Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enda godt så lenge det bare er på :wow: -nivå, og ikke har gått videre til :rødme: og :strix: -nivå... :ler: Og krydder trengs!

Nye bukser kunne jeg definitivt trenge! Men tror jeg skal drøye litt, kanskje jeg kan få en mer passende størrelse? Har på meg relativt nye bukser i dag, men de er helt håpløse (samme jeg gikk med i går). Men veldig behagelige da :ler: Ingenting som strammer :nigo: Men frykten er heller at buksene faller ned.... :sjenert:

:kaffekopp:

Pass på at det skjer når :wow: er i nærheten da..... :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho:

Ok, jeg sitter i møte, med 11 andre, og skal IKKE få latterkick helt av meg selv... :sjenert: Veeeeeldig avslørende... (problem løst ved å unngå KG kanskje?).

Intens dag! :dåne:

Gjest wild bird
Skrevet

KG og møte er kanskje en dårlig kombinasjon? ;)

Håper buksa hang på gjennom hele dagen :fnise:

Skrevet

:ler:

Buksa hang på, og jeg tror jeg kom fra møtet uten at alle så rart på meg... :fnise: Men lå tynt ann ei stund der, var nære på en skikkelig latterkule!

Ble litt lengre jobbedag enn antatt, men kom meg til slutt på trening. Ca 45 min ellipse, før jeg stupte i dusjen. Planen var å få lest litt, men nå har kvelden forsvunnet bort i telefonsamtaler, vas og kjas. :ler: Koselig da!

Og så ser det ut til at jeg har ordnet meg en aldri så liten julegave på forskudd! Har rett og slett verdens beste foreldre!! De har allerede gitt julegave til brodern og familien hans, og ga beskjed om at jeg måtte si i fra om det var noe spesielt jeg ønsket meg (gaven til brodern og familien var litt dyrere enn "vanlig", så jeg fikk beskjed om at budsjettet nok var litt fleksibelt i år, de vil gjerne gjøre det likt til oss :) ). Så har jeg tenkt litt frem og tilbake, og plutselig stod det helt klart for meg hva jeg kunne ønske meg. Nytt kompaktkamera! Ikke alle situasjoner hvor speilrefleksen er helt handy, og jeg bruker mitt gamle kompaktkamera ganske mye (men det er over 5 år gammelt nå, og jeg begynner å bli redd for at det plutselig skal ta kvelden). Feks på konserter og arrangementer, så er et kompaktkamera ganske handy :nigo: Så da fikk jeg tipset mine foreldre i kveld, og nevnte også litt pent hvilken modell jeg hadde kikket litt ekstra på... :sjenert: Og så var jeg så tøff at jeg fikk sagt at det var helt greit om jula kom litt tidlig i år :ler: Jeg skal jo farte så mye hit og dit! Og nå har paps lagt inn bestilling, med levering til min adresse!!!! :hoppe::duskedame::bolledeig: Ikke på lager foreløpig, men i beste fall har jeg det i heimen før jeg reiser på første langtur :nigo: Ååååå, snille foreldre altså! Og kameraet sprengte budsjettet, så jeg håper de sender en liten "regning" sånn at jeg kan betale litt selv. Ellers synes jeg det blir litt galt altså.... Men de er truanes til å "glemme" den biten jeg skulle betale... :sjenert: HATER egentlig å spørre om sånt, nevne dyre ting jeg ønsker meg etc... Gjør det aldri så sant jeg kan slippe! Samtidig vet jeg at de setter stor pris på å få skikkelig ønsker, som de kan glede oss med og som de vet vi kommer til å sette stor pris på. Gliser fra øre til øre her nå! Hurra!! Dingsefaktor? Jeg???

Hektiske dager, men fremdeles godt humør på denne kanten! :jepp:

:veslejenta:

Gjest wild bird
Skrevet

Godt med snille foreldre! Fantastisk gave det da :)

Og som mamma vil jeg bare si at når de legger det fram på den måten, så er det bare å takke og ta i mot. Er de som meg, så syns de det er godt å kunne skjemme bort de voksne barna sine litt også :)

Kompaktkamera kommer du jo til å få brukt for nå framover, så det var jo veldig smart :)

Skrevet

Godt med snille foreldre! Fantastisk gave det da :)

Og som mamma vil jeg bare si at når de legger det fram på den måten, så er det bare å takke og ta i mot. Er de som meg, så syns de det er godt å kunne skjemme bort de voksne barna sine litt også :)

Kompaktkamera kommer du jo til å få brukt for nå framover, så det var jo veldig smart :)

Helt suveren gave!

Og de er nok som deg der, synes det er veldig moro når de kan skjemme bort de voksne barna litt. Og vi har jo stort sett det vi trenger (eller litt sær smak?... ) så det er ikke alltid enkelt å kjøpe noe til oss heller. Og som paps sier, de har ikke nødvendigvis så veldig mye penger, så de kan ikke hjelpe oss direkte med kroner og øre. Men så sant de kan så hjelper de oss gjerne med slike ting. For de blir det visst bare ei ekstra regning i det store sluket :ler:

Tror kompaktkamera blir genialt. Og jeg er jo litt dingsefrik, så er verken det billigste eller kjipeste kameraet jeg har sett meg ut.. Det kom i høst, og har allverdens av finesser (inkl HD-video). :nigo: Håper inderlig at de får det på lager før første langtur!!! Men uansett, gleder meg stort! Det gamle virker jo fremdeles, så ingen krise her i heimen. Og kanskje litt unødvendig med nytt? Næhhh, ikke for meg! :ler:

Har forresten en helt nydelig blomst stående på salongbordet, fra sist mams og paps var her. Den er SÅÅÅ fin! Har helt klart supersnille foreldre (og kjenner jeg paps rett, så flirer han fremdeles etter telefonsamtalen vår :ler: ).

Skrevet

:bolledeig:

Jepp!!

Aner meg at jeg kommer til å sjekke den bestillingen noen ganger de neste par ukene :ler:

Yogakurs i morra! Blir artig, og litt synd at det er nest siste gangen allerede. Trives med gjengen som er der!

:natti:

Skrevet

Litt småhyper her? :sjenert:

Gjest wild bird
Skrevet
:kaffekopp: til den småhypre. Håper du får en fin torsdag, med eller uten siklefaktor, og helst med buksa på :ler:
Skrevet

Så snille foreldre du har da. :) Kompaktkamera er jo veldig kjekt å ha. :jepp:

Skrevet

:fnise:

God morgen!

Den berømte buksa ligger hjemme, og jeg har funnet frem favorittbuksa igjen. Oooo herlige, avslappede følelse! Våken, og fremdeles på godtgodt humør. Trives! Aner meg at det blir en hektisk dag i dag også, men får bare prøve å ta det som det kommer.

Litt usikker på graden av :wow: faktor i dag, men litt hadde jo ikke gjort noe... :sikle: Og kanskje litt :strix: på treningssenteret i dag også? *håpløse fuggel...*

:kaffekopp: trengs en torsdag morgen!

Og det betyr at det er FREDAG i morgen! Helg!! :bolledeig:

Skrevet

Så bra med kameragave! Det var jo utrolig smart å ønske seg noe mer kompakt å kunne ha i lomma.

men angående den siklefaktoren... Du skulle ikke forsøke å finne en du faktisk kan kline litt på og ikke bare sikle på vel...? Må'kke bare være avstandsopplegg på deg.

Hurra for bukser som faktisk henger på! :fnise:

Skrevet

Enig med Suzy, bare sikling duger ikke. Må være litt .. øhh... utveksling av sikkel og. :ler:

Skrevet

Enig med Suzy, bare sikling duger ikke. Må være litt .. øhh... utveksling av sikkel og. :ler:

Jess!

pluss utveksling av ymse kroppsvæsker etterhvert, men det er lov å gå litt langsommere frem der altså :ler:

Men nå er det snart på tide med :kline:

Skrevet

men angående den siklefaktoren... Du skulle ikke forsøke å finne en du faktisk kan kline litt på og ikke bare sikle på vel...? Må'kke bare være avstandsopplegg på deg.

Hurra for bukser som faktisk henger på! :fnise:

Høh? Går det ann? :kline: altså? Ikke bare :wow: , :sikle: , og :strix: ? Hvordan skjer sånt da? *forvirra*

Herlig med godbuksa!!

Og fullt trøkk på jobb :bond:

Drikker for lite, løper hit og dit og tenker altfor mye :ler: Men humøret er fremdeles bra, så tar det som det kommer :hoppe:

Skrevet

:sjenert:

Jess!

pluss utveksling av ymse kroppsvæsker etterhvert, men det er lov å gå litt langsommere frem der altså :ler:

Men nå er det snart på tide med :kline:

Altså, synes da jeg gjør mitt beste her! :ler:

Jeg har klart å fatte en viss interesse for 2 stk samtidig (det må være rekord for min del - skal visst litt til før jeg fatter interesse...), og da er det ikke min skyld at dette går i dass :ler: Ikke meg imot med litt :kline: .... :sjenert: Og med tanke på alt det som kan foregå oppi hodet mitt, så er jeg mer enn klar tror jeg :hoho:

Spørs om jeg kommer avsted på tida i dag gitt... Tempo tempo her! Og litt ekstra siden jeg reiser bort fra søndag til onsdag, og det da skal være STOR aktivitet her (hvor mye egentlig involverer meg). Jaja, noe kunne jeg gjort tidligere, så jeg er nok litt skyld i det selv... :sjenert:

Skrevet

Hm.. skjønner det er bra at du er interessert i to på en gang, men det hjelper jo ikke når du interesserer deg bare for de du ikke skal røre - såh.. nå må du snu fokuset og finne en det faktisk er greit å legge an på, så kommer det nok til å ordne seg skal du se :ler:

Og det er jo så koselig å :kline:

Skrevet

Migrenevarsel på gang, så pakker sammen her og kommer meg hjem.... *sukk*

Får håpe det forsvinner før yogaen i kveld!

:veslejenta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...