Roadrunner Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3841 Skrevet 14. mars 2011 Du får hinte om at du hadde bursdag i dag da, så får du sikkert en klem. Jeg prøvde å hinte veeeeeeldig forsiktig i ettermiddag, sendte en liten beskjed om at det var litt isrester igjen (jeg har hatt is på avdelinga i dag), men at det kanskje var litt lang avstand. Han ba meg spare den til i morra Så da måtte jeg jo bare spørre om han kom hit i morra, og det gjør han. Så da har jeg lovet å spandere is Restene fra dagen i dag har gått i søpla, var ikke mye igjen og de var ikke fristende. Men fått masse gode klemmer på jobb, en HAUG kommentarer på FB, en god haug sms, og er VELDIG fornøyd. Nå kommer snart mams og paps på besøk Fiiiiin bursdag! Men hva skal jeg ha på meg i morra da? *flau fjortis - har jo ikke sett fyren siden i fjor! *
Skravla Skrevet 14. mars 2011 #3842 Skrevet 14. mars 2011 Bursdag er digg! Du skulle vært her og fått kake av meg - Blondie (hvit sjokoladeversjon av Brownie ), Angel Food cake og megamuffin (kjempeform og sjokoladekakeoppskrift. Det høres utrolig deilig ut. Du tar selvfølgelig med rester og så har vi kakelunsj på onsdag?
Skravla Skrevet 14. mars 2011 #3843 Skrevet 14. mars 2011 Men hva skal jeg ha på meg i morra da? *flau fjortis - har jo ikke sett fyren siden i fjor! * Tørr man foreslå KLÆR? Kos deg masse med bursdagsfeiring i kveld.
Gjest Purple Haze Skrevet 14. mars 2011 #3844 Skrevet 14. mars 2011 Så spennende med prosjektleder som kommer på is og klem Og ta på deg ditt mest sexy antrekk og søte smil, så skal du se han smelter fortere enn isen. Gosj, jeg var virkelig i farta her
fairygirl Skrevet 14. mars 2011 #3845 Skrevet 14. mars 2011 Herrrlig med sexy flau-fuggel som smelter prosjektleder som is
vimse Skrevet 14. mars 2011 #3846 Skrevet 14. mars 2011 Tørr man foreslå KLÆR? Næh, klær er vel ikke nødvendig?? Gratulerer så mye med dagen, håper du koser deg masse masse
Skravla Skrevet 14. mars 2011 #3847 Skrevet 14. mars 2011 Næh, klær er vel ikke nødvendig?? Gratulerer så mye med dagen, håper du koser deg masse masse Hun skal bare smelte isen i fryseren..... ikke pol-isen... :gjeiper:
Scorpina Skrevet 14. mars 2011 #3848 Skrevet 14. mars 2011 Åååhhh hun kommer nok til å smelte fyren også Og klær? Klær som lar seg lett flerre av så klart
Roadrunner Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3850 Skrevet 14. mars 2011 Det høres utrolig deilig ut. Du tar selvfølgelig med rester og så har vi kakelunsj på onsdag? Tror i grunn jeg har fått nok søtt i dag, selv om det ikke har blitt så mye kake... Men fornøyd! Tørr man foreslå KLÆR? Kos deg masse med bursdagsfeiring i kveld. Klær? Jo, er vel kanskje mest fornuftig det ja... Så spennende med prosjektleder som kommer på is og klem Og ta på deg ditt mest sexy antrekk og søte smil, så skal du se han smelter fortere enn isen. Gosj, jeg var virkelig i farta her Punkt 1: mitt sexy antrekk er vel en nattkjolelignende greie - den er IKKE egnet blant folk Punkt 2: Kommer jeg i noe som ligner sexy på jobb, så er jeg SÅ avslørt (sier hun som normalt slenger rundt i fleece, strikkegenser, collegegenser etc... Punkt 3: Herrrlig med sexy flau-fuggel som smelter prosjektleder som is Fått melding på FB-veggen da, fuggel'n hæppi! Og generelt i SJOKK over mer enn SØTTI meldinger på veggen! I tillegg til sms, telefoner og epost
Roadrunner Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3851 Skrevet 14. mars 2011 Næh, klær er vel ikke nødvendig?? Gratulerer så mye med dagen, håper du koser deg masse masse Ribba fuggel på jobb? Døh! Jeg skal liksom prøve å sjarmere, ikke SKREMME og sjokkere stakkaren... Hun skal bare smelte isen i fryseren..... ikke pol-isen... :gjeiper: Du sier noe... Jeg vil nødig være skyld i klimakatastrofe...
Roadrunner Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3852 Skrevet 14. mars 2011 Åååhhh hun kommer nok til å smelte fyren også Og klær? Klær som lar seg lett flerre av så klart Onepice med borrelås eller trykknapper? Klær med borrelås altså...... Og kanskje cherrox til? Jeg ække så god på sånn sexy-greier jeg gitt...
Gjest Purple Haze Skrevet 14. mars 2011 #3853 Skrevet 14. mars 2011 Vær deg selv du, det funker nok absolutt best
Roadrunner Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3854 Skrevet 14. mars 2011 Vær deg selv du, det funker nok absolutt best Krysser fingrene for det, er liksom det eneste jeg kan (og som jeg egentlig er best til - selv om noen sikkert ikke synes jeg er sånn superdupergod til det heller ). Men nuh er det for trøtt fuggel! Kjempefornøyd med dagen!
vimse Skrevet 14. mars 2011 #3857 Skrevet 14. mars 2011 Jeg måtte også snoke Han var en kjekkas!! Kos deg i morgen! Og så bra at dagen har vært fin Og vet du, det er vel fortjent!
Roadrunner Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #3860 Skrevet 15. mars 2011 Ante meg at det ville bli litt snoking ja Men funker det der altså... Så smått igang på jobb, prøver å få gjort unna litt fra morgenen av i dag. Har endel ting jeg MÅ få gjort, og prøver å stupe i det først som sist. "Noen" kommer nok ikke før om en time eller to, så foreløpig avslappet stemning her. Og EGENTLIG er det bare fuggeln som koker suppe på en spiker her, er jo ingen grunn til å surre rundt som en tulling. Men blir koselig å få et glimt igjen da, er LENGE siden sist Litt krydder i hverdagen er ikke dumt anyone?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå