Scorpina Skrevet 22. februar 2011 #3741 Skrevet 22. februar 2011 Psst....bare sånn hvis du ikke husket det; det er bare TRE dager igjen til og varme
Roadrunner Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #3742 Skrevet 22. februar 2011 Psst....bare sånn hvis du ikke husket det; det er bare TRE dager igjen til og varme Er det sant?? Det hadde jeg heeeeeelt glemt!
Suzy Skrevet 22. februar 2011 #3743 Skrevet 22. februar 2011 Jeg skal også hjem for å vaske klær og pakke i dag - men dessverre må jeg pakke litt "tyngre" enn deg med div tjukke lag.
Scorpina Skrevet 22. februar 2011 #3744 Skrevet 22. februar 2011 Er det sant?? Det hadde jeg heeeeeelt glemt! Mmmm...serr'u serr'u Det ante meg at du hadde glemt det
Roadrunner Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #3745 Skrevet 22. februar 2011 Jeg skal også hjem for å vaske klær og pakke i dag - men dessverre må jeg pakke litt "tyngre" enn deg med div tjukke lag. Du får det helt sikkert knall på tur, selv om det krever litt tykkere klær og mer jobbing. Mmmm...serr'u serr'u Det ante meg at du hadde glemt det Godt jeg stikker innom dagboka mi innimellom, ellers hadde jeg glemt store og viktige ting! Det :snø: bøtter og kaniner i dag, og parkeringsplassen utenfor er bare en haug hvite klumper bortover Tenk på alle de som IKKE skal sydover til helga!
Gjest Purple Haze Skrevet 22. februar 2011 #3746 Skrevet 22. februar 2011 Jeg vil også til varmere strøk! Her er det bare iskaldt nå. Noen minus og en vind som går tvers igjennom kropp og sjel. Fytti! Og for 3 dager!
Sauen Shaun Skrevet 22. februar 2011 #3747 Skrevet 22. februar 2011 Hediggrisen som skal til sol og varme om bare tre dager... *kjempemisunnelig*
Roadrunner Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #3748 Skrevet 22. februar 2011 Det høres kanskje litt småfjernt ut, men akurat nå er jeg i grunn litt misunnelig på meg selv også Det har snødd godt i hele dag (tørr og fin snø, men :snø: okke som) og jeg er SÅ klar for litt hvit sand i stedet for denne snøen Fikk tatt litt solarium etter jobb i dag, før det ble en drøy times spinning. Magen er ikke helt i vater om dagen, men godt å få brukt skrotten litt! Nå skal jeg snart komme meg i dusjen, og få satt på en maskin klesvask. Så blir det litt småpakking kanskje? Tung i hodet, og ikke helt i form. Men bare så det er sagt: Her er INGEN basiller velkomne nå! Ikke på vilkår!! Satser på at det blåser forbi Og varme tanker sendes dere som ikke skal på tur, men være hjemme i Winter Wonderland...
Gjest Purple Haze Skrevet 22. februar 2011 #3749 Skrevet 22. februar 2011 Håååå nei, ingen bassilusker nå!! Det ville vært maks uflaks da. Krysser fingre for at du holder deg frisk og er i form til sol og varme
Roadrunner Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #3750 Skrevet 23. februar 2011 God morgen! Siste nytt fra Sørlandet: Det kommer fremdeles :snø: !! Er det mulig? Nye ørten centimeter i natt, og still snowing. Må rett og slett vurdere å få kjøpt meg ny snøskyffel i ettermiddag, så jeg kan få tatt det verste av verandaen før jeg reiser og det kommer mildvær. Har bare en liten bilspade nå, og det er for dumt å bruke på de snømengdene.. Knerter bare ryggen... Meeeeen! Jeg har vel ingen grunn til å klage. Vaktmesteren brøyter hjemme mens jeg er på jobb, og og varme venter i overimorgen!! Oh my! Ellers en skikkelig trøtt onsdag i dag, så denne uka har t-dagen kommet midt i uka (var ikke så helgalt i går...)
Sauen Shaun Skrevet 23. februar 2011 #3751 Skrevet 23. februar 2011 God morgen. Utrolig hvor mye snø dere skal ha da. Her er det og ti blå. Egentlig ikke så verst det altså. Men jeg frykter at vi får igjen det i mars. Da kommer det sikkert snø i metervis... Men akkurat Fuggel'n synes jeg ikke så synd i altså. Du reiser jo snart til hvite strender uansett...
Suzy Skrevet 23. februar 2011 #3752 Skrevet 23. februar 2011 Ingen grunn til å klage nei! Jeg har faktisk noe som ligner litt på reisefeber og er litt forventningsfull her sjøl men du har vel sommerfugler og alt nå! Fy flate!!! Dette blir morsomt og spennende altså!
Gjest Purple Haze Skrevet 23. februar 2011 #3753 Skrevet 23. februar 2011 Skjønner godt at du er drittlei snø. Det var da ikke måte på hvor store mengder dere skulle få heller da! Her er det ikke snø, men minusgrader og en isende vind som setter seg langt inn i skjellettet. Fytti altså. Godt jeg skal østover noen dager snart. Det er kaldt der også, men ikke sånn som her. Og tenk, i overmorgen ligger du på en hvit strand under deilig, varm sol Regner med at du har kontroll på pakking og alt som skal ordnes før avreise Og ikke tegn til bassilusker? *krysse fingre*
Roadrunner Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #3754 Skrevet 23. februar 2011 God morgen. Utrolig hvor mye snø dere skal ha da. Her er det og ti blå. Egentlig ikke så verst det altså. Men jeg frykter at vi får igjen det i mars. Da kommer det sikkert snø i metervis... Men akkurat Fuggel'n synes jeg ikke så synd i altså. Du reiser jo snart til hvite strender uansett... Synes ikke så veldig synd på meg jeg heller, men må innrømme at jeg har litt vondt av de som skal være her de neste par ukene. For meteorologene varsler at det kan komme en halvmeter til før uka er omme... Og DET er galskap... Ingen grunn til å klage nei! Jeg har faktisk noe som ligner litt på reisefeber og er litt forventningsfull her sjøl men du har vel sommerfugler og alt nå! Fy flate!!! Dette blir morsomt og spennende altså! Litt reisefeber her også må jeg innrømme, men ellers tar jeg det veldig rolig. Har endel jeg må få gjort i ettermiddag, så trening/yoga utgår dessverre. Blir snøskuffing, pakking, rydding, litt jobbing og vips er det natta Tipper du er spent du også, er jo noen skikkelig spennende dager dere går inn i! Har du full kontroll? Krysser fingrene for at det går smertefritt, og at det blir noen fine dager der du får slappet bittelitt av innimellom også Skjønner godt at du er drittlei snø. Det var da ikke måte på hvor store mengder dere skulle få heller da! Her er det ikke snø, men minusgrader og en isende vind som setter seg langt inn i skjellettet. Fytti altså. Godt jeg skal østover noen dager snart. Det er kaldt der også, men ikke sånn som her. Og tenk, i overmorgen ligger du på en hvit strand under deilig, varm sol Regner med at du har kontroll på pakking og alt som skal ordnes før avreise Og ikke tegn til bassilusker? *krysse fingre* Nei, du kan så si! Hva skal vi med all denne snøen? Vi kunne jo arrangert VM i både det ene og det andre her... Men snøen så langt er heldigvis lett og tørr, så det er mye volum og ikke så mye tyngde. Men det skal bli mildere... Så derfor prøver jeg å få skuffet mesteparten av verandaen i kveld tenker jeg. Litt bedre samvittighet da! Fredag sitter jeg nok store deler av dagen på fly (vi lander om kvelden - lokal tid), men lørdag morgen skal det tusles ned på stranda! Og sendes noen varme tanker til fedrelandet Ikke FULL kontroll, men ikke så langt unna Satser på å få kontroll i dag Men arbeidsdagen har gått fort altså!
Roadrunner Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #3758 Skrevet 24. februar 2011 Hadde en plan om å få gjort så mye i dag, men nå har jeg helt falt ut av rytmen... Hva må jeg få gjort på jobb i løpet av ettermiddagen? Hva har jeg gjort? Hva skjer? Jeg virker ikke! Ei på jobb har fått tilslaget i en budrunde i dag også (de er i en skilsmisseprosess), og det har tatt litt oppmerksomhet å følge henne i kampen om boligen. Men kjempegøy at hun fikk den! Men nå går jeg seriøst rundt meg selv her... Sendt ut info på huset, avklart med andre kollegaer ++ Hva mer? Jeg VET det er mer jeg skulle gjort...
Skravla Skrevet 24. februar 2011 #3759 Skrevet 24. februar 2011 Når drar du i morgen? Går flyet tidlig? God tur og kos deg masse med sand mellom tærne...
mocci Skrevet 24. februar 2011 #3760 Skrevet 24. februar 2011 Masse god tur til PARADIS! :sol: Fohåpentligvis ikke Paradise hotel da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå