Suzy Skrevet 22. mars 2011 #3981 Skrevet 22. mars 2011 Stakkar RR Kjedelig med vondt, men du får trøste deg med sola og varmegradene. jeg har hangt vekk dunkåpa og har lettere jakke i dag - og det er herlig! Utrolig godt å sitte ved frokostbordet og se sola stige opp Syns energien stiger med sola også, heldigvis. Typisk at det er stappfullt på alle treningstimer en periode nå også forresten - det er et sikkert vårtegn at folk begynner å ta litt av på trening Forrsten kan du helt sikkert slappe av med god samvittighet i dag - plei deg selv litt istedet. Håper dagen tar seg opp
Roadrunner Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3982 Skrevet 22. mars 2011 Dagen tar seg nok opp, må bare mobilisere litt her Men: HIPP HIPP for 200 sider!!!!! Og jeg ligger nok ann til å skippe treninga (med god samvittighet). Menneskekaos, vond mage og trøtt sjel er nok ikke den beste kombinasjonen. Kanskje få gjort litt i heimen eller lest litt i stedet? Ser forøvrig på kalenderen at både spa-weekend og storbyweekend ser ut til å gå med et nødskrik med tanke på mage-systemet... Kanskje bare ringe legen og komme igang med sprøyta igjen?
Suzy Skrevet 22. mars 2011 #3983 Skrevet 22. mars 2011 Hmmm... finnes det ikke noen andre alternativer en den h... sprøyta for deg da?
Suzy Skrevet 22. mars 2011 #3984 Skrevet 22. mars 2011 Og hurra for 200 sider - det ruller på ganske kjapt gitt
Roadrunner Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3985 Skrevet 22. mars 2011 For meg var i grunn sprøyta svaret på alle mine drømmer (og jeg har jo forsåvidt ingen garanti for at jeg gikk opp i vekt mens jeg tok sprøyta - jeg har ikke gått ned noe etter at jeg sluttet - kanskje ikke så enkelt når hormonene river meg i fillebiter innimellom). Kan nok gå på piller i stedet, men hvorfor? Når jeg vet sprøyta gjør jobben? *drømmer*
Suzy Skrevet 22. mars 2011 #3986 Skrevet 22. mars 2011 Men hvor lenge har du egentlig vært av den? Kroppen snur ikke så fort, vet du.
Roadrunner Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3987 Skrevet 22. mars 2011 Har vært uten sprøyta i et drøyt år. Og kom inn i syklus igjen etter 2 mnd... Noen går jo et år eller halvannet før de kommer inn i noen syklus igjen, mens jeg kom kjapt tilbake til "normalen". Har jo slitt med hormoner, pms og syklusen før jeg begynte på sprøyta også (hovedgrunnen til at jeg startet på sprøyta i utgangspunktet). Både mams og mormor har også hatt det solid, så jeg er ganske sikker på hva som er "normalen" i slekta...
Suzy Skrevet 22. mars 2011 #3988 Skrevet 22. mars 2011 Ett år burde holde for å se en tendens ja - men det kan jo være med den som med stoffskifte. Jeg fikk jo diagnose lavt stoffskifte og ble medisinert, men jeg har ikke gått ned ett gram etter at jeg fikk medisiner, selv om jeg sannsynligvis har lagt på meg en del på grunn av det lave stoffskiftet Det er ikke helt rettferdig gitt. Men er det noe i veien for å gå på den sprøyta over lengre tid?
Roadrunner Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3989 Skrevet 22. mars 2011 Den har nok sine bivirkninger som andre medikamenter, men ellers skal det ikke være noe stort issue tror jeg. Jeg skjønner at det er en viss skepsis, siden det er større dose, som settes hver 3. måned, istedet for en mindre dose som tas daglig. Men jeg har venninner og bekjente som har fått bivirkninger/problemer etter p-piller, så de er nødvendigvis ikke noe snillere. Får gruble litt til, og vurdere en tur til legen etterhvert kanskje.. Ta en prat med henne... Kan jo gruble litt mens jeg venter på altinn... Noen som har kommet inn der i dag? Her er det dønn umulig..
Chica Skrevet 22. mars 2011 #3990 Skrevet 22. mars 2011 Hehe, tror Altinn har brutt sammen Hva med Cerazette, jeg har iallfall ikke sett snurten av mensen selv om jeg sluttet å fullamme for 8 mnd siden og gradvis trappet ned. Men vet ikke hvordan de er mot andre hormonplager da, vet bare at det er deilig å slippe mensen.
Roadrunner Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3991 Skrevet 22. mars 2011 Hehe, tror Altinn har brutt sammen Hva med Cerazette, jeg har iallfall ikke sett snurten av mensen selv om jeg sluttet å fullamme for 8 mnd siden og gradvis trappet ned. Men vet ikke hvordan de er mot andre hormonplager da, vet bare at det er deilig å slippe mensen. Det er mitt pillealternativ ja. Samme hormonene og systemet som sprøyta (etter det jeg har forstått), og man har håp om å miste mensen (en fantastisk bivirkning). Og man har vel heller ikke pillefri uke/juksepiller? Så godt mulig det blir den i første omgang, for å prøve... Var bare så behagelig med sprøyta, slippe piller hver dag, bare inn hver 3.mnd for et lite stikk Men hjelper at du har hatt god erfaring med Cerazette da, takk!
Chica Skrevet 22. mars 2011 #3992 Skrevet 22. mars 2011 Ingen pillefri uke/sukkerpiller nei, veldig lettvint å bare ta en tablett hver dag, har likevel andre medisiner jeg tar fast, så en tablett fra eller til utgjør ikke mye. Og med deilig bivirkning da
vimse Skrevet 22. mars 2011 #3993 Skrevet 22. mars 2011 Jeg er også fornøyd med cerazette, har gått på den veldig lenge, et par år i alle fall. Men jeg la nok på meg litt, skal så lite til før jeg får appetitt
Roadrunner Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3995 Skrevet 22. mars 2011 Tegner til å bli en sløv ettermiddag her gitt. Fått pussa vinduene utvendig da, det er jo LITT i det minste (joda, har bare fem vinduer, men må jo pusses de også...). Så da kan jeg vel bare vente på pollensesongen, sånn at jeg kan pusse de en gang til? Ingen hjelp å få hos Altinn for min del, prøver stadig... Rydde litt her? Eller kanskje ikke?
Gjest Purple Haze Skrevet 22. mars 2011 #3996 Skrevet 22. mars 2011 Kjedelig at du ikke kommer inn på altinn da. Leste at det var tilfeldig hvem som kom inn. Bedre hell i morgen da, får vi tro. Og krysser fingre for at du får tilbake på skatten
Roadrunner Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3997 Skrevet 22. mars 2011 Var SÅ nærme... Fikk opp Altinn.no, fikk opp påloggingsvalg, men så... Poff! Borte Kvelden er ennå ung da Gir meg ikke riktig ennå... Heter vel at "den som venter på noe godt - venter ei forgjeves..."
Gjest Purple Haze Skrevet 22. mars 2011 #3998 Skrevet 22. mars 2011 Tålmodighet betaler seg, vet du. Stå på
lilljan Skrevet 22. mars 2011 #3999 Skrevet 22. mars 2011 Altinn vil ikke ha noe med meg og gjøre heller Krysser fingrene for at de har så masse penger liggende til oss at de må holde oss litt på pinebenken...
Chica Skrevet 22. mars 2011 #4000 Skrevet 22. mars 2011 Jeg kom meg inn, og heldigvis hadde ikke endringen av likningsverdi på huset gjort noen skade. Dvs - blir vel reddet av masse lån
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå