Roadrunner Skrevet 16. august 2010 Forfatter #1601 Skrevet 16. august 2010 Tror jeg skal være i boks nå! Herlig! Just in time, men det som skulle være klart til i morgen, er klart Og 4 min igjen av dagen!
Roadrunner Skrevet 16. august 2010 Forfatter #1602 Skrevet 16. august 2010 :klø: Har hatt en mistanke en stund nå, og aner meg at mistanken min egentlig nærmer seg fakta... Tror kanskje jeg har fått en såkalt "tvilling" ved halebeinet. Har en klump der som har kommet og gått litt, og i varierende grad vært øm i perioder. Nå er det en øm periode, og enkelte sittestillinger og liggestillinger er ikke helt behagelige. Usj! "Uka" er så smått i gang også, og har jo ikke veldig lyst til å gå til legen når magen er som dette... Men, har jeg gått med det såpass lenge, så skal jeg vel klare å gå en uke eller to til før jeg evt ringer. Får se om den fortsetter å være vond, eller om det går over i løpet av noen dager. Teite greier! Har ikke fått det bekreftet noe sted, men har en ganske sterk magefølelse. Det skal visst alltid dukke opp noe... Får komme meg avsted her, snart tid for trening! Spinningsetet skal nok gå bra
Sauen Shaun Skrevet 16. august 2010 #1603 Skrevet 16. august 2010 Du har hatt litt av en dag så langt, med energivampyrer, sluttspurt på oppdrag på jobben, "uka" og mistanke om tvilling. Når du da får med dagens trening i tillegg, så vil jeg tippe at du slokner godt når du møter puta i kveld. Jeg blir sliten bare av å lese om det.
Gjest wild bird Skrevet 16. august 2010 #1604 Skrevet 16. august 2010 Tvilling er vel en ganske smal sak å fjerne, mener jeg å ha hørt. Men plagsomt mens man har de. Du får komme deg til legen kjapt Frøken treningsflink! Jeg er imponert over hvor standhaftig og målbevisst du er
Supramundane Skrevet 16. august 2010 #1605 Skrevet 16. august 2010 Jeg har hørt det samme som PH, så dra til legen så fort du kan, syns jeg! God trening - du er så flink!!
fairygirl Skrevet 16. august 2010 #1606 Skrevet 16. august 2010 Nøyer meg med en til fuggel'n. Litt av en dag du har hatt, og kommet deg gjennom den med stil Håper du sover godt inatt
Suzy Skrevet 16. august 2010 #1607 Skrevet 16. august 2010 Tvilling er vel en ganske smal sak å fjerne, mener jeg å ha hørt. Men plagsomt mens man har de. Du får komme deg til legen kjapt Yepp - fetteren min har hatt det og det var ganske greit å få vekk, emn det er like greit å komme seg avgårde med en gang. Jo fortere jo bedre - det er ubehagelig og unødvendig å lide i utide.
Roadrunner Skrevet 17. august 2010 Forfatter #1608 Skrevet 17. august 2010 (endret) God morgen! Sovet godt i natt ja Men ikke like morsomt å våkne til magesmerter fra H..... Frokosten inkluderte et par smertestillende, så håper jeg skal komme litt i vater etterhvert. Føler meg som en ynkelig og patetisk klump for øyeblikket, som aller helst vil ligge på sofaen i fosterstilling og synes synd på seg selv Men skal komme gjennom arbeidsdagen, og skal forsøke å ikke klage for mye Skal komme meg til legen etterhvert også, men det blir ikke snakk om noe undersøkelse i de utsatte områder før denne uka er over. Rett og slett Har hatt "byllen" til og fra ganske lenge, så det skal bare gå greit med en uke eller to til. Ikke er den så veldig plagsom lengre heller, var verst i helga og i går. *dytter foran seg* Spinninga var skikkelig hard i går, og jeg måtte jobbe godt for å komme i mål. Var kjapt innom ei venninne før treninga, så ettermiddagen gikk i grunn i ett. Tror jeg satser på en rolig ettermiddag idag, med lesing som hovedbeskjeftigelse. Må få litt mer struktur på studiene hvis dette skal gå veien! Serverer til de som måtte ta turen innom Endret 17. august 2010 av Roadrunner
Chica Skrevet 17. august 2010 #1610 Skrevet 17. august 2010 jeg leste ekstremt lite på ukedagene når jeg jobbet. Tok heller litt lengre økter i helgene. (Og nå som jeg sitter med eksamen kan jeg vel innrømme at det hadde sikkert ikke skadet og lest mer, men tror kanskje ikke jeg hadde fått inn så mye uansett om jeg hadde lest på kveldstid etter jobb...)
Suzy Skrevet 17. august 2010 #1611 Skrevet 17. august 2010 God morgen RR! Håper du blir litt bedre utover dagen - hormondritten går heldigvis over ganske så fort
Roadrunner Skrevet 17. august 2010 Forfatter #1612 Skrevet 17. august 2010 Pillene har tatt det verste nå, så jeg begynner å føle at jeg kan fungere litt. Hjelper! Men hele hormongreiene er noe skikkelig tull og vas spør du meg (fremdeles sutrende fjortis ). Har vel innsett at jeg bør få lest endel i uka... Har ikke lyst til å binde opp hver eneste helg, eller ha dårlig samvittighet dersom jeg ikke får lest noe i helga. Så har en liten plan om å få lest så mye som mulig i løpet av uka, og heller ta litt "bonusøkter" i helgene. Aner meg at det nok kommer til å bli endel i helgene uansett, men prøver å ikke planlegge helgelesing i utgangspunktet. Er uansett nok å ta tak i... Og så har jeg en bitteliten drøm om at jeg kanskje skal klare å ta et emne eller to på fulltid, slik at jeg kan forkorte studietida noe. Men det innebærer MYE jobbing i perioder... Hvor er lottogevinsten min når jeg trenger den? Foreløpig smårolig på jobb, heldigvis!
Suzy Skrevet 17. august 2010 #1613 Skrevet 17. august 2010 Stakkar hormonbomba Du er utrolig flink som får lest vedsiden av jobb i det hele tatt, syns jeg. Jeg vet ikke om jeg hadde fått det til.
Roadrunner Skrevet 17. august 2010 Forfatter #1614 Skrevet 17. august 2010 Ok, så er det jo egentlig ikke synd på meg, jeg vet det Men synes det er kjipt uansett jeg. Teite damegreier! Vet jo ikke om jeg får det til jeg heller... Men andre har da gjort det før meg, så jeg bør vel klare det jeg også? Men det kommer til å kreve sitt, både treningsmessig, sosialt og energimessig. Og foreløpig må jeg innrømme at jeg har lagt syklingen til/fra jobb litt på hylla. Orker ikke tanken på en ting til som skal påvirke hverdagen, foreløpig må jeg forsøke å få det jeg har satt i gang på stell. Kosthold, trening, studier, jobb og litt sosialt er mer enn nok foreløpig. Selv om jeg helt sikkert hadde hatt godt av å sykle i tillegg... Må visst jobbe litt i kveld også.. Jaja, blir litt penger, og satser på at det ikke blir mye styr av det. Egentlig er det møte i borettslaget i kveld også, men det går uten meg tilstede. Ikke snakk om at jeg bruker et par timer av kvelden på det i dag... Gråvær her i dag også. Helt greit. Er i høstmodus, og klar for en ettermiddag innendørs uansett Lunsjtid!
Roadrunner Skrevet 17. august 2010 Forfatter #1615 Skrevet 17. august 2010 Arbeidslyst? Nææhh, kan vel ikke skryte av for mye i dag nei KG-lyst? Ikke noe problem, akkurat det går av seg selv!
Chica Skrevet 17. august 2010 #1616 Skrevet 17. august 2010 Tar du mange studiepoeng i semesteret? Er det 100% selvstudium? Er det innleveringer, eller er det kun eksamen?
Roadrunner Skrevet 17. august 2010 Forfatter #1617 Skrevet 17. august 2010 Tar du mange studiepoeng i semesteret? Er det 100% selvstudium? Er det innleveringer, eller er det kun eksamen? I utgangspunktet tar jeg studiet deltid. Emnet jeg har startet med er 30 studiepoeng, og tas normalt på et semester. Jeg har da to semester til rådighet, men kan (om ønskelig) ta eksamen til jul (og dermed fullføre på normert tid). Jeg prøver meg litt frem, men er inneforstått med at det nok blir deltid på mesteparten. Det er 100% selvstudium ja, ingen obligatoriske oppmøter etter det jeg vet. Men får tilgang til fagmateriell etc via It's Learning, og får også kontakt med faglærer via epost etc. Men utover det så sitter jeg på egenhånd. Tror ikke det er noen innleveringer i utgangspunktet, kun 6 timers skriftlig eksamen på hvert emne. Men hvis jeg skal sy disse fagene sammen til en bachelor, så må jeg nok skrive en bacheloroppgave til slutt. Ellers er det multiple choice tester underveis i hvert emne, for at faglærer (og en selv) skal få en tilbakemelding om hvordan man ligger ann, og at man er i rute med tanke på eksamen. Disse testen teller ikke med tanke på karakter etc, men man må ha minst 80% riktig for å kunne gå videre til neste tema innen faget, og alle testene må være bestått (min 80% riktig) for å få gå opp til eksamen. Man kan søke om å få ta eksamen eksternt, altså ved en høgskole/universitet nær der man bor, for å slippe å dra til Oslo. Tror jeg har fått med det viktigste nå? :klø: Og håper jeg har forstått det riktig... *kremt*
Sauen Shaun Skrevet 17. august 2010 #1618 Skrevet 17. august 2010 Er rett og slett imponert over at du hiver deg over de studiene jeg. Jeg hadde ikke klart å strukturere meg selv nok til å studere sånn helt på egenhånd.
Roadrunner Skrevet 17. august 2010 Forfatter #1619 Skrevet 17. august 2010 Det er med litt skrekkblandet fryd at jeg hiver meg over det også, må innrømme det... Vet ikke helt om jeg vet rekkevidden av hva jeg har startet, men jeg finner vel det ut etterhvert. Melder meg på et fag av gangen, så foreløpig har jeg bare bundet meg til det faget jeg har startet nå. Litt betryggende, da har jeg friheten til å avblåse om det skulle bli for mye. Virkelig ingen arbeidslyst i dag altså! Hmm.... Og faktisk lite mas på jobb i dag også
Roadrunner Skrevet 17. august 2010 Forfatter #1620 Skrevet 17. august 2010 Dose 2 av smertestillende er inntatt, håper de virker snart og at de holder unna resten av dagen. Tror det blir et par kjappe ærender etter jobb, før jeg skal hjem til middag og pensum. Godt for alt som er gjort! Halvannen time igjen - Counting...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå