Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Shit, sånn kalddusj er kjipe greier! Men du skattet vel der du jobbet? Og dersom lønna ikke har kommet med, så har kanskje ikke skattetrekket heller kommet med? Så kanskje du ikke kommer så skjevt ut allikevel? Bonusen min skattes det jo nærmere 50% av, så mye forsvinner... Men men!

Dagens nedtur hos fuggel'n?

Prøveeksamen... :daane: DET gikk shit det gitt (forventet egentlig ikke annet, for har ikke satt inn støtet ennå, ville bare sjekke hvordan eksamen kunne arte seg, og DER var det mye artige spørsmål gitt... :sukk: ). Godt det er 2 mnd igjen!

Ellers har det blitt litt sofasløving i kveld, oppladning til spinning i morra kanskje? :trene: Satser på det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen fuglen!

Har du flydd i feil retning i dag? Utrolig uvant å ikke ha deg på plass tidlig :overrasket:

Litt nedtur med den prøveeksamen, men du visste vel omtrent hvor landet lå og da er det vel bare en påminnelse om hva du må sette seg inn i og hva du må lese mer på. Det er bare nyttig det :)

Håper dagen blir fint og jeg setter ut en :kaffekopp: i tilfelle...

Skrevet

Dårlig generalprøve gir en god premiere sies det. Så en dårlig prøveeksamen fører nok bare til en god eksamen. :duskedame:

God morgen forresten. :kaffekopp:

Skrevet

Mårnings!

Koselig å se at jeg er litt savnet når jeg driver og flyr rundt i ring her :kaklehone: Men innom med en kjapp liten :kaffekopp: og håper folket har en finfin tirsdag!

Ikke t-dag i dag heller faktisk, skjønner ikke helt hva som skjer jeg... Alle er jo så trøtte etter klokkestillinga, men ikke jeg :klo: Okei da, gjesper og surrer, men ikke sånn totaltvrak liksom.

Får løpe videre!

Skrevet

Kanskje vi har blitt flyttet inn i RR sin tidssone? :vetikke:

Skrevet

*har laget sin egen tidssone*

:fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Misunnelig på deg som takler klokkeflyttinga så bra altså! Jeg er helt sånn :Gjesp:

Og jeg slenger meg på teorien om at en dårlig generalprøve gir en kjempegod premiere, les; eksamen :nigo:

Skrevet

Fuggel'n trives ganske godt i sommertid-modus :nigo:

Startet på et svar tidligere i dag, men så måtte jeg løpe, og plutselig var det tid for å komme seg hjemover. Eller rettere sagt på treningssenteret. Drøye 90 min på spinningsykkelen, en god dusj, litt mat, litt sløvings og her sitter jeg. Klokka er 20 allerede jo!

Ellers kan det nevnes at det ser ut til å være et lite håp om et par prosjektleder-besøk de neste par ukene (allerede til fredag? :sjenert: - holder bakkekontakten da, han blir vel sittende i møte...), og fuggel'n er jo ikke veldig lei seg for det. Krysser i alle fall fingrene! Ikke fått noe bekreftet, men det skal være litt møteaktivitet, og sannsynligheten for at han dukker opp er absolutt tilstede :nigo::hoppendeglad:

Nytt batteri til laptop'en ankom i dag, og nå er den plutselig litt mer flyttbar enn tidligere. Digg! Superrask levering, og jenta fornøyd så langt.

Blomstervanning? Rydding?

Næh... :veslejenta:

Skrevet

*venter spent på fortsettelsen*

:popcorn:

Skrevet

Koselig med selskap, Sauen! :veslejenta:

Og jeg er redd det kan bli gruelig mye :popcorn: på deg, vimse :fnise:

Kan være du må variere litt med :filer: og :plystre:

:ler:

Skrevet

Jeg har god tid jeg, men jeg er sannelig ikke så sikker på om jeg trenger det ;)

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Halvveis i uka, fuggel'n blir gradvis trøttere og trøttere... :ler: Men fremdeles ikke den lammende vrak-følelsen, så er optimist til Dovre faller :jepp:

Ingen store planer for ettermiddagen i dag, annet enn litt klesvask, rydding, studier etc. I morra derimot :daane: Først et arrangement i regi av bedriftsidretten, så innom ei venninne en drøy time (gidder ikke dra helt hjem til meg i mellomtida - så har invitert meg selv på venninnebesøk :ler: ), og til slutt på intervallspinning. Reiser hjemmefra før 07 om morgenen og er hjemme igjen rett før kl 22... LANG dag! Men satser på mye fysisk aktivitet, litt sosialt og mye hygge. Bør gå bra :jepp:

Men her trengs mer :kaffekopp: gitt!

Skrevet

Jeg har god tid jeg, men jeg er sannelig ikke så sikker på om jeg trenger det ;)

:nigo:

Ingenting hadde vært bedre enn om du ikke trengte så mye tid... Jeg er nok ikke like sterk i troen, så jeg tror du bare kan legge inn årene :veslejenta: og innse at slaget er tapt... :sjenert:

Skrevet

Komatiger i rockerus kikker innom og tar en :kaffekopp:

Skrevet

*humrer@komatiger* :fnise:

Jeg er bare så søkke imponert av deg RR som spinner og herjer, og står i. Jeg har forsøkt spinning, TO ganger t.o.m. Men det var jaggu ikke noe for meg gitt... Sist gang ble jeg så stiv og stokkete at instruktøren måtte mer eller mindre brette meg av, ut og opp av sykkelen :lol: Not a pritty sight.... :plystre:

Sykler heller på vanlig trimsykkel jeg i et mer sykler-fort-men-ikke-sånn-inni-granskauen-spinnings-fort-fart ;)

More :kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :) Litt mer :kaffekopp: til den trøtte fuggel`n? Du får bruke ettermiddagen til å slappe av og lade opp til maratondag i morgen! Du er da alltid så flittig og flink til å stå på, at det skulle bare mangle at du ikke kunne ta det litt piano en dag :klem:

God onsdag til deg :)

Skrevet

:kaffekopp: Morn-morn Fuggel'n!

Høres ikke dumt ut med en rolig dag før maratondagen i morgen. :klem:

Skrevet

*humrer@komatiger* :fnise:

Jeg er bare så søkke imponert av deg RR som spinner og herjer, og står i. Jeg har forsøkt spinning, TO ganger t.o.m. Men det var jaggu ikke noe for meg gitt... Sist gang ble jeg så stiv og stokkete at instruktøren måtte mer eller mindre brette meg av, ut og opp av sykkelen :lol: Not a pritty sight.... :plystre:

Sykler heller på vanlig trimsykkel jeg i et mer sykler-fort-men-ikke-sånn-inni-granskauen-spinnings-fort-fart ;)

More :kaffekopp:

:flau:

Men til spinning - det er helt konge! Jeg har jo jobbet som instruktør i endeel år og det kan jeg ærlig si er noe av det aller morsomste jeg har drevet med av trening. Kjempestas!

Det tar bare litt trening så mestrer du teknikken og finner rytmen lettere - og fikser de kjappe partiene.

Trust me :nigo:

(for jeg er i koma)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...