Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:strix: krydder i hverdagen, servert av en kjekkas :danse:

Kooos deg på jobb idag, RR :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:sukk:

"Noen" sitter i møte hele dagen, og andre er i ferd med å miste forstanden... Øste ut litt frustrasjon overfor ei på jobb, og hun bare ser på meg: RR, nærmer det seg den månedlige igjen?

:murvegg:

Er det SÅ galt altså? :fnise: Og dette er bare starten... :trist: Sliter med et par arbeidsoppgaver jeg ikke får til i dag, og jeg MÅ ha det ferdig til i morra tidlig. Legg til noen hormoner i komminga, og alt er definitivt ikke bare fryd her... Noe herk! Og jeg vil aller helst bare slepe noen ut fra møte og få skravlet litt... Fikk såvidt hilset mens vi stod i kantinekø (med noen mellom oss), og han gratulerte med gårsdagen (ergo ingen klem så langt... ).

Jepp, her går det fra høye topper til dype bunner (og EGENTLIG er det jo ikke noe som er veldig galt, men her kan det krisemaksimeres maksimalt.. :klaske:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Jeg måtte også snoke :ler:

Han var en kjekkas!! :sikle: Kos deg i morgen! ;)

Mmmm....... :lete:

Skjønner ikke no'....

Skrevet

"Noen" sitter i møte hele dagen, og andre er i ferd med å miste forstanden...[..]

:hug:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg må :fnise: litt av deg i dag. Skjønner godt at du blir frustrert altså! Litt tid kunne han jammen sette av til deg. Om ikke annet, så for å hjelpe deg med vanskelige arbeidsoppgaver ;)

Og jeg må også snoke på FB! *svosj*

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg må :fnise: litt av deg i dag. Skjønner godt at du blir frustrert altså! Litt tid kunne han jammen sette av til deg. Om ikke annet, så for å hjelpe deg med vanskelige arbeidsoppgaver ;)

Dæken! Han var :wow: altså!

Skrevet

[..] Og jeg vil aller helst bare slepe noen ut fra møte og få skravlet litt.. [..]

Spent på åssen det gikk med fuggelslepinga :lur:

:klemmer:

Skrevet

[..]

:jepp: :jepp: :jepp:

Skrevet

Mmmm....... :lete:

Skjønner ikke no'....

:lur:

Ikke funnet noe ennå?

:hug:

Takk! Trengs i dag...

:nigo:

I know!!!! Fuggel'n har da SMAK! :fnise:

Spent på åssen det gikk med fuggelslepinga :lur:

Det gikk i dass... Han i møte i hele dag, jeg frustrert med kjipe arbeidsoppgaver i hele dag. Fikk sagt hadet før han gikk da, og han så nok at jeg var frustrert... Men ingen klem, ingen is :trist:

Og helvetes hormoner!!! :frustrert:

:jepp: :jepp: :jepp:

:sjenert:

Skrevet

Nå stikker jeg på spinning, må avreagere litt her... :sukk:

Vas!

Skrevet (endret)

[..]

Det gikk i dass... Han i møte i hele dag, jeg frustrert med kjipe arbeidsoppgaver i hele dag. Fikk sagt hadet før han gikk da, og han så nok at jeg var frustrert... Men ingen klem, ingen is :trist:

[..]

:hug::klem::klemmer:

Sånn kan dere altså ikke ha det :riste:

Først var du i møte heeeele dagen da du var på hans kanter og fikk ikke sett han, og så har han altså vært det på dine kanter med ditto resultat. Og dere som gledet dere til is og alt...

Her må noe drastisk til :opplyser:

Du får bare invitere ham på noe utenomkontorsk. Rett og slett. Basta. Og du har jo tross alt lovet ham is :jepp:

Isj, altså. Jeg prøver å trøste her, men vet ikke helt hvordan. Vet bare at vi kan ikke ha en frustrert fuggel vettu - du fortjener bedre enn at dumme møter skal komme i veien for litt krydder i hverdagen :kose:

Endret av fairygirl
Gjest Purple Haze
Skrevet

Du har han jo på FB, da kan du jo flørte og skrive med han der :lur:

Skrevet

:lur:

Ikke funnet noe ennå?

Mneeehh... Vet ikke hva jeg skal se etter lissom atte :ler: Er jo så mange mannebein :fnise:

Skrevet

Uffda! Trekkfuggel'n har ikke noen kjente i hans by da? Slik at du kan dra på en liten helgetur eller noe... :hug:

Og kjekk - det var han ja. :wow:

Skrevet (endret)

:hug::klem::klemmer:

Sånn kan dere altså ikke ha det :riste:

Først var du i møte heeeele dagen da du var på hans kanter og fikk ikke sett han, og så har han altså vært det på dine kanter med ditto resultat. Og dere som gledet dere til is og alt...

Her må noe drastisk til :opplyser:

Du får bare invitere ham på noe utenomkontorsk. Rett og slett. Basta. Og du har jo tross alt lovet ham is :jepp:

Isj, altså. Jeg prøver å trøste her, men vet ikke helt hvordan. Vet bare at vi kan ikke ha en frustrert fuggel vettu - du fortjener bedre enn at dumme møter skal komme i veien for litt krydder i hverdagen :kose:

Du er vel god! Tusen takk for gode ord, fairy! Det varmer godt hos en småfrustrert fuggel...

Nå skal det sies at den største frustrasjonen nok skyldes hormoner. Merket ganske tidlig i dag at jeg bare ble mer og mer nedstemt og irritert. Egentlig uten noen stor grunn. Når det da blir endel frustrasjon rundt arbeidsoppgavene, samt at jeg vet han er på huset, men ikke får sett fyren, da blir det til slutt fullt i frustrasjonsbegeret gitt. Men var godt å kunne få ut litt i boka...

Dro på spinning, men klarte ikke helt konsentrere meg. Ble litt halvhjertet, men uansett godt med ei økt! Nå har jeg spist litt, syndet litt med :sjokolade: og startet vaskemaskinen. Skal få gjort LITT i heimen i dag, ellers bare sløve. Og kjenne at hormonene nok kommer til å dominere noen dager til. Usj!

Du har han jo på FB, da kan du jo flørte og skrive med han der :lur:

Yeah right!

Tviler på om han er innom FB ukentlig i det hele tatt, og IKKE aktiv. Næh, fuggeln holder nok en lav profil...

Mneeehh... Vet ikke hva jeg skal se etter lissom atte :ler: Er jo så mange mannebein :fnise:

:ler:

Synes du er god til å lete jeg :jepp:

Uffda! Trekkfuggel'n har ikke noen kjente i hans by da? Slik at du kan dra på en liten helgetur eller noe... :hug:

Og kjekk - det var han ja. :wow:

Njooo, har forsåvidt litt kjente på den kanten. Kan være jeg må besøke ei venninne som er etablert med familie i de traktene (vi har snakket om det tidligere altså :ler: ), men spørs om jeg vil få se noe mer til fyren da...

Edit: måtte rette en flau feil...

Endret av Roadrunner
Skrevet

Mårnings!

Midt i uka - det går mot helg, hormonene koser seg og jeg er tilbake på jobb med fortsettelsen av "morsomme oppgaver" fra i går. Ooooo lykke! :ironi: Okei, var ikke ironisk at det går mot helga da :ler: Men jeg skal PRØVE å ikke klage så fælt i dag... Det er jo tross alt nesten vårlig ute (sånn bortsett fra 3 blå grader - men det er altså :sol: og tørr asfalt (noen steder i alle fall)...).

Og ting kunne jo tross alt vært verre i går... Jeg kunne risikert å ikke se fyren i det hele tatt (som faktisk skjedde sist jeg var på de kanter av landet). Nå fikk vi da pratet bittelitt i det minste, og jeg kan jo leve litt på det :sjenert: Tror aldri jeg har møtt ett menneske som har et så direkte blikk. Er redd sånne kan se rett i sjela mi jeg.. :flau: Men liker blikket altså... Huff nei, ikke rote meg tilbake i de tankene! Få fyren mer UT av systemet enn INN i systemet. Basta! *kremt*

:kaffekopp: ?

:klemmer: til verdens beste KG-snupper!

Skrevet

Uffa, kjipt at dere ikke fikk noe tid på tomannshånd. :klem: Forstår godt at du ble frustrert. ;) Håper hormonene lar deg være i fred i dag. :)

Hmmm jeg sliter med samme problemet som Scorpina, har ikke peiling på hvem av disse mannebeina på FB som regnes for å være krydder i hverdagen. :fnise: Et lite hint kanskje?

Skrevet

:ler:

Synes du er god til å lete jeg :jepp:

Joda, når jeg fikk tenkt meg litt om så ;) *lang lunte, brenner sakte innimellom flekkene*

Et lite hint kanskje?

Is :nigo:

Skrevet

God morgen birdy!

Ikke bra med frustrasjon da gitt, men flørting derimot er jeg helt for :ler:

Sender over en liten kopp :kaffekopp: og håper det ordner seg utover dagen :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...