Roadrunner Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #3821 Skrevet 13. mars 2011 Nei, nå får det holde! Har fått lest litt (ikke så effektivt, men...), og nå gidder jeg rett og slett ikke mer. Vurderer sterkt å tjoge over med støvsugeren her, før jeg krøller meg sammen i sofaen. Må uansett ta et skikkelig tak her før helga som kommer, men kunne jo vært kjekt med en noe redusert hybelkaninflokk før den tid... Begynne å grave meg nedover mot gulvplankene kanskje? Eller kanskje jeg skulle bli her?
Sauen Shaun Skrevet 13. mars 2011 #3822 Skrevet 13. mars 2011 Det er jo ikke mer enn et par måneder, så er det ut på tur igjen for deg! Greit med litt hverdager inni mellom all fartingen Det kan jo være kjekt at trekkfuggel'n får hvilt vingene mellom alle flyturene ja. Nei, nå får det holde! Har fått lest litt (ikke så effektivt, men...), og nå gidder jeg rett og slett ikke mer. Vurderer sterkt å tjoge over med støvsugeren her, før jeg krøller meg sammen i sofaen. Må uansett ta et skikkelig tak her før helga som kommer, men kunne jo vært kjekt med en noe redusert hybelkaninflokk før den tid... Begynne å grave meg nedover mot gulvplankene kanskje? Eller kanskje jeg skulle bli her? Holder Fuggel'n med selskap.
Chica Skrevet 13. mars 2011 #3823 Skrevet 13. mars 2011 Her er det sofa, pledd, og forsøk på renskriving av oppgave før oversending til veileder... Fælt å sende fra seg noe så dårlig, men er vel derfor man har veiledere, for å så et spark i baken til å komme seg videre og litt hint om hva man bør gjøre for å komme seg videre i riktig retning
Roadrunner Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3824 Skrevet 14. mars 2011 Det kan jo være kjekt at trekkfuggel'n får hvilt vingene mellom alle flyturene ja. Holder Fuggel'n med selskap. Hyggelig med selskap i går, Sauen! Jeg fikk visst ikke gjort stort allikevel... *kremt* Her er det sofa, pledd, og forsøk på renskriving av oppgave før oversending til veileder... Fælt å sende fra seg noe så dårlig, men er vel derfor man har veiledere, for å så et spark i baken til å komme seg videre og litt hint om hva man bør gjøre for å komme seg videre i riktig retning Jeg har STOR tro på at du leverer en god oppgave til slutt, Chica! Og jeg tror også at du er mer kritisk til deg selv enn hva som er nødvendig. Og som du sier, noe av hele greia med veileder er jo for å få tilbakemelding underveis for å kunne forbedre arbeidet. Sender noen varme tanker din vei, og krysser fingrene for oppgaven! _______________________________________ Mårnings! Mandag igjen, ny uke og nye muligheter. Ikke verst det? Fornøyd med at det ble tre treningsøkter forrige uke (torsdag, lørdag og søndag), og at ryggen er merkbart bedre. Tydelig at trening trengs! Smått hektisk dag på jobb i dag (tror jeg), men ingen veldig store planer for ettermiddagen. Vaske klær og jobbe med pensum er vel nøkkelordene tenker jeg... Påfyll?
Suzy Skrevet 14. mars 2011 #3826 Skrevet 14. mars 2011 Først og fremst: Gratulerer med dagen! Godt å høre at ryggen skikker seg. Det er vel stort sett alltid sånn at bevegelse er bra for ryggen, rett og slett (så sant det ikke er feil bevegelse riktignok). Travel dag høres da egentlig litt kjipt ut... Pass litt på deg selv og kos deg litt på dagen din også da vel...
Roadrunner Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3827 Skrevet 14. mars 2011 Godt å høre at ryggen er back on track. Jepp, den er absolutt mye bedre. Trening gjør godt! Først og fremst: Gratulerer med dagen! Godt å høre at ryggen skikker seg. Det er vel stort sett alltid sånn at bevegelse er bra for ryggen, rett og slett (så sant det ikke er feil bevegelse riktignok). Travel dag høres da egentlig litt kjipt ut... Pass litt på deg selv og kos deg litt på dagen din også da vel... Tusen takk, Suzy! Skal kose meg litt innimellom også, absolutt! Allerede fått SÅ mye koselige meldinger, telefoner, FB-meldinger og henvendelser på msn at jeg blir rent satt ut... WOW!
Gjest Purple Haze Skrevet 14. mars 2011 #3829 Skrevet 14. mars 2011 Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en kjempefin bursdag
Roadrunner Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3831 Skrevet 14. mars 2011 Tusen takk!!! Jeg er helt overveldet... Men så moro!!!!
fairygirl Skrevet 14. mars 2011 #3832 Skrevet 14. mars 2011 Gratulerer så mye med dagen, RR! "Det er Fuggel'n sin Dag idag!!" :hoppe:
Scorpina Skrevet 14. mars 2011 #3833 Skrevet 14. mars 2011 Hurra for deg som fyller ååååååååår!! *klemme-rundt-i-ring*
Roadrunner Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3834 Skrevet 14. mars 2011 Hva skal man si! Det er jo bare genialt med bursdag! Og mams og paps kommer bortover en tur i ettermiddag, koselig! Men dagen har gått fort!
Suzy Skrevet 14. mars 2011 #3835 Skrevet 14. mars 2011 Bursdag er digg! Du skulle vært her og fått kake av meg - Blondie (hvit sjokoladeversjon av Brownie ), Angel Food cake og megamuffin (kjempeform og sjokoladekakeoppskrift.
Supramundane Skrevet 14. mars 2011 #3836 Skrevet 14. mars 2011 Gratulerer med dagen kjære RR! Angel food cake høres jo bare helt himmelsk ut!
Roadrunner Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3837 Skrevet 14. mars 2011 Tusen takk! Dere er jo bare herlige! OG.... Prosjektlederen kommer på besøk i morra!! 1
Suzy Skrevet 14. mars 2011 #3838 Skrevet 14. mars 2011 Angel food cake høres jo bare helt himmelsk ut! Det er det jammen også - helt hvit kake som er superfluffy og smaker herlig.
Supramundane Skrevet 14. mars 2011 #3839 Skrevet 14. mars 2011 OG.... Prosjektlederen kommer på besøk i morra!! :lur: Det er det jammen også - helt hvit kake som er superfluffy og smaker herlig. Er den vanskelig å lage, da?
Sauen Shaun Skrevet 14. mars 2011 #3840 Skrevet 14. mars 2011 Bursdag er digg! Du skulle vært her og fått kake av meg - Blondie (hvit sjokoladeversjon av Brownie ), Angel Food cake Æh... Jeg skal bake kake til helga. Du har vel ikke en oppskrift å dele? Det er jo ingen som er så glad i hvit sjokolade som meg... Tusen takk! Dere er jo bare herlige! OG.... Prosjektlederen kommer på besøk i morra!! Du får hinte om at du hadde bursdag i dag da, så får du sikkert en klem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå