Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmpf! Dere altså!

Dagen toppes med at jeg har blitt tipset av en av naboene i blokka om at bilen lekker olje... :trist: FAKERTEN!!!! Så la meg se... I verste fall må legetimen i morra utgå, og jeg MÅ få en time til den bilen et eller annet sted. Skal ned og sjekke etterpå, og prøve å finne ut hvor kritisk det er... Men nabo'n snakka om en god flekk... Noe sier meg at den har vært der en tid også, men at jeg har oversett/ikke sett. :murvegg: Og med hormonene på toppen er jeg nå snart på sammenbruddets rand (selv om det sikkert ikke er NOE å bryte sammen for...). Argh!

Veeeeeldig søt hormonell fuggel :gjeiper: (my a..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyll på litt olje og vent til onsdag :fnise:

Nei, jeg bare tuller, usj, kjipt når sånt skjer :forvirret:

Skrevet

Lekkasjen er visst ikke bare småtteri nei... Paps anbefaler å vente til jeg skal ha den inn, og kjøre minst mulig i mellomtida. Så nå får jeg rusle bort på nærmeste bensinstasjon og kjøpe en liter olje. Hurra! :klaske:

Så har jeg ordnet skyss til og fra jobb i morra, mams tar en liten kjøretur (en snau time hver vei... :sjenert: ) og kommer bort for å kjøre meg til legen (kunne sikkert fått låne bil på jobb også, men pytt sann, tror mams gjerne ville hjelpe til litt og få seg en tur), og jeg prøver å være optimistisk og ikke la hormonene ta helt av. Ser tusenlappene fly da... :sukk: Hva med en telefon fra Norsk Tipping? :pls:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Har ikke så mye smart å si, så jeg nøyer meg med å :troest:

Skrevet

:regler: Da får vi håpe at Norsk tipping kjenner reglene skrevet med usynslig skrift :jepp:

:opplyser: søte hormonelle fugler har krav på en telefon med gode nyheter!! :mobil:

:digge: Ellers håper jeg du setter på litt a-ha idag, fuggel'n, og kommer deg litt mer i vater igjen :kose:

:klemmer:

Skrevet

Har ikke så mye smart å si, så jeg nøyer meg med å :troest:

Tusen takk, PH! Gjør godt med litt :troest:

:regler: Da får vi håpe at Norsk tipping kjenner reglene skrevet med usynslig skrift :jepp:

:opplyser: søte hormonelle fugler har krav på en telefon med gode nyheter!! :mobil:

:digge: Ellers håper jeg du setter på litt a-ha idag, fuggel'n, og kommer deg litt mer i vater igjen :kose:

:klemmer:

:ler:

Tusen takk, fairy! :klemmer:

Nå ringer vel ikke Norsk Tipping på mandager uansett, så... :fnise: Men til lørdag kanskje? (minne dem om det som står med liten usynlig skrift...)

Tror kanskje jeg trenger litt a-ha i dag ja (himla godt forslag!). Skal bare vaske fellesgangen først, så er det gjort... Har fått en liter olje i hus (fy søren for en pris!!), og har senket skuldrene bittelitt. Snakket med en god kollega som jeg får sitte på med til jobb i morra, og som lar meg låne bilen når jeg skal til legen. Så da slipper mams. Snille mennesker rundt meg!

:sukk:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Godt å ha hjelpsomme mennesker rundt seg! Og som regel ordner det seg for snille jenter :)

Skrevet

a-ha konsert på tv'en, gode venninner på chat på pc'en og litt bildrømming på finn.no. Og vips gikk mandagskvelden gitt! Fått vaska fellesgangen, skurt dusjen, satt inn i oppvaskmaskinen og avbooket spinninga i morra. Leiligheten ellers (bortsett fra dusjen :gjeiper: er bomba, men det får bare være... Skal satse på å komme meg tidlig i seng i dag, og krysser fingrene for en bedre dag i morra. Rett og slett :jepp:

Skrevet

God morgen uheldige fugl!

Håper dagen i dag viser seg å bli litt bedre. Fytte! Dritt når det skje slike ting, og veldig lite man får gjort før et verksted har sett på det. Olje er forøvrig sjukt dyrt - men om du kan så stikk innom Biltema - der har de standardolje som er mye rimeligere og når det likevel lekker ut, så trenger du ikke noe fancy greier.

Det må vel ordne seg vel?

Sette rnå frem en stor kopp med varm te :kaffekopp: og syns du har ei utrolig snill mamma som stiller opp i nødens stund.

Skrevet

:vinke:

Fremdeles her, og fremdeles i live. Legetimen unnagjort, ble dog ikke noen celleprøve i dag (men det hastet ikke, så vi får se sånn til høsten eller en gang i fremtiden...), og ei heller sprøyta igjen. Men har fått Cerazette, så nå skal jeg gi den en solid sjanse. Krysser fingrene for at den fungerer optimalt!

Ellers fått spørsmål fra et par kollegaer om jeg kom meg vel hjem etter jobb i går... De har visst sett godt med oljespor utenfor her :sukk: Veldig glad for at bilen står trygt der hjemme, og håper bare at bilverkstedet gir lyd fra seg i løpet av dagen, sånn at vi kan få fikset det hele. Stakkars godbilen... :troest:

Ellers herjer fremdeles hormonene godt nok, men jeg tar en time av gangen. Skal se om jeg kan finne en snill kollega som skal hjem i passelig tid i ettermiddag også, så jeg kanskje kan sitte på. Prøve å fordele "belastningen" litt kanskje :klo: Mams slapp turen bortover i dag siden jeg fikk låne bil av en kollega, men er veldig glad for at jeg har snille mennesker rundt meg! Har fått tilbud om skyss på torsdag også (Bedriftsidretten), hvis jeg ikke har fått bilen på stell. :nigo: Det sies vel at: det er aldri så galt at det ikke er godt for noe :jepp:

:kaffekopp: ?

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Det ordner seg nok med bilen, skal du se. Problemet med mange verksteder er at de har så mye å gjøre at de i hvert fall ikke trenger bruke mye energi på å ta kontakt tilbake til kunder som har prøvd å få time :gjeiper:

Håper Cerazetten virker godt for deg, og at hormonene kommer på stell snart. Jeg skal ta celleprøve på torsdag. Godt å få det gjort - igjen! Jeg tar hvert 1/2-år, etter som jeg har lette forandringer. Om det er forandringer denne gangen også, kommer jeg til å kreve at de fjerner ting der nede :sjenert:

Ha en fin ettermiddag :)

Skrevet

:veslejenta:

Ingen tvil om at det er tirsdag! (selv om jeg føler disse to dagene har gått skrekkelig sent, og føler at det minst burde være onsdag). Jeg er helt kaputt igjen! Men har nok sovet ganske dårlig i natt, mye tanker i toppen tror jeg.

Verkstedfyren ringte til slutt, og jeg skal levere bilen i morra tidlig. Har avtalt med en litt bilkyndig kollega og nabo, om at han skal assistere litt i morra (sjekke om bilen er kjørbar, evt taue hvis behov for det). Senker skuldrene litt nå kjenner jeg. Skal bli godt når bilen er levert på verksted! Håper jeg får den tilbake før helga, men ingenting er visst avklart (skal i tillegg til lekkasjen kjøre en full service og eu-kontroll, så da tar det vel både tid og penger). Vi får se! Krysser fingrene her :jepp:

Fikk også telefon fra banken i ettermiddag, og det ser ut til at det skal ordne seg med litt lån. Håper jeg klarer å få det inn under boliglånet slik at det blir så bra betingelser som mulig :jepp: Mye fingre som krysses om dagen...

Ellers teller jeg ned mot spa-helg og gleder meg noe helt avsindig! Trenger det etter denne uka kjenner jeg.

Senga snart? :natti:

Skrevet

Ikke senga klokka fem på halv åtte nei :riste::ler:

Blir spennende å se med bilen da, jeg krysser fingre og tær for at det ikke er veldig alvorlig :sur:

Skrevet

Ikke senga klokka fem på halv åtte nei :riste::ler:

Blir spennende å se med bilen da, jeg krysser fingre og tær for at det ikke er veldig alvorlig :sur:

Ikke? :sukk:

Fem på halv ni da?? :pls:

Har spist kveldsmat og pussa tennene... :sjenert:

Skrevet

Åh, så kjipt med bilen din, håper inderlig ikke det er topp pakningen som er røket, da snakker man 10 lapper minst...helvetes dyrt!

Jeg skrotet min forrige bil pga dette, den var gammel og for å få bilen EU godkjent så måtte jeg ha fikset oljelekkasjen (topp pakning). Det syns jeg ikke bilen var verdt, jeg investerte pengene heller i en nyere bruktbil.

Skrevet

:hallo:

Mårnings!

Halvveis i uka (jeg føler dog det er torsdag, så ligger visst en dag i forkant denne uka...), og bilen er trygt plassert på verksted. Bilkyndig nabo/kollega kikket på den i morges, og fant ut at den burde være helt safe å kjøre hjemmefra til verkstedet. Så da helte vi på en ekstra liter olje, og putret av sted. Gikk finfint :nigo: Ingen oljelampe som lyste, og ingen problemer. Han mente sågar at det kanskje kunne være pakningen på lokket (det man skrur av for å fylle olje) som kunne være gåen... I beste fall kun den, i verste fall - mye mer... Men jeg får prøve å ikke tenke for mye på det, og ta sorgene/gledene som de kommer. Men: HURRA for snille naboer/kollegaer!!!

Ellers trøtt i dag også kjenner jeg, har drømt og herjet villt i natt (løpt fra 3 superskumle fyrer av alkoholiker/uteligger/uflidd skurk-kaliber i København i natt...) og skulle gjerne sovet litt mer kjenner jeg. Men men! Mye i toppen, sliten jente, ingen trening og full hormonherjing - det blir vel bare sånn innimellom. Fordelen med å være uten bil er jo at jeg ikke svipper innom ymse butikker i øst og vest, og dermed må klare meg på det som finnes i skuffer og skap (kan fint rusle til nærmeste butikk - hvis jeg gidder...). Det blir litt pasta, men ellers ganske grei mat tror jeg.

Snart helg? :klo:

Litt :kaffekopp: mens vi venter på helga?

Skrevet

Helg hadde vært strålende gitt... Jeg er stuptrøtt i dag også, og det er egentlig merkelig, for jeg har jo sovet en lang natt.

Bra bilen er levert og alt vil løse seg (selv om det er kjipt med pengene ut...).

:kaffekopp:

Så teller vi ned til helg vel?

Skrevet

Vi teller ned mot helg!

Og et par små samtaler med PL i dag hjelper jo alltids :nigo:

Skrevet

:kaffekopp: Mornings! Du har hatt omtrent like bra søvn som meg i natt ser jeg. Jeg har riktignok ikke løpt fra skumle typer i natt. Men stadige oppvåkninger med hodepine og vond nakke fører til vrak-sau.

Men samtaler mellom Fuggel og PL kan jeg like. :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...