Gjest Purple Haze Skrevet 25. februar 2011 #3761 Skrevet 25. februar 2011 God morgen Avreisedag!! Ha en fantastisk tur til det karibiske paradiset. Håper du får en deilig tur med masse gode opplevelser, sol og varme, og en tur du kan leve lenge på
Roadrunner Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3762 Skrevet 27. februar 2011 Her nytes livet! Strålende sol i går og late timer på stranda. Skikkelig regnvær nå, men grei temperatur da Og det går vel over!
Gjest Purple Haze Skrevet 1. mars 2011 #3765 Skrevet 1. mars 2011 Håper du koser deg masse og nyyyyyyter karibien
Roadrunner Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #3767 Skrevet 4. mars 2011 Her nytes det skikkelig! Sløve dager på stranda, deilige måltider og små rusleturer. Vært en rundtur med guide - helt genialt! Imorra blir det nok en liten byvims og en tur innom et par supermarkeder, ellers slapt! Deilig! Føler virkelig at jeg får ladet batteriene nå, det gjør godt. Bare tre dager igjen da, det er ikke fullt så godt å tenke på. Men de dagene skal nyyyyyyyyytes! Håper alle har d bra hjemme i fedrelandet! Får ikke tatt noen runde bøkene før jeg er hjemme igjen,men kommer sterkt tilbake da! Ikke det helt store internettgreiene på telefonen selv om det er MYE bedre enn ingenting
Scorpina Skrevet 4. mars 2011 #3768 Skrevet 4. mars 2011 Åh, ikke tenk på oss - vi klarer oss (så vidt det er ) fram til du er tilbake i gamlelandet. Men i mellomtiden : Kos deg GLUGG på ferie!!!!
Gjest Purple Haze Skrevet 4. mars 2011 #3769 Skrevet 4. mars 2011 Du! - kom deg vekk fra KG og nyt ferien din! Når du kommer hjem, kan du ta igjen det tapte
lilljan Skrevet 6. mars 2011 #3770 Skrevet 6. mars 2011 Feriefuglen! Er det over snart? Jeg leste at du var tom for solkrem? Ikke bra. Pass på å ikke bli for brun og blid Misunnlig!
Roadrunner Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #3771 Skrevet 6. mars 2011 Siste kvelden i kveld... Nå skal vi ut og nyte solnedgangen før en bedre middag. Et par timer på stranda imorra, før det bærer hjemover... Synes jeg har fått fiiiiiiin farge
Suzy Skrevet 7. mars 2011 #3772 Skrevet 7. mars 2011 Håper du har hatt en bra sistekveld og gleder meg til å høre mer om turen når du er tilbake!
Gjest Purple Haze Skrevet 7. mars 2011 #3773 Skrevet 7. mars 2011 Nyt de siste timene før hjemreise, og god tur hjem
mocci Skrevet 7. mars 2011 #3775 Skrevet 7. mars 2011 Avreisedag Aaaw all good things must come to an end.... Håper du får en fin tur hjem!
Scorpina Skrevet 7. mars 2011 #3776 Skrevet 7. mars 2011 *satt fram med avec og venter på ferierapport* 1
Roadrunner Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #3777 Skrevet 9. mars 2011 Home sweet home (kan jo egentlig ikke si annet selv om jeg EGENTLIG ville vært en uke eller åtte ekstra i paradis). Hjemturen ble NOE lengre en ventet da... Vi ble forsinket fra lokale flyplassen på grunn av noe bakkekontroll av flyet. Så var det mellomlanding på naboøy, før vi satte kursen mot Amsterdam. Flyet vårt til Norge lettet akkurat i det vi landet på Schiphol, og vi skjønte fort at det ikke går så veldig mange KLM-fly fra Amsterdam til Torp... Neste fly gikk om drøye 10 timer. Ganske lange timer det når man bare vil hjem... Så i stedet for å lande i Norge kl 12 tirsdag formiddag, landet vi omtrent 2215. Så er det en god kjøretur hjem (overnattet hos mine foreldre for å få en liten pitstop underveis), og har endelig ankommet leiligheten i dag. Vaskemaskinen er i gang, kofferten er tømt, og litt rydding gjenstår før jeg inntar og tar det rolig. TRØTT og sliten! Men UTROLIG fornøyd med turen!!! Anbefales virkelig!! Nærmere rapport fra paradis kommer etterhvert Og dagbokrunde kommer også etterhvert... Bare ikke akkurat nå
Gjest Purple Haze Skrevet 9. mars 2011 #3778 Skrevet 9. mars 2011 Velkommen "hjem" Høres ut som du har hatt en fantastisk tur! (Bortsett fra forsinkelser, da). Skjønner godt at du kunne tenkt deg å forlenge turen med noen uker! Slapp av og kos deg i kveld Jobb i morgen, eller fri for å hente deg inn etter ferie?
Roadrunner Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #3779 Skrevet 9. mars 2011 Skulle vært på jobb i dag, men det utgikk siden det ble så sent i natt. Men må nok på jobb i morra ja... Godt det snart er helg! (slitsomt med ferie gitt!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå