Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Trøtt i dag kjenner jeg... Mye ruskete søvn denne uka, og det begynner å merkes. :sovne: Men bare en dag igjen, så er det atter en helg. Deilig!

Satser på spinning i kveld (en økt må det vel bli denne uka :sjenert: ) og så drar jeg hjemover til mine foreldre i morra etter jobb. Litt bursdagsfeiring, litt frisørtime, litt sosialt med venner og vips er det vel mandag igjen :ler: Går unna!

Shoppet forresten en ny bukse på vei hjem fra jobb i går. Vimset litt rundt i butikker (skulle egentlig se etter bursdagsgave til mams, men de hadde ikke det jeg skulle ha i den butikken, så da benyttet jeg sjansen til å vimse litt rundt), og kom over noen dongeribukser som slett ikke var verst. Ikke blant de billigste, men de satt fint på (og var lange nok i beina), så da ble det med et par hjem. Litt trange i livet, men av erfaring strekker sånne bukser seg litt, så satser på at det går bra. Godt med en litt lysere jeans nå som våren er i anmarsj!

Setter frem nytraktet :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med ny jeans!! :) Det er så kjekt når man finner noe som passer! :)

23 lapper! OMG, jeg er overvettes glad for mine skarve 4 lapper.... :sjenert::fnise:

Skrevet

23! :bolledeig:

Deilig med bukse som sitter som støpt da! Gleder meg til å kunne handle litt nytt jeg også om noen størrelser.. :ler:

Her regner det og er skikkelig grått i dag, men jeg har vårfølelse så det suser... spørs om jeg har bodd litt for lenge i Bergen du.. :ler:

Skrevet

God formiddag og gratulerer med 23 lapper igjen - blir omtrent det på meg tilslutt også, tror jeg - og sånt skal man ikke klage på!

Deilig med nye bukser a gitt. Jeg bare ber til de høyere maktene om at mine holder til mai, for jeg har ikke penger til å kjøpe noen nye før ved de tider (men da skal jeg jaggu ha litt nye klær også!)

Takk og lov at det torsdag, sier jeg og. Skal bli godt å sove ut til helga!

Skrevet

Regner med at du har en god morgen, med ny jeans og masse skattepenger i vente. :hoppe:

Skrevet

En fin torsdag så langt, ja, ingen grunn til å klage. Litt møteaktivitet på jobb i dag og i morra, så blir litt oppstykka dager. Men greit nok det også innimellom.

Buksene er bra, men jeg bør nok være litt flink med kostholdet en uke eller tre før de blir behagelige HELE tida :ler: Ikke mye stretch, og linninga er sydd ganske hardt (ikke noe som gir etter ved press :fnise: ). Jeg får lukket buksa uten store problemer, men merker jo at den ikke er superromslig (spesielt når jeg sitter)... Egentlig bare fornøyd med det, da faller den i alle fall ikke av. Men på tide med skikkelig kostholdsskjerpings kjenner jeg.. :sukk: IGJEN :sukk:

:sol: og vind, men snøen smelter og da er jenta fornøyd :jepp:

Skrevet

Ny bukse ja...Mmmm! Det hadde vært noe ja!! Jeg har en 3-4 sorte bukser og fjørti jeans men det er liksom "noe" med hver og èn av de som ikke er heeeelt "up to notch"... Enten for ditt i livet, for datt i benlengde. Huhh... Ergo blir det bare en håndfull bukser som brukes mest; og slites mest!

Men jeg er med deg RR; det bør og MÅ (og ikke bare litt) kostholdsskjerpings her òg!! :sjenert: ( :nei: til meg selv!!)

Jeg har litt lyst å kjøpe meg ny linse til mitt smekre kamera når skattepengene kommer rundt St.Hans :jepp: Har sett meg ut en smekker telelinse. Iom ferien blir så som så i år så ja....får vi finne på noe annet. Ny linse kompenserer (neeeesten) like godt :fnise:

Skrevet

:rodmer:

Dukket plutselig opp en liten beleilig mulighet til å kontakte prosjektlederen, og en sånn mulighet kan man jo ikke la gå fra seg ("Neida, jeg tar hånd om det jeg, skal kontakte prosjektleder og spørre. Nei, du trenger ikke ringe, jeg ordner det jeg" <-- fuggel'n er klar til å ta på seg viktige oppgaver...). Først sendte jeg avsted en kjapp melding på intern chat, og angret i samme sekund på at jeg ikke hadde ringt i stedet. Men så stilte prosjektleder'n litt oppfølgingsspørsmål, og fuggel'n hiver seg over telefonen :nigo: Og mer skal det ikke til før humøret stiger betraktelig gitt.

Jeg VET, det er totalt tåpelig og dustete, for det er jo ingenting på gang, vi bor på hver vår kant av landet og ... i det hele tatt. Men det var nå hyggelig da, litt krydder i hverdagen :jepp: Han lurte på om han bare skulle prøve å løse problemet mens han hadde meg på tråden, og jeg sa at det måtte han gjerne, jeg kunne sitte her og blomstre så lenge jeg :flau: Ble mye latter da :fnise:

Avsluttet etterhvert samtalen, og fuggel'n sjekket at alt så ut til å fungere som det skulle igjen. Skrev tilbake på chatten:

Fuggel'n: Problemet ser ut til å være fikset. Du er god! :)

Prosjektleder'n: Godt med litt flaks av og til :)

Fuggel'n: :) Og litt dyktighet på toppen hjelper gjerne det også

Prosjektleder'n: Har aldri prøvd men klart det hjelper :)

Fuggel'n: Hahaha! :ler: Tror deg ikke :gjeiper:

Kan vel knapt kalles flørt, men har i alle fall en hyggelig tone :sjenert:

:kaklehone: <--- Fjollete fuggel :sukk:

Skrevet

Nei, Fuggel'n er ikke fjollete - Fuggel'n er søt. :hjerte:

Skrevet

:jepp:

Skrevet

:sjenert:

Middag unnagjort, og snart tid for klargjøring til trening. Trøtt som ei strømpe, og litt sent hjemme i kveld, men skal bli godt med litt bevegelse kjenner jeg. Kanskje støvsuge litt før jeg skal gå? Og pakke klart for helga? :klo:

Kan jo ikke bare sitte her og dagdrømme :flau:

Skrevet

Trening, hva er det? *lete fram fremmedordboka*

Gjest Purple Haze
Skrevet

Syns du er sånn fjollesøt jeg da ;) Herlig med litt krydder i hverdagen, og hvem vet hva det kan føre til? :lur:

Mulig jeg har fulgt dårlig med i det siste, men hva har du på tapetet i helgen? Er det spa-helg nå?

Skrevet

:ler: Fjollesøt faktisk :sjenert:

Denne helga skal jeg en tur hjem til mine foreldre, feire min og mams bursdag litt på etterskudd (bare besteforeldre til middag og kake), til frisøren, slappe av og kose meg. Drar tilbake til leiligheten søndag ettermiddag, og vips var den helga også unnagjort. Spa-helg blir det først palmehelga :nigo:

Har svingt over med støvsugeren (fort og galt), og nå skal jeg finne frem bag'en og gjøre meg klar til trening. Bittelitt tiltak etter en treningsfri uke...

:veslejenta:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Sånn var det, ja. Går itt surr for meg noen ganger. Ikke lett å holde styr på alle dagbokvenners gjøren og laden til en hver tid :sjenert:

Håper det blir en koselig bursdagshelg da :)

Og jeg er imponert over at du drar deg på trening, til tross for at det er et tiltak i dag! Flink er du :)

Skrevet

Helt enig!! :strix:

Kan jo ikke bare sitte her og dagdrømme :flau:

Detkan du vel, dagdrømme er deilig :strix:

Skrevet (endret)

Joiner Sauen, Tiger'n og Vimse: :jepp: :jepp: :jepp: :jepp:

Og fjollesøt var jammen et fint uttrykk fra Purple :rodmer:

:klemmer:

EDIT:måtte jo få alle til å nikke i takt :ler:

Endret av fairygirl
Skrevet

Jeg stemmer i med resten av gjengen: Fjollesøt :hjerte::jepp:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Trøtt! Noe nedsnødd i dag må jeg innrømme, etter at det ble i seneste laget i går (nærmere 2330 er SENT for en fuggel altså!). Men veldig god samvittighet etter spinninga, fikk virkelig jobbet. Forrige gang hadde jeg lite å gi, og det ble litt halvveis, men i går fikk jeg virkelig presset kroppen igjen. Var deilig! :hoppe:

Fikk pakket litt i full fart i morges, og var bare et par små minutter for sen på jobb. Nå er det full fart frem til lunsj, og så er det møte i ettermiddag. Og vips er det helg! :hoppendeglad:

Forøvrig har fredagen startet ganske bra, med en hyggelig telefon fra prosjektleder :rodmer: Etter praten vår i går har jeg testet litt for han i prosjektet, og sendte en liten oppsummering til han i morges. Gikk bare et lite minutt før telefonen ringte :nigo: Han takket så mye for det jeg hadde testet og feilene jeg hadde funnet. Var visst riktig så bra det jeg hadde gjort :duskedame: Og koselig å høre stemmen igjen :flau:

:kaffekopp: ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...