Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

*serverer RR nybakte muffins og varm drikke*

Videoannonse
Annonse
Gjest wild bird
Skrevet

Flinke studenten :klemmer:

Kos deg med venninnebesøk i morgen. Det blir sikkert kjempebra :)

Skrevet

Takk takk, fairy! Ble jordbær i stedet, er visst litt mer karbovennlig enn muffins :fnise:

:bolledeig:

Har akkurat tatt første multiple choice-testen, og fikk godkjent resultat! :danser:

Faktisk.....

ALT RETT! :duskedame:

Betyr ingenting for eksamen, karakteren eller noe sånt, det betyr bare at jeg med god samvittighet kan legge grunnleggende kjemi bak meg, og gyve løs på kapittelet om celler. Men det er jo en bitteliten milepæl det også da! 1 down - 15 to go :ler:

:opplyser:

Tilbake til boka!

Skrevet

Flinke studenten :klemmer:

Kos deg med venninnebesøk i morgen. Det blir sikkert kjempebra :)

Skal kose meg STORT i morra! :jepp:

To gode venninner som kommer, gleder meg!

Skrevet

:duskedame:

Superfornøyd, er godt å kunne legge et emne bak seg!

Feirer med å sette på vaskemaskinen, og hive meg over nytt kapittel :jepp:

Herlig :duskedame: heiagjeng dere er!!

Skrevet

Grattis med alt riktig på første MCQ! :tommel:

Veldig greit å vite at man har fått med seg det viktigste fra kapittelet :)

Du er så flink som virkelig kaster deg over nytt studium med stor iver ! :klem:

Skrevet

Har gitt meg for kvelden nå, og inntatt sofaen. :veslejenta: Klesvasken henger på snora, jeg har småryddet litt og betalt et par regninger. Nå blir det CM før jeg skal krype godt under dyna. Fredag i morgen!

Ingen smertestillende i dag, begynner så smått å få igjen magen min :ler: Kunne bare vekta vise litt mer resultater igjen også nå, så hadde det gjort seg. Stått ganske stille her denne uka, men skylder på mensen tror jeg (like greit).

Står bra til rundt forbi?

:kaffekopp:

Skrevet

Ække så gær'nt her i gården i allefall, men jeg kjenner at jeg egentlig ikke gidder å komme meg ut av sofaen for å lage frokost og lunsj til morgendagen - enda jeg bør :roll:

Latsabb her altså - litt trøst at du har slappet av du og :ler:

Skrevet

Her er det supersløvt!

Telefonen ringte, og plutselig gikk tida fort og jeg fant ut at det i grunn var tid for å avslutte skoledagen. Men godt å være igang med neste emne! Må nok kanskje lese litt i helga også ja. :jepp:

Hvem iallverden fant ut at det er morsomt å sende ut masse regninger til sånne som meg? Synes det har rast inn med regninger i det siste, og pengene farer skrekkelig fort ut... Men med påmeldingsavgift og studieavgift på nærmere 30.000 kroner tilsammen, så blir det jo penger da. I tillegg til bensin, regning på verandagulvet, service på bilen etc... Satser på at det går i orden denne gangen også. Men skulle gjerne hatt litt mer økonomisk overskudd enn det tegner til å bli denne måneden.

Skrevet

God morgen!

Oooohhhhh herlige fredag! "Våknet" 10 min før klokka ringte i morges, og var sikker på at det var en vond drøm. Ville bare ligge i senga og sove mer!! Når man i tillegg har drømt litt som setter i gang noen små tanker i bakgrunnen, så har man mest lyst til å sove det hele av seg. Godt det er fredag! :hoppe:

Gleder meg til venninnebesøk i kveld!

:kaffekopp: servert!

Skrevet

God fredagsmorgen RR!

Regninger er noe skikkelig dritt - jeg lurer igrunnen ofte på hvor pengene blir av jeg. Syns ikke jeg bruker veldig mye, men vips er det helt tomt på slutten av måneden og smalhans til neste lønn (er der nå - teller kroner og venter på lønna til uka :roll:). Hvordan er det mulig å i det hele tatt ha økonomisk overskudd når man er for seg selv, lurer jeg på?

Nok surv - håper du er våken i dag og har en FIIIIN fredag. Straks helg :hoppe:

Gjest wild bird
Skrevet

God fredag, RR!

Kos deg med venninnebesøk i kveld :)

Skrevet

Skal kose meg skikkelig! :duskedame:

Noen tanker burde vært mulig å destruere. Fjerne dem både psykisk og fysisk, slik at de kunne gi sinnet fred. Tanker som bare dukker opp av og til, men som har evnen til å paralysere i perioder. Tanker som egentlig er gode og positive, men som bare fører håpløshet og frustrasjon med seg. Argh! :kjefte:

Sånn, dagens lille kryptiske utblåsning...

Skrevet

:klø: :vetikke::kose:

... eller noe sånt?

Eller noe sånt ja...

Litt grums i toppen, og tanker dukker opp. Tanker jeg helst vil bli kvitt, men som jeg samtidig spinner videre på. :sukk:

I tillegg har det blitt en litt styrete fredag på jobb, passer meg ikke sånn superbra kjenner jeg. Men men, snart lunsj, og snart helg :veslejenta:

Skrevet

Snart helg, venninnebesøk, moro og hvile. :hoppe:

Og så flott at du er ferdig med første testen. Og allerede igang med neste emne. :duskedame:

Skrevet

Godt å være ferdig med første emne, og komme videre! Prøver å holde så god progresjon jeg bare kan, med et bittelite håp om å ta eksamen til jul. Ikke noe nederlag om det ikke går, men det er jo verdt et forsøk i det minste! :jepp:

I dag tror jeg at jeg skal prøve å komme avsted litt før tida... Er veldig klar for helg, og burde lage litt mat og få gjort litt i heimen før gjestene kommer. Og blir bare vas av å surre rundt på jobb i dag kjenner jeg :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...