Roadrunner Skrevet 2. september 2010 Forfatter #1901 Skrevet 2. september 2010 Spinning unnagjort, to maskiner klesvask, litt lesing, rydding og så smått litt pakking. Det var den torsdagen! Nå er det snart CM, og jeg skal bare slappe av og kose meg! Ikke helt begeistret for spinningtimen idag, synes det var litt vel interessant musikkbrukt, og en litt masete instruktør. Men men... Jeg fikk da i det minste trent! Fredag i morgen!
Gjest wild bird Skrevet 2. september 2010 #1902 Skrevet 2. september 2010 Flink og flittig fuggel altså Ha en fin kveld
Roadrunner Skrevet 2. september 2010 Forfatter #1903 Skrevet 2. september 2010 Flink, flittig og fornøyd Deilig! Ha en super kveld du også, wild bird!
Roadrunner Skrevet 2. september 2010 Forfatter #1904 Skrevet 2. september 2010 Huff, burde visst epilert litt legger her... Pelskrise! Men får drøye til etter helga tror jeg, gidder ikke i dag!
Roadrunner Skrevet 3. september 2010 Forfatter #1905 Skrevet 3. september 2010 8 dager! Det vil jo egentlig si at det er ei uke igjen det! (kan jo runde av litt...). Gleder meg!! Fredag! Våknet en time før vekkerklokka i dag, det var jo ikke akkurat planen. Fikk ikke sove igjen, så ble liggende og lese litt og vente på at det skulle bli tid for å stå opp. Men foreløpig ganske våken! Ha en strålende fredag!
Suzy Skrevet 3. september 2010 #1906 Skrevet 3. september 2010 God morgen og gratulerer med gevinsten - det er på bursdagen til mamma du skal avgårde. Høres jo helt utrolig gøy ut! Har ikke fått vært så veldig tilstede i andre bøker enn min egen denne uka - og knapt nok det - men ser du er like flittig på treninga og at det går fint med mat ++ Du er en motivator av de sjeldne altså. Skal bli like flittig på trim igjen som du, bare jeg får "settled" litt mer her. Ha en fin fredag!
Roadrunner Skrevet 3. september 2010 Forfatter #1907 Skrevet 3. september 2010 Takk for det, Suzy! Fin fredag skal det nok bli Litt jobblei i dag, og dagen går litt sakte... Skal være glad når jeg kan snike meg ut herfra! Litt klaging: Har ei skikkelig vond skulder i dag, og det er i grunn ganske slitsomt. Føles som en strekk i forbindelse med skulderbladet, og de fleste sittestillinger og bevegelser er vonde. Noe herk! Våknet sånn i morges, så jeg har vel vært vel akrobatisk i natt en eller annen gang... Synes bittelitt synd på meg selv kjenner jeg :gjeiper: Men det er tross alt fredag! Hjem til mine foreldre en tur i helga, treffe venninner og bare kose meg. Blir godt!
Sauen Shaun Skrevet 3. september 2010 #1908 Skrevet 3. september 2010 Ære til heltene dine for dette!
Roadrunner Skrevet 3. september 2010 Forfatter #1909 Skrevet 3. september 2010 Ære til heltene dine for dette! Godt det ordner seg
Gjest wild bird Skrevet 3. september 2010 #1910 Skrevet 3. september 2010 God helg til den fornøyde fuggel`n
fairygirl Skrevet 4. september 2010 #1911 Skrevet 4. september 2010 Håper du har en koselig helg, Bippe!! Jeg nyter utsikten i mitt nye hjem, med en og synes livet er godt
Roadrunner Skrevet 4. september 2010 Forfatter #1912 Skrevet 4. september 2010 Her nytes helga! Er hos mine foreldre en tur, og bare slapper av. Hjulpet med litt småtteri, og har gått lang tur med ei venninne i dag. Koselig! Strålende gjør godt for skrotten! Snart tid for litt middag, og så blir det en sløv kveld i heimen tenker jeg. Gleder meg til en skikkelig runde med hårfarging senere, nå er behovet prekært! Satser på litt "bli ny"-følelse God helg til koselige gjester!
mocci Skrevet 4. september 2010 #1913 Skrevet 4. september 2010 Lykke til med hårfargingen! Man føler seg alltid fresh etterpå, en liten makeover gjør seg. Ellers kan jeg berette fra søstern at A-ha konserten i Stavanger var magisk!!! :rødme: A-ha var i storform, utrolig vakkert sceneshow. Hun sendte meg flere bilder underveis, eia var jeg der....... Jeg angrer en anelse på at jeg ikke kjøpte billett, jeg elsker a-ha og Morten Harket er såååååå sexy!!!! Men jeg får helt noia av store folkemengder....
Roadrunner Skrevet 4. september 2010 Forfatter #1914 Skrevet 4. september 2010 Jeg har bare hørt en masse positivt fra konsertene rundt det ganske land, og gleder meg bare mer og mer. EI uke igjen!! Har hørt flere som har angret i ettertid, når de først hadde muligheten. Gleder meg!!
Sauen Shaun Skrevet 5. september 2010 #1915 Skrevet 5. september 2010 Og jeg er av de som synes det er helt greit at jeg ikke var på Lerkendal i går. Men jeg har hørt fra venner som var der at det var helt fantastisk.
Gjest wild bird Skrevet 5. september 2010 #1916 Skrevet 5. september 2010 Bare en uke igjen! Det går jo kjempefort! Du kommer nok til å få en magisk opplevelse, du også Håper du har en fin helg
Roadrunner Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1917 Skrevet 6. september 2010 God morgen! Mandag, og konsertuke! Ikke dumt! Sovet godt i natt, og er foreløpig relativt våken. Satser på en skikkelig treningsøkt i dag, og en skikkelig lesedag imorra. Onsdag og torsdag blir det vel litt trening, husarbeid og lesing, og vips er det helg. Synes det går skrekkelig fort jeg altså.... står klar til morgengjestene!
fairygirl Skrevet 6. september 2010 #1919 Skrevet 6. september 2010 Takk, jeg og! Snek meg faktisk inn litt tidligere imorgest også, og tok en *sluuuuurp* --- våkner vel snart nå ---
Suzy Skrevet 6. september 2010 #1920 Skrevet 6. september 2010 God morgen fuggel'n! Takk for kaffe - det smaker godt på morran, sjøl om jeg faktisk er utrooig morgenvåken om dagen. Lurer på om de stoffskiftetablettene begynner å fungere :klø: Konsertuke ja - du kan bare glede deg. For deg som er skikkelig fan er jeg sikker på at det komemr til å bli litt av en opplevelse! Også må jeg bare skryte av treninga di altså. Du er så utrolig til å stå på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå