Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er overhodet ikke sliten, jeg kan følge med på flørtingen deres i mange år, jeg. :ler:

:ler:

Goodie!

Men jeg har en fornemmelse av at det egentlig ikke er snakk om flørtingen VÅR, men flørtingen MIN :sukk: Og da kan det ta tid gitt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Flørtingen er garantert gjensidig! Den mailen tyder på det ;)

Ha en fin fredag, RR. Straks helg :hoppendeglad:

Skrevet

:jepp:

Fløring er kjempegøy å følge med på - så dette er ikke NOE problem :nigo:

Klart han flørter. Spørsmålet er selvsagt om han flørter vennskapelig og hyggelig uten å tenke mer, eller om han flørter med interesse. Men sånt merker man jo vanligvis ganske fort. Har du en sånn "dere mot verden" feeling når dere sitter i møter, sosiale sammenhenger - altså tuller dere og skjønner hverandre, mens andre ikke er så på innsiden? Holder han blikk ekstra lenge? Ser han på deg når du ikke ser (eller han tror du ikke ser)? Smiler han mye, tuller og spøker mye og "tøffer" seg litt for deg?.. ja det skinner som sagt ofte gjennom om det er interesseflørt.

Vi venter i spenning :lur:

:kaffekopp: ?

:daane:

Her var det litt av hvert å ta stilling til gitt! Tar det punkt for punkt jeg (så godt jeg kan - og veeeeeeldig objektivt selvfølgelig :sjenert: )

Men sånt merker man jo vanligvis ganske fort. - Hæ?? :klo: Du må huske at du snakker med ei som er skikkelig grønn og fjortis på området...

Har du en sånn "dere mot verden" feeling når dere sitter i møter, sosiale sammenhenger - altså tuller dere og skjønner hverandre, mens andre ikke er så på innsiden? - Vi har nok en ganske bra tone, synes jeg. Sånn allverdens mye tulling har det vel ikke blitt (vi sitter gjerne i jobbmøter eller tilsvarende når vi møtes), men vi skravler og flirer (og smått intern humor innimellom).

Holder han blikk ekstra lenge? - Ja! Men om det er noe han gjør med alle, vet jeg ikke. Han er DYKTIG på å holde blikket, og jeg har vel sjelden hatt så kontinuerlig blikkontakt med noen. Han viker ikke en tomme, og det blir gjerne meg som må trekke pusten og la blikket ta ei runde før det kommer tilbake. Veldig direkte blikk på den fyren der. :sikle: Men igjen, det kan være sånn han er mot alle, jeg har ikke forsket så dypt ennå... :sjenert:

Ser han på deg når du ikke ser (eller han tror du ikke ser)? - Den er litt vrien... Jeg vet ikke... Har forsøkt å forske litt de siste par gangene, men det er ikke så enkelt når vi sjelden sees (og når vi først er på samme sted, så sitter vi i hvert vårt møterom :sukk: ). Hadde jo MYE med fyren å gjøre i høst, men det var jo ikke før den siste tiden at jeg virkelig fikk opp øynene for hva som befant seg rett foran øynene mine (sikkert også fordi vi da hadde blitt litt mer kjent...).

Smiler han mye, tuller og spøker mye og "tøffer" seg litt for deg?.. - Igjen vanskelig å si altså... :sjenert: Han smiler ganske mye :wow: , men om det er noe ekstra til meg, eller om han "tøffer" seg spesielt tør jeg ikke si faktisk.

Men det skal sies at han er flink til å vise interesse, blant annet ved å spørre om Aruba før jeg dro, og spørre hvordan jeg hadde hatt det da jeg kom hjem ++... :sjenert:

Huff, JEG VET IKKE!!! :bond:

:kaklehone: <---- tankespinn

Skrevet

Hm, hm... jeg syns det tyder på at han liker deg jeg - blikk er i allefall en viktig del av det., men det skader jo ikke å legge ut agn når han først er i nærheten - spørre litt om hva han driver med, vise interesse for ham og deretter lage åpne invitter der han kan melde seg selv ("jeg pleier av og til å stikke på xxx like her nede og spise om sommeren - veldig fint sånn etter overtidsjobb og de ha så god mat...") osv ...

Bare flrt og kos deg du - så kommer det nok tidsnok på bordet om han virkelig er interessert.

Skrevet

Vi kvinnfolk er jo kjent for å skulle dechiffrere ALT en potensiell beiler sier, tekster, gjør - helt ned til siste håndbevegelse....

Mannfolk er sånn sett litt lettere. Jeg kan levelig visualisere at Ismannen sender en tekst til en kompis "Fått svar fra hot chick. Tror det blir no' på meg". Kompis "kult!"

:fnise:

Skrevet

Vi kvinnfolk er jo kjent for å skulle dechiffrere ALT en potensiell beiler sier, tekster, gjør - helt ned til siste håndbevegelse....

Mannfolk er sånn sett litt lettere. Jeg kan levelig visualisere at Ismannen sender en tekst til en kompis "Fått svar fra hot chick. Tror det blir no' på meg". Kompis "kult!"

:hoho:

Skrevet

:skratte:

:hoho:

Skrevet

Hm, hm... jeg syns det tyder på at han liker deg jeg - blikk er i allefall en viktig del av det., men det skader jo ikke å legge ut agn når han først er i nærheten - spørre litt om hva han driver med, vise interesse for ham og deretter lage åpne invitter der han kan melde seg selv ("jeg pleier av og til å stikke på xxx like her nede og spise om sommeren - veldig fint sånn etter overtidsjobb og de ha så god mat...") osv ...

Bare flrt og kos deg du - så kommer det nok tidsnok på bordet om han virkelig er interessert.

Må gruble litt på hva jeg kan finne på neste gang han er i nærheten ja. Det beste hadde vært om han skulle vært her med en overnatting eller to. Da kunne jeg kanskje pønsket på noe, evt tatt han med på trening igjen eller noe. Anbefale kafe/spisested etc (kan være ganske god til å hinte tror jeg.. :sjenert: ). Men først må han komme i denne retning igjen, og så må han være tilgjengelig mer enn på hils i kantinekø og et hadet når han går... :sukk: Sånn sett er det kjipt når vi bor på hver vår kant av landet. Men men, får trøste meg med litt dagdrømming så lenge :ler: Og håpe at det dukker opp noen faglige småting som gjør at jeg må ringe/ta kontakt innimellom (klarer meg med ganske tynne påskudd, men er liksom grenser også :ler: )

Gå litt tidlig i dag? :jepp: Tror det gitt! Om en times tid kanskje? :klo:

Skrevet

Gå litt tidlig i dag? :jepp: Tror det gitt! Om en times tid kanskje? :klo:

Døhh..må du giiii deg! Jeg har enda TO - det var 2 - altså TOOOO timer igjen på jobb..... :lol:

Ahh..*sniff-sniff* noen har satt på kaffen!! NICE!! Snart blir det fredags :kaffekopp: og noe å bite i snart!

Også tenker jeg en fin avslutning av uka kan bli å vinne finflaska i vinlotteriet vi har hver fredda' :jepp::nigo:

Skrevet

Ikke kommet avsted ennå, så ingen fare...

Men nå tror jeg at jeg skal få pakket sammen her. Fått til noe jeg har styrt med i et par dager, og er MØE fornøyd (om jeg får si det selv :ler: ). Nå skal jeg en kjapp tur på butikken, og hjem og shine siste skvett i leiligheten. Så er det klart for besøk i helga! :danser:

NYT fridagene! :hoppendeglad: (og bittelitt :sjenert: )

Skrevet

God helg! :hoppendeglad:

Hjemme, og skal snart hente besøket på flyplassen. Blir koselig! Kjenner jeg gleder meg skikkelig :jepp:

Skrevet (endret)

Ser forøvrig "fasiten" har kommet på nyhetslista over her: Slik forelsker han seg :skratte:

Endret av Roadrunner
Skrevet

God helg, snuppa og kos deg med besøk.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ha ei riktig god helg med besøk! Håper du koser deg masse :)

Skrevet

Regner med at du koser deg. :skravle:

Skrevet

Ser forøvrig "fasiten" har kommet på nyhetslista over her: Slik forelsker han seg :skratte:

Jaja, da vet du jo bare hva du har å gjøre :fnise: Kjekt ikke vel??

Skrevet

Koser meg skikkelig!

Slapp kveld i går, med taco og skravlings. Var knall å se jenta igjen! I dag har vi hatt en rolig start på dagen, og så vimset noen timer i byen. Kafesleng, sol i kinna og innom masse butikker. Koselig! Jentekveld med besøk av 2 snupper til om en 3 timers tid, og ferske reker er i hus. Blir stas!

Alt bra med folket her inne? :klemmer:

Skrevet

Ja, jeg har det bra! :hallo::ler:

Så godt du koser deg, det er vel fortjent :klemmer:

Skrevet

:goodbye: Alt bra!

Så stas med jentekveld :strix: Kos dere :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...