skrevet 22. august 2010 #1721 Skrevet 22. august 2010 Å tilbe en sau.... er det det samme som å sukke henført over fårikål?
Sauen Shaun Skrevet 22. august 2010 #1723 Skrevet 22. august 2010 Men er det ikke en bitteliten forskjell fra å si at sauer er ålreite dyr, til å starte tilbedelse? :klø: Næsj! Ser ikke problemet ditt. Å tilbe en sau.... er det det samme som å sukke henført over fårikål?
Roadrunner Skrevet 22. august 2010 Forfatter #1724 Skrevet 22. august 2010 Er ikke sikker på om man blir så populær med fårikål i denne undergrunnsbevegelsen altså. Stakkars Sauen! Kan jo være partifeller fra fjøset... Orspråket "grille sine motstandere" får plutselig en heeeelt annen mening *overser Nazi-Supra* Akkurat kommet hjem fra en helt fantastisk morsom og slitsom spinningtime Masse energi, og snaue 1000 kcal forbrent! Herlig! Tror jeg satser på lesedag i morra, og så blir det mer trening på tirsdagen (passer best med programmet på treningssenteret tror jeg). Kjenner jobben er litt i veien om dagen altså (ikke lønninga da ), vil så gjerne studere mer og trene mer! Småenergisk i dag kjenner jeg!
Roadrunner Skrevet 22. august 2010 Forfatter #1725 Skrevet 22. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=t_fYBp_qgm0er bare så sinnsykt fiiiin! Endret 22. august 2010 av Roadrunner
Gjest wild bird Skrevet 22. august 2010 #1726 Skrevet 22. august 2010 Det var da litt av en link - eller veldig mye
Roadrunner Skrevet 22. august 2010 Forfatter #1727 Skrevet 22. august 2010 Det ble først en veeeeldig lang link, men tror den skal fungere nå. Litt stor skrift kanskje? Jaja, da blir den synlig i alle fall! Er noe med det musikkstykket som virkelig griper meg... Nydelig!
Sauen Shaun Skrevet 22. august 2010 #1728 Skrevet 22. august 2010 Er ikke sikker på om man blir så populær med fårikål i denne undergrunnsbevegelsen altså. Stakkars Sauen! Kan jo være partifeller fra fjøset... Orspråket "grille sine motstandere" får plutselig en heeeelt annen mening Fårikål er ingen høydare her nei. Er noe med det musikkstykket som virkelig griper meg... Nydelig! Ja, det er vakkert! Kos deg med all energien. Og de 1000 kaloriene du har forbrent i kveld, har visst kommet til meg. Snakk om å ha forspist seg i helga. *stappmett*
Roadrunner Skrevet 23. august 2010 Forfatter #1729 Skrevet 23. august 2010 God morgen! Ny uke nye muligheter... Og jeg fikk ikke sove i går kveld, så er relativt trøtt i dag kan man si. Kan bli en bittelitt lang uke dette kanskje? :klø: Mulig det rett og slett ble litt for mye energi i går? En plan om å ha lesedag i ettermiddag (og litt treningsfri etter to harde spinningøkter i helga), og så heller gyve løs på treninga igjen i morra. Inne i en veldig god treningsperiode igjen, og skulle gjerne trent daglig, men er nødt til å få døgnet til å gå opp på et vis. Kjenner jobb er litt i veien om dagen altså.. Men lønna derimot, er helt på sin plass
Supramundane Skrevet 23. august 2010 #1730 Skrevet 23. august 2010 Kanskje du brukte opp for mye, så i dag må du spare energi.. Syns det høresfornuftig ut med lesedag!
mocci Skrevet 23. august 2010 #1731 Skrevet 23. august 2010 God mårran Bippe! Artig lesning her inne og må si jeg ble litt nysgjerrig på diverse mannebein som nevnes. Godt at du ihvertfall vil utforske de muligheter som finnes. Eyecandy er dessuten aldri å forakte.
Roadrunner Skrevet 23. august 2010 Forfatter #1732 Skrevet 23. august 2010 Kanskje du brukte opp for mye, så i dag må du spare energi.. Syns det høresfornuftig ut med lesedag! Tror lesedag blir bra ja! Håper jeg kommer igjennom emne 2 av studiet i løpet av en dag eller to, og at jeg etter en kjapp repetisjon kan være klar for ny test. Vil gjerne holde en god progresjon og kanskje ligge litt i forkant av fulltidsstudentene så lenge som mulig Men spørs hvor lenge det går... Skal i alle fall forsøke! God mårran Bippe! Artig lesning her inne og må si jeg ble litt nysgjerrig på diverse mannebein som nevnes. Godt at du ihvertfall vil utforske de muligheter som finnes. Eyecandy er dessuten aldri å forakte. Mannebein ja... Huff, bare noe rot. Men ingen jeg her hals over hodet interessert i nå, så er mer på eyecandy-bølgen. Senke skuldrene og ta det litt som det kommer. Har ingen taleproblemer eller andre "forelsket-symptomer", så foreløpig er det nok bare en liten nysgjerrighet som er pirret. Vi får se! Leste forresten horoskopet i ukens Kamille, og det lovet veldig bra. Skulle visst bare være en positiv, energisk bølge fremover Go with the positive flow!
Suzy Skrevet 23. august 2010 #1733 Skrevet 23. august 2010 God morgen! Du verden som dere greier å skravle i løpet av ei lita helg. Måtte jo ta igjen flere sider her Til mannebeinproblematikken: Det er lov å kikke og jeg syns vel ikke du skal gå ut fra at ting er umulige inntil det er bevist at de er det...? Men du vet best hva du vil og kan osv. Jeg er vel bare litt redd du undervurderer dine muligheter lizzom... Ellers - god morgen - og i dag traller jeg på Manhattan Skyline på morran
Roadrunner Skrevet 23. august 2010 Forfatter #1734 Skrevet 23. august 2010 Vi har vel ikke de store problemene med å få skravlet litt Bare på sin plass at andre enn meg må ta igjen litt! Ahhh! Manhattan Skyline Fiiiin sang! I mannebeinsaken ( navnet skjemmer visst ingen...) har jeg fått roet ned tankene, og lytter til fornuftige sjeler. Kikker litt rundt, og tar det som det kommer uten å skape storm i et vannglass. Var vel bare litt mye i toppen før helga Men uvant å ha to små nysgjerrige tanker i hodet samtidig (er stort sett vant til at der ikke er noen...). "Luksusproblem" !
Supramundane Skrevet 23. august 2010 #1735 Skrevet 23. august 2010 Det er lov til å se. Så mye man vil.
Roadrunner Skrevet 23. august 2010 Forfatter #1736 Skrevet 23. august 2010 Det er visst det... Men jeg ER ikke helt skrullete altså! Et par arbeidsoppgaver som venter her, får vel kanskje komme igang med de? Så er det unnagjort liksom...
Roadrunner Skrevet 23. august 2010 Forfatter #1737 Skrevet 23. august 2010 1 down, 1 left (egentlig masse jeg bør gjøre, men MINST 1 jeg MÅ gjøre i dag ) ute, minimal arbeidslyst, stor treningslyst - alt er med andre ord ved det normale Blingsa litt på treningsplanen, og trodde jeg hadde en genial plan for morgendagen. Så er ikke "timen min" der i morra Hva skal jeg da gjøre? De andre timene frister ikke like mye, og passer ikke like bra. Får kanskje ta en tur i helsestudio da? Eller svømmehallen? Hmmm... Fikk litt å gruble på nå ja! Hvorfor må de forandre programmet så mye? Jeg hadde jo MIN plan som passet finfint! Nå blir det jo bare ball...
Suzy Skrevet 23. august 2010 #1738 Skrevet 23. august 2010 TYPISK! Jeg får helt fnatt når planer blir endret på det viset og i allefall når det blir sånn. Herrefred altså... Gå og svøm - deilig, effektivt og behangelig på en gang
Roadrunner Skrevet 23. august 2010 Forfatter #1739 Skrevet 23. august 2010 Jeg får også fnatt av alle disse endringene. Nå har jeg gått fast på en tirsdagstime i sikkert et par år, og plutselig har de gjort endringer. Hvorfor? Timen har vært full av folk, og instruktøren er populær. Ser det skal komme en time senere i høst på omtrent samme tidspunkt som tidligere (litt forskjøvet, så passer ikke like glimrende, men dog...), men spørs om det er samme opplegget som tidligere. Kjenner jeg rett og slett blir frustrert. Flere andre ting er snudd på hodet også, samt stor ommøblering i helsestudio. Må jo "bli kjent" igjen! Hmpf... Får nok bli svømmehallen i morra ja. Da kan jeg dra rett etter jobb, og få gjort litt i heimen også. I dag har jeg planer om treningsfri - skikkelig studiedag. Og så må jeg ta en skikkelig gjennomgang av programmet og se om jeg kan finne noen andre timer jeg kan bruke utover i uka. Hadde liksom funnet mine instruktører og timer som fungerte kjempebra... Godt det bare er et par uker til yogakurset begynner, da har jeg i alle fall en fast treningsplan noen uker. Feiring av kollega i dag, så kake i kantina senere. Jeg skal i alle fall være sosial, men klarer meg fint uten kake Nevnte jeg forresten at vekta nærmer seg -4 kg siden ferien (2 uker)? Har fremdeles igjen endel av det jeg gikk opp i våres/sommer, men det går rette veien!
Suzy Skrevet 23. august 2010 #1740 Skrevet 23. august 2010 Nevnte jeg forresten at vekta nærmer seg -4 kg siden ferien (2 uker)? Har fremdeles igjen endel av det jeg gikk opp i våres/sommer, men det går rette veien! Fy fader så bra! Flinka!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå