Scorpina Skrevet 1. april 2011 #4101 Skrevet 1. april 2011 Åhhh...jeg får litt vondt av deg snuppa. Du er jo bare sååå "jøger" også får du lite (?) tilbakemelding hvorvidt det ER noe der...å hente, so to speak
Sauen Shaun Skrevet 1. april 2011 #4102 Skrevet 1. april 2011 <= flaskevann til Fuggel'n. Håper du får en romantisk lunsj. Og hadde det ikke vært for at vi bor i hver vår by, så hadde vi kanskje møttes på Platekompaniet i dag. Jeg skal avgårde for å kjøpe nyplata til Åge. Og jeg gleder meg til Senkveld, for der skal han være gjest.
Suzy Skrevet 1. april 2011 #4103 Skrevet 1. april 2011 Krysser fingrene for trivelig lunsj for pip-pipen og prosjektleder'n
Roadrunner Skrevet 1. april 2011 Forfatter #4104 Skrevet 1. april 2011 Åhhh...jeg får litt vondt av deg snuppa. Du er jo bare sååå "jøger" også får du lite (?) tilbakemelding hvorvidt det ER noe der...å hente, so to speak Blir litt berg-og-dalbane om dagen, skal innrømme det... Veksler mellom And so the story goes.. Hvorfor så jækla komplisert??? Men på den annen side - jeg er vant til det :gjeiper: <= flaskevann til Fuggel'n. Håper du får en romantisk lunsj. Og hadde det ikke vært for at vi bor i hver vår by, så hadde vi kanskje møttes på Platekompaniet i dag. Jeg skal avgårde for å kjøpe nyplata til Åge. Og jeg gleder meg til Senkveld, for der skal han være gjest. Videre romantisk er det nok ingen fare for at den blir. Men håper jo at jeg har noe hyggelig jeg kan hvile blikket på i det minste. Han reiser sammen med noen stykker fra et annet firma (og de sitter selvfølgelig i møte hele dagen), så vi kommer nok ikke på samme bord engang Men men, prøver å være hæppi for det som er i alle fall! Et treff på Platekompaniet hadde ikke vært dumt, Sauen! Skal sende deg noen koselige tanker når jeg står der og leter i hyllene (håpre bare de har fått den i dag altså, hvis ikke blir skuffelsen STOR!). Krysser fingrene for trivelig lunsj for pip-pipen og prosjektleder'n Jeg å! *krysser ivei*
Roadrunner Skrevet 1. april 2011 Forfatter #4105 Skrevet 1. april 2011 Det er rart hvordan nedturer og oppturer går hånd i hånd av og til. Vel, å kalle det nedtur er vel kanskje litt drøyt, men tre minutters mysing på ryggen til prosjektleder er vel kanskje ikke noen opptur? Sånn hvis man ser bort fra at litt er bedre enn ingenting da... Småfrustrert da jeg kom tilbake på plassen min etter lunsj, helt til jeg sjekker mobiltelefonen. Bestisvenninna som jeg sendte den LANGE eposten til i går, skal et ærend i byen her i ettermiddag! Og spurte om vi skulle treffes litt til en kjas før hun måtte returnere hjemover. Det er intet mindre enn GENIAL timing, og jeg gleder meg STORT! Trenger en god klem og en liten prat med akkurat DEN jenta i dag kjenner jeg. Ååååååå! Føler meg helt fjortis her, som babler i vei og styrer med mannfolk ditt og datt, men.. Og realisten i meg forteller meg at hvis han mot formodning hadde vært interessert, så hadde han kanskje tatt litt mer kontakt når han først er i nærheten? Tilfeldigvis svinset innom kontorplassen min for å spørre om noe eller hilse på? Siden han ikke gjør det, så aner det meg at det ikke så veldig mye å hente (optimisten derimot - nekter å gi seg med det første ). Er det rart man blir skrullete? Tror jeg MÅ gå litt tidlig i dag gitt... Orker ikke sitte her helt til kl 15.
Sauen Shaun Skrevet 1. april 2011 #4106 Skrevet 1. april 2011 Uffameg! Godt du har ei god venninne som stiller opp for deg på sånne dager. Og av en eller annen grunn ble jeg plutselig sittende og tenke på denne sangen...
vimse Skrevet 1. april 2011 #4107 Skrevet 1. april 2011 Det ordner seg på et eller annet vis skal du se Kanskje du må komme til min by og så tar vi helt av en helg??
Roadrunner Skrevet 1. april 2011 Forfatter #4108 Skrevet 1. april 2011 Vet sannelig ikke om jeg tør, vimse... Men er vel kanskje på tide at vi treffes etterhvert Har nikosa meg med konsert i kveld (sittet pal i med andre ord), tørka et par konsert-tårer og nok en gang konkludert med at det var en helt fantastisk kveld. Fantastisk! Og albumet fra konserten ligger på Spotify dersom noen skulle være interessert i en smakebit Versjonen av Crying in the rain er blant annet helt nydelig! Ellers, det gjorde VELDIG godt med noen timer med bestisen i ettermiddag. Fikk pratet (stakkars jenta, har vel gnagsår i ørene...), pratet og pratet. Spiste god mat, vimset innom noen butikker og ruslet rundt på Ikea. Og kjente puslespillbrikkene falle litt på plass igjen. Gode jenta! Nå skal jeg forsøke å lande litt etter konserten, og etterhvert komme meg i seng. Trøtt og litt tankefull, men ellers bra. Mams og venninne kommer på besøk en tur i morra, ellers blir det nok studier og mer studier. Det trengs!
Sauen Shaun Skrevet 2. april 2011 #4109 Skrevet 2. april 2011 Morn-morn! Fyller på med en vannflaske i dag også jeg. Håper du får en fin dag sammen med mamma og venninne. Og noen timer med studier er sikkert ikke dumt nei. Så får du kose deg med en konsertreprise i kveld (jeg har sjekket tv-programmet, og det er ingenting som hindrer meg i å se konsert-dvd i kveld ihvertfall).
Roadrunner Skrevet 2. april 2011 Forfatter #4110 Skrevet 2. april 2011 Koselig besøk av mams med venninne i formiddag (venninne av mams altså - men kjenner henne godt jeg også ), og litt studier. Nå prøver jeg å komme igang med bøkene igjen, men er redd konserten har kommet på i bakgrunnen... CD'en har stått på i hele dag, og jeg er superfornøyd! Litt synd at ikke alle sangene er med (mangler to...), og synes ekstramaterialet skuffet litt, men selve konserten ellers er råbra. Og linselusa er på plass Fuggel'n på DVD og snart på Blu-Ray Var det i kveld Norsk Tipping skulle ringe? satser på det!!
Roadrunner Skrevet 2. april 2011 Forfatter #4112 Skrevet 2. april 2011 Neeeeeei, de har ikke ringt ennå... Skjønner ikke det? Kom inn på Total Blackout på TVNorge, og har fått totalt latterkrampe her. Herregud for et sodoma!!! Så utrolig teite folk kan se ut når de virrer rundt i rommet og ikke har peiling på hva som skjer
Scorpina Skrevet 2. april 2011 #4113 Skrevet 2. april 2011 Jeg lo godt og inderlig av den macho dud'n (dørvakta) som var sååå eplekjekk forut konkurransen for så forvandle seg til en hysterisk jentunge Viser jo bare at jenter/kvinner ER det sterke kjønn Godt å lese at du har fått prata og tømt litt frustrasjon og whatnot over venninna di. Èn ting er å "tømme seg" på nett, noe annet er å snakke med et menneske face-to-face... Håper du får en fortsatt fin-fin helg Føggel'n
Roadrunner Skrevet 3. april 2011 Forfatter #4114 Skrevet 3. april 2011 Gooooood søndag!! Våknet tidlig, og bare slumret i senga nesten en time. Så ble det god frokost og en rolig start på dagen før jeg dro til treningssenteret. Snau times økt, med litt kondis, endel styrke og litt god tøying (hatt et par vonde muskler, så var godt å få strukket de litt forsiktig). Hjem til lunsj og litt jobbing hjemmefra (og en bekreftelse til prosjektleder'n om at alt så greit ut - og dermed en hyggelig takk tilbake). Nå har jeg vært i boden og funnet frem et par utestoler og sitter på verandaen og leser pensum. er SÅ deilig å sitte ute litt igjen! Stroppetopp og knebukser - HERLIG! Meldes om 12-15 grader i skyggen, og over 20 i sola (elsker sydvendt veranda på fine 20 kvm!). Det er VÅR!! Kan visst bli euforisk av mindre... Senere blir det avpelsing av legger, støvsuging og Ingen dum dag dette kjenner jeg, hjelper MYE med gode temperaturer og FINT vær! ?
Suzy Skrevet 3. april 2011 #4115 Skrevet 3. april 2011 Åh sol hørtes godt ut - her er det helgrått i dag og skikkelig tåkete - men det er i det minste milde temperaturer. Jeg skulle ønske snøen og isen slapp taket nede i dumpa her slik at jeg kan gå med noe annet enn vintersko ut i verden, men det ser ikke veldig lovende ut hittil... Flinka med pensum OG tren. Jeg har vært ekstremt lat i dag og det ser ut til å fortsette i den stilen God søndag!
Gjest Purple Haze Skrevet 3. april 2011 #4116 Skrevet 3. april 2011 For en herlig søndag for deg da! Kos deg resten av kvelden også
Roadrunner Skrevet 3. april 2011 Forfatter #4117 Skrevet 3. april 2011 Har i grunn vært en bra søndag, ja! Nå er leiligheten støvsugd, oppvaskmaskinen jobber seg gjennom litt dill og dall, leggene er tilnærmet pelsfri og innsmurt med bodybutter (de er skrekkelig tørre om dagen, helt håpløst! Flasser jo som en tulling...) og har også fått ryddet opp i øyenbryna (er visst litt lurt å gjøre sånt i GODT lys, ikke halvtrøtt i dårlig lys kl 06 om morgenen.. Men meget bedre nå!). Blir nok resten av kvelden nå, og kanskje finne frem strikketøyet? Er lenge siden sist gitt.. Føler i grunn jeg har hatt en ganske produktiv søndag, og det føles bra! Må nok bli flinkere til å la pc'en få hvile, den har blitt en skikkelig tidstyv her i heimen Da gjenstår det bare å si: Heia Start!
Gjest Purple Haze Skrevet 3. april 2011 #4118 Skrevet 3. april 2011 (endret) Heia FKH Endret 3. april 2011 av Purple Haze
Roadrunner Skrevet 3. april 2011 Forfatter #4119 Skrevet 3. april 2011 Heia FKH Så lenge de har en annen motstander enn Start så skal du få holde på Og går jo bra for FKH da! Og Start også ser det ut til
Gjest Purple Haze Skrevet 3. april 2011 #4120 Skrevet 3. april 2011 Jepp, begge ligger bra an til å vinne i dag, så da er alt greit. Blir verre når Start og FKH skal spille mot hverandre. Da lover jeg å ikke heie i dagboka di
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå