Scorpina Skrevet 5. april 2011 #4161 Skrevet 5. april 2011 Nettopp Føggel'n En SLIK verden ønsker vi oss!!! Føggeln: Duhhhh....kan'ke du flytte nærmere meg?? Jeg er litt sånn hypp på deg PL: (ser føggel'n dypt inn i øynene) Ja, klart jeg kan. Alt for deg kjære!! Easypeasy
Roadrunner Skrevet 5. april 2011 Forfatter #4162 Skrevet 5. april 2011 Nettopp Føggel'n En SLIK verden ønsker vi oss!!! Føggeln: Duhhhh....kan'ke du flytte nærmere meg?? Jeg er litt sånn hypp på deg PL: (ser føggel'n dypt inn i øynene) Ja, klart jeg kan. Alt for deg kjære!! Easypeasy Nettopp! Men så lærte jeg en liten ting i "gamledager". Hender visst at det er forskjell på teori og praksis... Teori er når man vet alt, og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, og ingen vet hvorfor. Og den utvidede versjonen: Teori er når man vet alt, og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, og ingen vet hvorfor. Her blir teori og praksis forent, ingenting stemmer og ingen vet hvorfor. Men er jo lov til å drømme og ønske litt i det minste. Kanskje jeg kunne klare å manipulere tankene hans via min (ikke særlig velutviklede) 6.sans? Jeg mener (godt inni ordtakenes verden): Alt ordner seg for snille jenter Den som venter på noe godt venter ei forgjeves Den som leter skal finne And so on
Roadrunner Skrevet 5. april 2011 Forfatter #4164 Skrevet 5. april 2011 På tide å komme seg avsted! Restaurantmiddag here I come Nyt ettermiddagen
mocci Skrevet 6. april 2011 #4165 Skrevet 6. april 2011 Nei, nå må jammen PL se til å få øynene opp for deg syns jeg.
Roadrunner Skrevet 6. april 2011 Forfatter #4166 Skrevet 6. april 2011 (endret) Mårnings! Kunne ikke vært mer enig, mocci Men vi får se hva som skjer da... Første bud er vel at vi har håp om å sees igjen tenker jeg... Ikke hørt noen "rykter" om at det blir mulighet denne uka, men holder muligheten åpen for neste uke. Da er det i alle fall snakk om at det skal være et prosjektmøte igjen (hvorvidt det er med meg eller andre, eller om PL i det hele tatt kommer hitover, vites dog ikke..). Okei, nå er fuggel'n bare shitflau! Fader altså! Måtte ringe PL for å rydde opp i en liten sak, og vi bablet i vei. Var i grunn veldig hyggelig, og relativt saklig. Etter litt frem og tilbake tar samtalen omtrent følgende retning (NN er forøvrig en mannlig kollega jeg har ganske mye og god kontakt med ved samme kontoret som PL) : RR: Da har jeg fått bekreftelse, vi gjør det på X måten PL: Den er grei! Ordner det med en gang jeg, for som NN sier - jeg liker å gjøre det mens jeg har deg på telefonen RR blir helt stille et par sekunder - før total latterkrampe PL er først litt undrende... RR: *hikst* Så du liker å gjøre det over telefonen? *hikst* PL: Eh, altså, hva du og NN driver med over telefonen skal ikke jeg henge meg opp i. Tror jeg må ta en prat med NN *kremt* RR padler og ror for harde livet, mens latteren herjer i bakgrunnen. PL: Håper det var NN du så for deg med de tankene der RR: Okei, la oss ikke gå i detalj her RR prøver å bli saklig igjen, og hente seg inn før det går helt galt... Han skulle bare visst... Fortsatte med litt latter frem og tilbake, og jeg slet virkelig for å hente meg inn igjen. Stakkar, hva må fyren tro? Min skitne fantasi smeller skikkelig til innimellom, og jeg klarer visst ikke alltid styre det. Herreminfred! Skikkelig flau her merker jeg... Hadde praten vært med NN hadde det ikke vært noe problem, for vi har en skikkelig bra tone på det viset. Hadde bare blitt latterkrampe fra begge to, og that's it. Men nå ble det jo bare rot Fikk ordnet det vi skulle, og etterhvert lagt på telefonen. Skrev kjapt til han på chat'en at jeg ble skikkelig flau, og Sorry. Han svarte med "Det var bare morsomt det" og "Jeg lo godt så det trenger du ikke tenke på", så jeg har senket skuldrene bittelitt nå. <--- flau fjortisfrustrert fjollesøt fuggel (rom for flere F'er her skjønner jeg...) Endret 6. april 2011 av Roadrunner
Suzy Skrevet 6. april 2011 #4167 Skrevet 6. april 2011 Du er nå fryktelig søt da fuglen! Det der var jo bare morsomt og slett ikke galt i det hele tatt - flørt er flørt og spøk er spøk og begge deler er veldig bra! Ja, ja.. regner med at middagen i går var trivelig og at du har det bra sånn bortsett fra PL-virring
Roadrunner Skrevet 6. april 2011 Forfatter #4168 Skrevet 6. april 2011 Får gang på gang bekreftet "ordtaket": Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det... Kvelden i går var kjempekoselig! Satt i over 4 timer og spiste, skravlet og koste oss. Veldig god mat, kjempegod stemning og timer som bare gikk altfor fort (som vanlig). Gode jenter! Merker i dag at det ble litt sent i går, men er vel verdt det I dag blir det overtidsjobbing, og i morra blir det nok litt fysisk aktivitet. Trengs!
fairygirl Skrevet 6. april 2011 #4169 Skrevet 6. april 2011 til "flau fjortisfrustrert fjollesøt fuggel" En god spontan latter er bare topp!!! : Ha en fin dag idag, RR!
Sauen Shaun Skrevet 6. april 2011 #4170 Skrevet 6. april 2011 Du er bare helt herlig Fuggel'n! En god latter var det jeg trengte sånn på begynnelsen av en regnværsdag. *tørker tårer og hoster kaffe opp fra lungene igjen*
Roadrunner Skrevet 6. april 2011 Forfatter #4171 Skrevet 6. april 2011 til "flau fjortisfrustrert fjollesøt fuggel" En god spontan latter er bare topp!!! : Ha en fin dag idag, RR! Ikke dumt med en skikkelig god latter innimellom nei. Egentlig bare glad for at det hele "skjedde" på telefonen, så han slapp å se hvor inderlig flau jeg ble Tror ansiktsfargen var relativt hektisk en god stund etterpå gitt... Tusen takk, fairy! Ha en strålende dag du også! Du er bare helt herlig Fuggel'n! En god latter var det jeg trengte sånn på begynnelsen av en regnværsdag. *tørker tårer og hoster kaffe opp fra lungene igjen* Huff, var nå ikke meningen å sende kaffen rett i lungene dine Håper du kommer fra det uten varige mèn Jeg sliter visst litt med å konsentrere meg i dag...
Sauen Shaun Skrevet 6. april 2011 #4172 Skrevet 6. april 2011 Ingen fare. Har fått hostet opp igjen det meste nå. Og den latteren var akkurat det jeg trengte i dag. Ingenting rensker kropp og sjel så godt som en skikkelig god latter.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. april 2011 #4173 Skrevet 6. april 2011 Den var da riktig så morsom, og du kan jo tenke som så at nå har du i hvert fall gjort deg skikkelig bemerket hos PL
Roadrunner Skrevet 6. april 2011 Forfatter #4174 Skrevet 6. april 2011 Et par timer er unnagjort på jobb, og jenta er fornøyd med innsatsen. Ikke veldig morsomt å jobbe ekstra, men det blir bittelitt ekstra penger, og så er det nå godt å få gjort ting som har hengt litt over meg en stund. Alt har gått smertefritt (såpass at jeg faktisk har fått gjort litt mer enn først planlagt), og nå tusler jeg hjemover med GOD samvittighet. Bare innom butikken og handle litt først tenkte jeg (kjøleskapet skriker av sult...).
vimse Skrevet 6. april 2011 #4175 Skrevet 6. april 2011 Jeg tror jeg dør- fantastisk herrrrrrrrrrrrrrrrrlig!!
Roadrunner Skrevet 7. april 2011 Forfatter #4176 Skrevet 7. april 2011 God morgen! Torsdag, snart helg igjen! Var i grunn litt fysisk vondt da klokka ringte imorges, og jeg var nødt til å snooze en liten runde. Skrekkelig trøtt denne uka, uten at jeg helt skjønner årsaken (lagt meg passe tidlig, sovet godt gjennom hele natta (drømt endel da), og slappet av når kroppen har bedt om det). Allikevel nesten vrak innimellom jo! Kanskje kroppen savner noe mer trening? Tenkte jeg skulle prøve meg på litt fysiske utskeielser i ettermiddag, samt litt klesvask etc. Trengs! Huff, fniser fremdeles litt etter gårsdagens episode jeg altså...
Roadrunner Skrevet 7. april 2011 Forfatter #4179 Skrevet 7. april 2011 Like greit å skremme det som er med en gang Egentlig like greit at det ikke er noe tegn til møteaktivitet her denne uka... Så kanskje det heller blir noe neste uke, og da har jeg forhåpentligvis lært å tenke før jeg snakker, samt at den verste flaue tankegangen trolig har gitt seg. Må jo kunne se folk i øynene igjen (okei, skal nok fint klare det, men skal helst ikke rødme for mye heller da ).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå