Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aahhhh! Høres ut som en søndag, akkurat i mitt tegn, so to speak :jepp: Hva leser du på nå forresten?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok pensum jeg prøver å lese fremdeles, har eksamen i slutten av mai. Så i dag har jeg repetert litt om sansene :) Blir ikke maksimalt effektivt når jeg sitter ute og leser, men trøster meg med at alt er bedre enn ingenting. Og finværet SKAL nytes! Et tynt skydekke i dag, som gjør at sola ikke varmer like mye som i går. Men har da fått et par timer ute allikevel :nigo:

Må bare si at jeg er SÅ fornøyd med helgens gåturer! Jeg blir nok aldri noen løper eller springer, men kanskje jeg har potensiale til å prøve meg som "ganger"? Hvis jeg skal ha håp om å komme fra Besseggen uten varige mèn til sommeren, så er det nok lurt med litt trening ja! JA til mer finvær i helgene :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Skal du gå Besseggen i sommer? Hører at det er en fin tur. Har aldri gått den selv, til tross for at det er temmelig nær hjemstedet mitt. Har gått Galdhøpiggen en gang, og det var helt fantastisk å være på Norges tak! :)

Nyt resten av søndagen :)

Skrevet

Har en liten tanke om å prøve å få til Besseggen til sommeren ja :) Har ei venninne som har flyttet til de traktene, og da bør vi jo klare å få til en tur! Har alltid hatt lyst til å gå Bessegen av en eller annen grunn. Kanskje det spektakulære som frister? For har jo egentlig ikke vært noen fjellvandrer... Men det er jo aldri for sent :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Besseggen er visst nok en spektakulær tur, til tross for veldig mange turister og stor slitasje på "trappene" opp til selve eggen. Tenker det blir en opplevelse for deg! Tror neppe en behøver å være noen fjellgeit for å ta den turen. Der er det opplevelsen som er i sentrum. Mange har jo med små barn hele veien opp :)

Skrevet

Er det jeg trøster meg med jeg også :ler: Til syvende og sist er det "bare" snakk om tid... :fnise: Har en plan om å få kjøpt meg hiking-sko i løpet av våren, slik at jeg har litt mer robuste sko med god støtte til en sånn type tur. Nå rusler jeg rundt i joggesko, og det fungerer bra på kortere turer i greit terreng. Men sålen blir fort litt myk.. Vi får se :)

Og så MÅ jeg bare si: Heia START!! :duskedame:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Går visst ikke veien for FKH i dag. Ser ut til at de har et begynnende mønster: tap borte og seier hjemme. Holder ikke til noen topplassering, det. Men helt greit hvis de vinner hjemme mot Brann neste helg altså :ler:

Skrevet

Uavgjort holder for Start - da blir det tabelltopp ei uke til :nigo: Men seier hadde jo vært finfint da! Selv om statistikken sier at Start ikke har vunnet i Tromsø på ørten år...

Og mens jeg skriver så scorer Tromsø :kjefte: Usj!

Ellers: :veslejenta:

Satser på spinning tirsdag og ny skogstur torsdag (Bedriftsidretten). Så får vi se om det blir ei økt til, eller om det blir lesing...

Skrevet

Og mens jeg skriver så scorer Tromsø :kjefte: Usj!

Næh, det ble avblåst jo! :nigo:

Skrevet

Næh, det ble avblåst jo! :nigo:

Hmpf...

18 min igjen da *krysser fingrene*

Skrevet

Mårnings!

Mandag igjen, fuggel'n er trøtt, men fattet. Tror jeg... :kaffekopp:

Må ta endel telefoner i dag, få fikset og ordnet litt. Skal prøve å ringe bilverkstedet igjen for å få time til service og EU-kontroll. Ringe legen for å prøve å få en time og kanskje litt piller/sprøyte igjen (uansett få piller for å utsette mensen litt til helga tenker jeg, har ikke lyst til å gamble på spa-weekend...). Ringe en butikk for å høre om de har fått bestilt det jeg etterlyste, eller om jeg må finne på noe annet. Og til slutt ringe banken... Har startet tankeprosessen med å bytte ut blien, og trenger en liten prat med banken for å høre hvordan vi kan gjøre det. Bilen jeg har er 14 år gammel, og begynner å bli småsliten. Den fungerer fint ennå, men jeg har ikke så veldig lyst til å kjøre den helt til endes. Det blir fort noen dyre reparasjoner da, og jeg har ikke mulighet til å skru selv eller kjentfolk som vil/kan skru. Så da vil jeg heller prøve å se om jeg kan ta meg råd til en nyere bil (ikke helt ny, men kanskje 2006-2008 modell). Hadde gjort seg! :jepp:

Ellers ingen store planer for ettermiddagen, satser på litt lesing og litt rengjøring...

Mer :kaffekopp: ?

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Mange ting på agendaen i dag, du. Håper du får ordnet opp i alt sammen. Det er så deilig når en får unna seg alt sånn som henger over en, smått som stort.

Ha en fin dag :)

Skrevet

Høres ut som du har en skikkelig "fix og årn'" dag i dag - det er jo litt deilig det også - i allefall etterpå :ler:

Skrevet

Blir litt "fix & årn" dag i dag gitt. Kunne bare ting vært kjappe og greie å få orden på! Blir litt overgitt kjenner jeg... Ringer butikken for å høre om de har sjekket/bestilt det vi snakket om: Næh, det hadde de glemt gitt (skulle gjøre det med en gang da...). Ringer bilverkstedet - blir satt over fra sentralbord til verksted, men ingen tar telefonen. Dette er FJERDE gangen jeg prøver å komme gjennom... Bytter snart verksted jeg altså :kjefte: Gjenstår å se om jeg får svar på eposten snart da, tenkte jeg kunne prøve en gang der siden telefon øyensynlig ikke fungerer... Legekontoret kommer jeg ikke gjennom til (prøvde i morges, men da var ikke telefontiden åpen ennå...) og bankkontakten min satt i møter i store deler av dagen (men det er lagt igjen beskjed om at hun skal ringe meg). Ergo: 4 punkter på lista - og fremdeles 4 åpne punkter. Jeg vil få ordnet!!!

Der ringte de fra butikken igjen da, og jeg har fått løst den saken...

3 igjen... :sukk:

Og så er jeg så skrekkelig tålmodig når det kommer til sånne greier også... :sjenert:

Skrevet

Ekstremt tålmodig skjønner jeg ja... :fnise: men på den andre siden er det ikek rart du blir litt irritabel heller. Det er jo så sjukt irriterende å ha bestemt seg for å fikse også går det bare ikke.. :roll:

Skrevet

Åååååååå, tålmodighet kom treng deg på her skal du motstand (og hormoner) finne :roll:

Bilverkstedet - sendt epost, ikke hørt noe (har jo bare forsøkt å ringe 4 ganger først, forrige uke og i dag)

Legesenteret - kommer ikke gjennom på telefon what so ever, får ikke ringetone engang annet enn når det er lunsj eller stengt (da er det talebeskjed om at de har åpent sånn og sånn...)

Banken - ikke blitt ringt opp igjen (men der har jeg direktenummeret og kan eventuelt ringe i morra)

:trist: Jeg ville jo bare få unna noen enkle avtaler :kjefte:

Fått snakka et par ganger med PL da, var koselig det :nigo:

Men legen skulle jeg gjerne fått unnagjort, sånn at ikke spa-helgen går "åt Skaugum". Greit, det er min skyld at jeg er litt sent ute, men jeg startet denne ringingen forrige uke... Og det skulle da ikke være så forbanna vanskelig? Og hvorfor har de ikke en epostadresse? Sånn at jeg i det minste kunne fått svar på hva som er feil med den H.... telefonen, og bedt de ringe?

Hormonell? Jeg? :sjenert:

Skrevet (endret)

Og si meg, er disse overskriftene her bare til for å terge meg i dag? :kjefte:

Unngå stressmomentet - Jammen så ta den h.... telefonen når jeg ringer da! HJELP meg!

Lag frokost om kvelden - Jeg er ikke i humør for sånn smått belærende bedreviting i dag altså, sorry! Frokost blir to kjappe knekkiser på morgenkvisten, og de egner seg dårlig å klargjøre på kvelden...

Sexy undertøy - YEAH right! Har noen sett kroppen min? Det undertøyet der blir ikke sexy på denne skrotten what so ever. Det kommer til å tyte til høyre og venstre... Funker'nte!

Søndagsfnis - Det er mandag (do I need to say more?)

Quiz: Er du kostholdsklok? - Jau...

(vil hjem...)

Endret av Roadrunner
Skrevet

Etter å ha forsøkt 100 ganger i løpet av dagen, har jeg nå ENDELIG kommet frem til ventemusikken til legekontoret... Skal lure på hvor lenge jeg kan sitte med den på øret? :klo: Nærmer seg 10 minutter siden jeg løftet av røret...

På den annen side: PL har konkludert med at han og jeg har ganske like ondskapsfulle sider :lur:

SÅNN! Etter EVIG venting, kan jeg nå notere legetime i morra :hoppendeglad: Og da blir det alt på en gang... Diskutere spøyta/piller, celleprøve etc. Gruer meg, men godt for alt som er gjort :sukk:

Da gjenstår bare bilen og banken...

Skrevet

Du er ganske søt når du er hormonell fuggel'n (og nå er jeg glad jeg er på andre siden av lndet så jeg ikek får bank :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...