Roadrunner Skrevet 23. august 2010 Forfatter #1741 Skrevet 23. august 2010 Er veldig fornøyd! Aboslutt mest fornøyd med at det har gått veldig bra å komme igang igjen med lavkarbo. Har jobbet med motivasjonen siden i våres, og det har virkelig gjort susen. Minimalt søtsug, ikke sjokoladehunger, nesten ikke lavkarbo-bivirkninger (hodepine, håpløse muskler etc), og kroppen fungerer ganske bra (litt treg mage, men det går seg nok til). Deilig! Føles bare digg rett og slett Nyter motivasjonen og godfølelsen så lenge den måtte vare!
Roadrunner Skrevet 23. august 2010 Forfatter #1744 Skrevet 23. august 2010 Sitter du der og sikler? *kremt* For å si det sånn, noen hadde vært hos frisøren, og det så ikke dumt ut...
fairygirl Skrevet 23. august 2010 #1745 Skrevet 23. august 2010 *kremt* For å si det sånn, noen hadde vært hos frisøren, og det så ikke dumt ut... Ååååååå....
Supramundane Skrevet 23. august 2010 #1747 Skrevet 23. august 2010 :ler: :ler: SÅ ARTIG!! Det er bare å sikle!!
Roadrunner Skrevet 23. august 2010 Forfatter #1748 Skrevet 23. august 2010 Hmpf... Fæle greier spør du meg Ok, ikke helt fælt da...
fairygirl Skrevet 23. august 2010 #1749 Skrevet 23. august 2010 Utrolig hva en pen hårklipp kan gjøre med siklefaktoren *mimrer* :rødme:
Roadrunner Skrevet 23. august 2010 Forfatter #1750 Skrevet 23. august 2010 Test nr 2 er gjennomført, og jeg klarte den også på første forsøk! ALT rett!! Den var MYE vanskeligere enn den første, og kapitlene har virkelig vært krevende. Men nå "får jeg lov" til å gå videre til neste emne Ble SÅ lettet nå! (har bannet litt de siste par dagene...). Og så kikket jeg litt, og fant ut at det ikke er snakk om 16 tester totalt, men 12. Og 2 er unnagjort!! :hoppe: - 10 igjen Skulle nesten tro det var eksamen det var snakk om, men det er altså "bare" en multiple choice test...
Skravla Skrevet 23. august 2010 #1752 Skrevet 23. august 2010 Og herlig med høy siklefaktor...... det vil jeg snart ha også.
Roadrunner Skrevet 24. august 2010 Forfatter #1753 Skrevet 24. august 2010 (endret) God morgen! T-dag, men faktisk ikke helt vrak i dag. Fantastisk! Føler meg i grunnen ganske våken, tross at jeg ikke fikk sove i går kveld heller, og at jeg var helt i ørska da klokka ringte. Men en dusj og en god frokost gjorde underverker! Har noen virkelig gode dager om dagen, føler jeg har det bra! Vekta går nedover, kroppen fungerer, studiet går bra, jobb er greit, en liten -faktor her og der, herlige folk rundt meg osv. Kan visst ikke klage er servert! edit: glemte kaffen! Endret 24. august 2010 av Roadrunner
mocci Skrevet 24. august 2010 #1754 Skrevet 24. august 2010 Grattis med nok en alt rett test!! Du er jo knallgoe!!
Roadrunner Skrevet 24. august 2010 Forfatter #1755 Skrevet 24. august 2010 Tusen takk, mocci! Testen i går var virkelig en liten utfordring, og jeg måtte vri hjernen godt underveis. Og noen av svarene var nok delvis gjetting, og dermed en stor dose flaks Men det gikk jo!
thumbalina Skrevet 24. august 2010 #1756 Skrevet 24. august 2010 Hei hei, er innom å oppdaterer meg litt. Står her ved dørstokken og triller på snuppa mi, og leser noen sider dagbok. Så gøy med nye studier og et nyoppdaget mannebein! Høres ut som det kan bli en bra høst!
Roadrunner Skrevet 24. august 2010 Forfatter #1757 Skrevet 24. august 2010 Så koselig å se deg innom igjen, thumbalina! Satser på at det blir en veldig bra høst! Det er planen
Chica Skrevet 24. august 2010 #1758 Skrevet 24. august 2010 Morn morn! bare innom for å oppdatere meg etter helga! (Ikke bare bare det - her går det unna!)
Suzy Skrevet 24. august 2010 #1759 Skrevet 24. august 2010 (endret) Her ble jeg rett og slett glad av å lese i dag! Så herlig at du oppsummerer med "jeg har det jammen fint" - deilig og vel fortjent. Håper T-dagen fortsetter godt! Endret 24. august 2010 av Suzy
Roadrunner Skrevet 24. august 2010 Forfatter #1760 Skrevet 24. august 2010 Morn morn! bare innom for å oppdatere meg etter helga! (Ikke bare bare det - her går det unna!) Koselig å se deg! Har kanskje blitt noen innlegg siden før helga? Koselig med liv i boka! Og godt med gode dager Alt bra på din kant? Her ble jeg rett og slett glad av å lese i dag! Så herlig at du oppsummerer med "jeg har det jammen fint" - deilig og vel fortjent. Håper T-dagen fortsetter godt! Humøret er visst riktig så bra i dag, og da kan jeg jo ikke annet enn å prøve å formidle det videre. Og hvis du blir glad av å lese i boka mi, så blir humøret mitt enda bedre, og da er vi inne i en super karusell (ehhh... litt VEL hyper i dag? :klø: ) Plutselig bare en halvtime til lunsj. Formiddagen har gått fort! Vært endel å gjøre, og har ikke rukket å se så mye på klokka. Ikke dumt! Begynner å få en ganske sterk mistanke om at "noen" ikke er singel. Men sikkert like greit det, så slipper vi komplikasjoner uansett Og jeg kan jo litt allikevel jeg, når sjansen byr seg Uansett er det inderlig godt med noen skikkelige positive dager. Kjenner hele utstrålinga er mye bedre enn på ei god stund, og det føles godt! Er sikkert bare et tidsspørsmål før jeg treffer bakken igjen og humøret får hormonutfordringer, men enn så lenge skal jeg kose meg så godt jeg kan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå