Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Pakke i posten og Kamille ble vel et lite plaster på såret? ;)

Definitivt! :jepp:

Varmeteppet er på plass under dyna, og jenta har inntatt :veslejenta: med pleddet og Kamille. Deilig! Litt dårlig :sjokolade: -samvittighet, men pytt... :sukk:

Endret av Roadrunner
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at avslutningen på drittdagen blir bra da. :klem:

Skrevet

God morgen :sol:

Håper formen er litt bedre og hormonene samarbeider litt i dag - det er ikke gøy å være muggsur og lei, og liksom ikke kunne få gjort noe med det...

Serverer litt :kaffekopp:

Skrevet

God morgen!

Det føles som om hormontåka så smått begynner å lette. Jeg har i alle fall ikke stor klump i halsen i dag, selv om humøret nok kunne vært enda litt bedre (men en drøy halvmeter snø må ta litt av skylden for humøret er jeg redd, selv om det bare er tåpelig å klage på noe man ikke får gjort NOE med).

Planen er å stikke rett på trening etter jobb i dag (ellers tror jeg at jeg gror fast i :veslejenta: ), og ellers bare kose meg i heimen. Ta over kjøkkenet litt skikkelig kanskje? :klo:

:kaffekopp:

Skrevet

Fikk du trimmet litt sånn på morgenkvisten??

Er det tung våt snø som kommer hos dere, eller er det sånn tørr og fin som fokker seg på alle ukurante plasser?

Skrevet

Fikk du trimmet litt sånn på morgenkvisten??

Er det tung våt snø som kommer hos dere, eller er det sånn tørr og fin som fokker seg på alle ukurante plasser?

Trimme? Jeg? :klo:

Neidu, her er det vaktmester her serru, så jeg tusler bare ut til bilen (som står i garasjen), og putrer avsted. Tror kanskje jeg skal skuffe litt på verandaen da, sånn før snøen blir tung og uhåndterlig. Men ellers lite snøtrim her gitt!

Foreløpig lett og fin snø, begynner virkelig å skjønne hva de mener med puddersnø... Tråkker du i en snøhaug, står du i snø til midt på låret omtrent. :snø:

Lurer på om jeg burde lagt bilskuffa i bilen før jeg dro avsted i dag? :klo: Den står hjemme, tørt og fint.... *kremt* Men satser på at det holder med et kraftig nys, skal vel ikke allverdens mer til for å få fjernet dette spetakkelet.

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Håper dagen har vært bra, til tross for snø og elendige hormoner. Kanskje litt trening gjorde susen? ;)

Skrevet

Mye bedre dag i dag, nesten ikke merket noe til hormonene :nigo: Og angående snøen så har jeg vel kanskje resignert litt? Tross alt er den ganske lett den som kommer ned, og tross alt er det bare ei uke til jeg reiser fra galskapen. Kunne jo absolutt vært verre? Så litt mer optimistisk i dag kan du si :jepp:

Ble 1000 meter i bassenget, og så en god dusj etterpå. Hadde en liten tanke om en tur i solarium også, men sulten vant. Så nå er middagen unnagjort, og jeg mistenker at det blir endel :veslejenta: i kveld. Er jo CM og greier! :hoppe:

Fin ettermiddag rundtom? :kaffekopp:

Skrevet

Fin ettermiddag rundtom? :kaffekopp:

Ikke ille.

Har fått middag og nyter å være hjemme alene :nigo:

Nå skal jeg fyre litt og surfe og glane på boksen :veslejenta: her i kveld også gitt.

Skrevet

Sitter her og knoter med teorikapittelskriving og har innvilget meg litt Pepsi Max. SKAL få ferdig et godt utkast før søndag, helst vil jeg bli ferdig i morgen, for har mer enn nok annet å gjøre i helga.

Svømming høres deilig ut. Er i bassenget hver uke på babysvøm, men blir dårlig med trim på mor annet enn å passe på hyper baby :ler:

*løpe tilbake til bøkene og word*

Skrevet

Flink du er Chica..... :klappe:

Jeg burde strengt tatt også funnet frem bøker...

Skrevet

Flink og flink - skal jeg bli ferdig i år, og ikke neste år, så må jeg stå på - innleveringsfristen nærmer seg faretruende!

Skrevet

Mine bøker ligger på spisebordet... :sjenert: Spørs om jeg ikke må ta et skikkelig studietak i helga! Det trengs! :jepp: Synes du er kjempeflink, Chica! Imponerende! Og koselig å se deg innom her! :klem:

Oppvaskmaskinen jobber, det er da i det minste LITT? :klo:

Skrevet

Hehe, har støvsugd i dag jeg! Dvs, robotstøvsugeren har fått tatt seg en lufterunde i sokkeletasjen. Men jeg måtte jo bære den ned dit, så bidro bittelitt jeg og altså :ler:

Bøker ja, her er det bøker i begge sofaene, og på hele spisebordet. Papirer overalt og, og frykter det blir sånn i 2 mnd til... Rydder de bort med jevne mellomrom, men trenger de jo hele tiden, så de blir straks hentet ut fra kontoret igjen.

Skrevet

Så deilig med garasje, óg vaktmester :nigo:

En kjekkas også kanskje? :fnise:

Skrevet

Det føles som om hormontåka så smått begynner å lette.

Men jeg skjønner ikke hvorfor du sender hormonmonstrene videre til meg... :sur:

*kunne nesten drept for en sjokolade nå*

Skrevet

Har ingen plagsomme hormoner å skylde på jeg, men sjokolade har jeg lyst på likevel...

Imorgen er det heldigvis fredag, for her kjører vi på med sjokolade gjerne både fredag og lørdag :sjenert:

Skrevet

Hehe, har støvsugd i dag jeg! Dvs, robotstøvsugeren har fått tatt seg en lufterunde i sokkeletasjen. Men jeg måtte jo bære den ned dit, så bidro bittelitt jeg og altså :ler:

Bøker ja, her er det bøker i begge sofaene, og på hele spisebordet. Papirer overalt og, og frykter det blir sånn i 2 mnd til... Rydder de bort med jevne mellomrom, men trenger de jo hele tiden, så de blir straks hentet ut fra kontoret igjen.

Robotstøvsuger? *bittelitt smågrønn* Fungerer den bra også? Hmmm...

Synes du er dyktig som holder liv i studiene ved siden av junior, familieliv etc jeg! :pls:

Så deilig med garasje, óg vaktmester :nigo:

En kjekkas også kanskje? :fnise:

:hoho:

Joda, sikkert kjekk, hvis du er enke/enslig og over 60 år :ler:

Men jeg skjønner ikke hvorfor du sender hormonmonstrene videre til meg... :sur:

*kunne nesten drept for en sjokolade nå*

:kose:

Ikke meningen å sende videre til noen, hadde håpet de tok kvelden etter visitten her... 3,5 uke til neste gang vil jeg tro?

:sjokolade: er herved oversendt!

Har ingen plagsomme hormoner å skylde på jeg, men sjokolade har jeg lyst på likevel...

Imorgen er det heldigvis fredag, for her kjører vi på med sjokolade gjerne både fredag og lørdag :sjenert:

Forundrer ikke meg om :sjokolade: etterhvert kommer på lista over svært avhengighetsskapende rusmidler... :sjenert: I'm a Choko-addict...

CM fra sofakroken! :veslejenta:

Ullpledd og tøfler, og varmeteppet ligger i senga. :nigo:

Skrevet

Robotstøvsugeren er fantastisk! Eneste ulempen er at den ikke støvsuger trappene. Men den har faktisk vett nok til å ikke falle utenfor trappene heller, den står og vipper litt på kanten før den suser avgårde og støvsuger den etasjen den er plasser i :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...