Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest wild bird
Skrevet

God morgen!

Håper du hadde en koselig venninnekveld i går. Og at du får en god søndag :klem:

Skrevet
:kaffekopp: Hvordan er formen i dag? :fnise:
Skrevet

God formiddag. :kaffekopp:

Her var det mange tanker å lese seg opp på. Og jeg er helt enig med deg i at det er godt å ha noe vakkert å hvile blikket på. :fnise: Blir spennende å følge utviklinga her. Hadde jo vært koselig om det skulle vise seg å være "den rette" for deg. :duskedame:

Skrevet (endret)

:ler:

Dere er ikke sanne! :fnise:

Hadde en kjempekoselig kveld i går! Stille og rolig, men utrolig koselig. Ei venninne som jeg ikke har fått skravlet skikkelig med på evigheter, og i går fikk vi tatt igjen masse. Var ikke hjemme før over kl 01 (og det er SENT til denne fuggeln å være!). En bitteliten del av sjela mi var nok på Ullevål i går (tenkte ikke på konserten før i bilen på vei hjem, men da støkk det litt gitt. Må visst bare innse at jeg er over gjennomsnittet klar for et par a-ha konserter i høst, og egentlig litt lei meg for at jeg ikke skal på alle sammen :sjenert: ). Men en suveren lørdagskveld var det!

*kremt* Du foregriper ikke sakens gang bittelitt her nå, Sauen? :fnise: Jeg er bittelitt nysgjerrig, mens du er klar for at han er "den rette" :ler: Jeg har liksom ikke kommet såååå langt i tankerekka! Dessuten er det jo fremdeles en sjarmerende fyr som jobber på treningssenteret (selv om den historien ikke har utviklet seg siden sist, og derfor egentlig har roet seg helt). :kaklehone: <---- forvirra fuggel

Men hviler blikket der jeg kan så lenge, og så får vi se hvor haren hopper.

Litt skyer og rusk i dag, så da satser jeg på pensumlesing og spinning :jepp:

:kaffekopp:

:romeo: I sit and watch umbrellas fly... I'm trying to keep my newspaper dry... :romeo:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Dere er ikke sanne! :fnise:

*kremt* Du foregriper ikke sakens gang bittelitt her nå, Sauen? :fnise: Jeg er bittelitt nysgjerrig, mens du er klar for at han er "den rette" :ler: Jeg har liksom ikke kommet såååå langt i tankerekka! Dessuten er det jo fremdeles en sjarmerende fyr som jobber på treningssenteret (selv om den historien ikke har utviklet seg siden sist, og derfor egentlig har roet seg helt). :kaklehone: <---- forvirra fuggel

Men hviler blikket der jeg kan så lenge, og så får vi se hvor haren hopper.

:romeo: I sit and watch umbrellas fly... I'm trying to keep my newspaper dry... :romeo:

Altså, den diskusjonen har vi hatt før. Jeg er sann - så det så! :snurt:

Og foregriper sakens gang? Jeg? Næsj... Det er jeg da ikke kjent for... :ler:

Skrevet

:pls:

Okei, jeg gir meg!

Sauen er SANN! (kjenner jeg ble veldig fristet til å skrive: Sauen er SANNheten, veien og livet, men det hadde kanskje vært å ta litt vel hardt i? :sjenert: Eller? )

Skrevet

Det vil vel være en relativt stor overdrivelse ja... :hoho:

Gjest wild bird
Skrevet

Vet det er søndag, og man skal tilbe og alt det der. Men en Sau? Jojo, kanskje ikke helt på vidda. Har jo lest om den store, hvite flokk :ler:

Skrevet
:engel: Jeg får vel låne løsvingene til Skravla en liten stund da, slik at dere har noe mer enn ull å tilbe... :skratte:
Skrevet

:wow: :wow:

Uansett, jeg ville bare fortelle deg at jeg har fire Aha-låter som jeg bare elsker; Velvet, Lifelines, Forever Not Yours og Summer Moved On.

Skrevet

<-- tilber en sau (ikke det dummeste man kan gjøre på en søndag? )

Det er alltid tida for å snakke om og diskutere knallbra a-ha-låter!

Ser du heller litt mot de nyere sangene, Supra :) Ikke dumt!

Jeg er nok litt mer "stuck" i 80-tallet, med følgende sanger høyt oppe på favorittlista:

- Stay on these roads

- Manhattan Skyline

- Scoundrel Days

- I've been loosing you

- Dark is the night for all

- Hunting high and low (fantastisk med allsang på konsert *gåsehud* )

- Take on me (rett og slett fordi den er den ultimate klassikeren og døråpneren)

Men noen nyere må også nevnes:

- What there is

- Forever not yours

- Velvet

Åååå... Kunne ramset opp en haug til!

:kaklehone: i a-ha-modus i dag :ler:

Kanskje derfor man blir fristet til å tilbe Sau??

:fnise:

Skrevet

Kanskje det har startet en ny TilbeEnSau-bevegelse her i dag? En mystisk undergrunnsbevegelse...

:hoho:

Gjest wild bird
Skrevet

Sauer er ålreite dyr, vettu. Det er jo til og med politisk vedtatt :ler:

Skrevet

Sauer er ålreite dyr, vettu. Det er jo til og med politisk vedtatt :ler:

Men er det ikke en bitteliten forskjell fra å si at sauer er ålreite dyr, til å starte tilbedelse? :klø:

Huff, ikke supereffektiv på studiefronten i dag kjenner jeg. Det er liksom søndag... Surrer litt på nett, venter litt besøk, lader opp til spinning og synger litt innimellom. Man får ikke inn de helt store mengdene pensum i en slik tilstand altså :ler:

Skrevet

RR - skjerpings. Slå av pcen og les litt! :roll:

Jeg sitter og skriver sammendrag, selv.

Skrevet

RR - skjerpings. Slå av pcen og les litt! :roll:

Jeg sitter og skriver sammendrag, selv.

:sjokkert:

Døh!! Det er SØNDAG! At du er überseriøs skal da ikke gå ut over meg?? Hmpf!

Dessuten får jeg besøk :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...