Roadrunner Skrevet 7. april 2011 Forfatter #4181 Skrevet 7. april 2011 Mornings! Påfyll? Alt bra i de mer trønderske strøk?
Suzy Skrevet 7. april 2011 #4182 Skrevet 7. april 2011 God morgen trøtte fuglen. Det er rart at disse nettene skal være så korte og rare altså - jeg våknet ti over fem i dag og er litt trøttings sjøl må jeg si...
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2011 #4183 Skrevet 7. april 2011 Påfyll? Alt bra i de mer trønderske strøk? Alltid klar for litt påfyll jeg. Og det er igrunnen lite å klage på her i Trøndelag (så lenge man ikke snakker fotball da...). Litt vått vær, men det er helt greit nå om våren. Litt nedbør trenger vi. Og så lenge det ikke kommer noe hvitt fra oven, så klager ikke jeg nå...
Roadrunner Skrevet 7. april 2011 Forfatter #4184 Skrevet 7. april 2011 Plutselig var klokka nesten 15 jo! Litt å gjøre etter lunsj, og da går tida gjerne fort. Tror jeg skal stikke en kjapp tur hjemom etter jobb, før jeg skal avsted og trimme litt. Blir nok bra Vaskemaskinen må startes, og så mistenker jeg at det blir en tidlig kveld i kveld (kanskje?). Tror rett og slett kveldsspinninga utgår til fordel for trening tidligere.
Gjest Purple Haze Skrevet 7. april 2011 #4185 Skrevet 7. april 2011 Ser t-dagen gikk kjapt på jobb, og det er jo aldri feil! Håper du får deg en god treningsøkt, slik at du kan nyte kvelden og kose deg. Criminal Minds i dag, eller?
Roadrunner Skrevet 7. april 2011 Forfatter #4186 Skrevet 7. april 2011 En rundtur i vårlige omgivelser er sjelden feil! Litt økt puls, litt sosialt og masse god samvittighet Nå er sofaen inntatt, og vaskemaskinen jobber litt for losji'en. Skulle gjerne sett CM, Purple, men de har jo rota det helt til med Torsdag kveld fra Nydalen! Jeg kan jo ikke sitte oppe til 2240 for å vente på CM, og så ikke komme under dyna før nærmere midnatt! Ærlig talt *småfrustrert på Tv2* Kunne de ikke dytta Nydalen inn ETTER CM? Eller flytta ett av programmene til Zebra?
Gjest Purple Haze Skrevet 7. april 2011 #4187 Skrevet 7. april 2011 Det er kjedelig når favorittprogrammet begynner så sent. De fleste av oss bør jo i seng i god tid før midnatt når vi skal på jobb dagen etter. Du burde hatt en sånn PVR-opptaker (heter det det?), så kunne du sett det når du vil
Roadrunner Skrevet 8. april 2011 Forfatter #4189 Skrevet 8. april 2011 God morgen! TGIF! Oh my! Fuggel'n er SÅ klar for helg! Det kan vel knapt beskrives med ord... Kom meg i seng i høvelig tid igår, og lå og leste litt. Følte meg litt urolig, og i det jeg skulle slukke lyset for kvelden, så slo det meg. Jeg hadde arbeidsoppgaver jeg MÅTTE gjøre hjemmefra i går (som jeg da selvfølgelig hadde glemt...). Bare en ting å gjøre da, stå opp igjen. Heldigvis var det ganske fort gjort (omtrent 20 minutter), men jeg kom jo helt ut av vater. Lå heldigvis ikke forskrekklig lenge før jeg sovnet, men det var allikevel fysisk vondt da klokka ringte i morges. Fikk trykket snooze, og var borte igjen på et øyeblikk. Og litt skremt over hvor fort disse 9 minuttene gikk... Vil sove mer! Men nå gjenstår det bare noen timer på jobb, og så er det endelig helg. Skal bli fantastisk! Ellers formen bra Litt småsår i knærne etter uvante fysiske anstrengelser i går, ellers i fin form
Roadrunner Skrevet 8. april 2011 Forfatter #4190 Skrevet 8. april 2011 Det er kjedelig når favorittprogrammet begynner så sent. De fleste av oss bør jo i seng i god tid før midnatt når vi skal på jobb dagen etter. Du burde hatt en sånn PVR-opptaker (heter det det?), så kunne du sett det når du vil PVR opptaker er genialt! *serieslave* Jepp, en løsning er nok PVR-opptaker (enten kjøpe egen opptaker, eller bytte dekoderen fra vanlig til PVR). Og jeg vurderer det... Men så skal man gjerne ha tid til å se galskapen også da (eller prioritere å se det...). På mange måter synes jeg i grunn det er litt greit med alt jeg ikke får sett også, har ikke blitt noen "serieslave" så vidt jeg vet
Suzy Skrevet 8. april 2011 #4191 Skrevet 8. april 2011 Morgenen kom litt brått på meg i dag også Forøvrig er Torsdag kveld fra Nydalen helt fantastisk og jeg er overlykelig for at det er tilbake igjen - så det så jeg før jeg kvelda - i tillegg til "Fly med oss" med Little Britain-gjengen på NRK1 etterpå Kanskje ikke så rart den morran kom brått på Snart helga RR - hold ut!
Sauen Shaun Skrevet 8. april 2011 #4192 Skrevet 8. april 2011 :kaffekopp: Dobbel dose fjøskaffe er servert. Regner med at du klarer å holde deg våken da. God helg Fuggel'n!
Roadrunner Skrevet 8. april 2011 Forfatter #4193 Skrevet 8. april 2011 Fjøskaffen gjør underverker! Holder ut så godt jeg bare kan (les: surfer på nett... ) og teller ned mot helg. Skal bli SÅ godt! Vurderer en liten rusletur med kameraet i ettermiddag, bare for å få litt frisk luft? Se etter litt fine vårtegn?
Gjest Purple Haze Skrevet 8. april 2011 #4194 Skrevet 8. april 2011 God fredag, RR! Håper du nyter det fine været og det faktum at det er helg!
Roadrunner Skrevet 8. april 2011 Forfatter #4195 Skrevet 8. april 2011 Nyter absolutt det faktum at det er helg! Fikk kjempekoselig overraskelsesbesøk på jobb i dag, og fikk skravlet litt. Da går tida fort gitt Var litt sosialt med en kollega etter jobb, og nå er endelig inntatt. Trøtt og småsliten, men kanskje ikke så rart på en fredag Sløv kveld, og ingen vekkerklokke i morra Nice!
Roadrunner Skrevet 9. april 2011 Forfatter #4196 Skrevet 9. april 2011 En drøy times rusletur på fine skogsstier er unnagjort (og planen er klar, dette skal gjentas i morra med lengre tur!), og nå tenkte jeg at jeg skulle sette meg ned med pensumboka i solveggen Herlig! Jeg rett og slett ELSKER fint vårvær i helgene! Skal NYTE! Og neste helg er det spa Nyt helgen, håper det er flere som har fått finfint vær (her er det ca 15 varme i skyggen - LUKSUS!)
Sauen Shaun Skrevet 9. april 2011 #4197 Skrevet 9. april 2011 Været skal jeg ikke skryte av. Men det var da et gløtt av sol mellom regnbygene her. Og det var nok til at jeg fikk meg en deilig rusletur. Utrolig hvor mye en trimtur i frisk luft betyr for humøret. Jeg er gjerne litt smådeppa før jeg går ut, og en glad optimist når jeg kommer inn igjen. Håper du får en fin lesestund i vårsola.
Roadrunner Skrevet 9. april 2011 Forfatter #4198 Skrevet 9. april 2011 Fikk lest endel i vårsola i dag, og har nå inntatt og sløver. Deilig! Regner med at det blir tidlig i seng i kveld, sånn at jeg ikke sover bort morgendagen helt Har jo en plan om mer frisk luft i morra! Hvis bare været slår til med (og man kan jo ikke tro annet, selv om det kan se ut til å bli noe kaldere enn siste døgnet). Herlig med helg!
Gjest Purple Haze Skrevet 10. april 2011 #4199 Skrevet 10. april 2011 Deilig med helg og flott vårvær! Håper du koser deg i dag også
Roadrunner Skrevet 10. april 2011 Forfatter #4200 Skrevet 10. april 2011 Jeg koser meg! Gått en god tur i dag også, godt over 2 timer totalt. Utforsker nye og ukjente stier (ukjente for meg i alle fall..) og kjenner jeg trives med å rusle litt! Knærne, leggene og anklene protesterer litt (bare småsårt og støl - ikke noe skummelt, og beina får bare venne seg til det, for jeg gir meg ikke nå), men ellers bra. Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å få lest litt, før det nok blir en ganske sløv ettermiddag på sofaen. Plutselig mandag i morra Nyt søndagen og (for de som er så heldige ). Litt kaldere enn i går her, men har funnet frem tøfler og fleecejakke, og satser på å sitte ut og lese litt i dag også. Deilig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå