Gjest Purple Haze Skrevet 20. februar 2011 #3721 Skrevet 20. februar 2011 Håper du får en fin treningsøkt og en flott søndag
Roadrunner Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #3722 Skrevet 20. februar 2011 En fin start på dagen med spinning! Nå tror jeg kanskje at jeg skal være flink og gjøre litt skole, og så blir det klesvask, sengetøyskift og andre nødvendigheter. Kanskje finne frem kofferten etterhvert også?
Gjest Purple Haze Skrevet 20. februar 2011 #3723 Skrevet 20. februar 2011 Oi, pakke allerede? Du har ikke reisefeber, vel?
Roadrunner Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #3724 Skrevet 20. februar 2011 Reiseklar? Jeg? Kan jeg ikke tro... Men jeg har ikke funnet frem kofferten ennå altså! Har dog hørt rykter om at reisevenninna så smått har startet pakkingen Jeg starter jo reisen på torsdag, så må nok snart begynne litt småpakking... Mye å huske på! Skiftet sengetøy i dag, vasket en maskin tøy, gjort kollokiveoppgaver i histologi, vært på spinning, tatt litt mer solarium, sløva i sofaen og spist restemiddag. En en ganske bra søndag med andre ord! 4 (FIRE!!) arbeisdager igjen!
Roadrunner Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3726 Skrevet 21. februar 2011 God morgen! (til deg også, vimse) Plutselig nærmer det seg veldig sol og varme... Og jeg begynner å få følelse av at det er så fjernt. Når alle pleier å få skikkelig reisefeber, så toner min litt ned tror jeg. Ikke det at jeg ikke gleder meg, for gleder meg stort! Men det er akkurat som om det blir enda litt mer uvirkelig jo nærmere vi kommer. Hadde liksom mer reisefeber forrige uke... Men uansett, til helga er det slutt på minusgradene, frost, is, snø og kulde! er servert, og ønske om finfin ukestart følger med!
mocci Skrevet 21. februar 2011 #3727 Skrevet 21. februar 2011 Åh ikke lenge igjen nå før du kan ta av.
Roadrunner Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3730 Skrevet 21. februar 2011 Og nå ser det ut til at magen er igang også... I grevens tid! Da bør nok det verste være unnagjort før fredagen Herlighet altså! Til helga ligger jeg på stranda
Roadrunner Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3732 Skrevet 21. februar 2011 Åh herlig - både magen og solutsiktene Førstnevnte er ikke direkte herlig kan du si, men godt å være i rute! Sistnevnte derimot - er BARE herlig! (og uvirkelig). Omtrent 40 grader varmere enn det er her nå, DET skal bli godt! Kanskje snakke om NOE annet også denne uka? Eller?
Suzy Skrevet 21. februar 2011 #3733 Skrevet 21. februar 2011 Kanskje snakke om NOE annet også denne uka? Eller? Tjah... det hadde muligens føltes bra for oss andre som ikke skal leve luksuslivet under palmene men...
lilljan Skrevet 21. februar 2011 #3734 Skrevet 21. februar 2011 Ja nå nærmer det seg med stormskritt. Tenk da: vi vimser rundt i dagbøkene og klager over nok ett snøfall og minus 10, du sprader rundt i bikinien. Det høres ikke vondt ut. Tror ikke jeg hadde klart å konsentrert meg mye om dagen hvis jeg hadde vært i dine sko
Roadrunner Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3735 Skrevet 21. februar 2011 Har ikke fått konsentrert meg allverdens i dag heller... Men nå tar jeg et aldri så lite skippertak her, og har fått gjort endel MÅ ting. Deilig! Må sende ut et par eposter før jeg farter på tur, og disse må forberedes endel. I tillegg må jeg tilrettelegge så mye som mulig her, slik at de som skal avhjelpe får det så greit som mulig. Men det skal nok gå bra! Skipper trening i ettermiddag (magen er ikke helt klar for utagerende fysisk aktivitet), men satser på en kjapp tur innom et kjøpesenter, før jeg kanskje får vaska noe klær. Og så blir det nok litt sløvings i dag tenker jeg. Satser på spinning i morra, kanskje litt solarium, og siste runde klesvask. Onsdag = pakking! Men altså... Det :snø: fakertenmeg igjen! Opphold lørdag og søndag, men nå er det på'n igjen gitt... Og utover i uka skal det visstnok bli mildere og mer nedbør. Herlig!
Gjest Purple Haze Skrevet 21. februar 2011 #3736 Skrevet 21. februar 2011 Nedtellingen pågår, og konsentrasjonen svikter allerede. Måtte uka gå fort - am I right? Så deilig å gjøre seg ferdig med magen og hormoner før tur da. Det må jo klaffe perfekt! Fortsatt fin mandag til deg
Roadrunner Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3737 Skrevet 21. februar 2011 Veldig godt å vite at hormoner og mage er i rute før turen ja (mulig litt rest igjen på magen, men det får vi ta som det kommer). Timingen er slett ikke verst! Snau time igjen!
Roadrunner Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3738 Skrevet 21. februar 2011 Oppgangen i blokka vasket - check Vaskemaskinen i gang - check Regning betalt - check 2 stroppetopper kjøpt - check Kofferten funnet frem - check Småryddet litt - check inntatt - check Middag har det blitt dårlig med så langt, vondt i magen, småkvalm og dårlig med matlyst (trøkka inn litt da, så er ikke synd på meg.. )
Gjest Purple Haze Skrevet 21. februar 2011 #3739 Skrevet 21. februar 2011 Har vært flink og effektiv du da! Og kofferten funnet fram
Roadrunner Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #3740 Skrevet 22. februar 2011 Mårnings! :snø: og uggen i magen. Ikke t-dag for ingenting! Men jeg har en plan om å få tatt litt sol før trening i dag, og en aldri så liten spinningøkt etterpå. Hjem til pakking og klesvask etterpå tenker jeg? Tanken på og varme blir bare bedre og bedre...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå