Sauen Shaun Skrevet 25. mars 2011 #4041 Skrevet 25. mars 2011 Tar en og venter på neste episode av Fuggel'n og Prosjektlederen jeg.
Roadrunner Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #4043 Skrevet 25. mars 2011 Tar en og venter på neste episode av Fuggel'n og Prosjektlederen jeg. Er redd det er en føljetong med svært dårlig handling. Skjer lite (les: ingenting) mellom Fuggel'n og Prosjektleder'n, hele handlinga foregår faktisk i Fuggel'ns hode. Men med litt god fantasi så går det jo Viste seg at jeg trolig har gjort en bitteliten feil i forbindelse med testinga av prosjektet tidligere i dag da, og nå har jeg padlet og unnskyldt meg litt. Men ser heldigvis ut til at de tar det fint, og ingen skade skjedd (laget bare litt storm i et vannglass en periode ). Blitt et par eposter og litt chatting frem og tilbake, men ellers ikke stort å rapportere om... Stay tuned for the next epoisode Rekker bare å si god morgen! Koselig det også!
Gjest Purple Haze Skrevet 25. mars 2011 #4044 Skrevet 25. mars 2011 God helg og god tur hjem til foreldrene dine
Roadrunner Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #4045 Skrevet 25. mars 2011 Da er det helg! Litt sent, men sånn blir det når det er møter på gang. Bedre sent enn aldri! Fikk avsted et par korte beskjeder til Prosjektleder'n før arbeidsdagens slutt også, og fikk ønsket god helg. Fikk følgende svar : God helg til deg Husk å være snill jente også i helgene…. <--- fjollesøtt fuggelsmil God helg!!!
fairygirl Skrevet 25. mars 2011 #4047 Skrevet 25. mars 2011 Tar en og venter på neste episode av Fuggel'n og Prosjektlederen jeg. Da er det helg! Litt sent, men sånn blir det når det er møter på gang. Bedre sent enn aldri! Fikk avsted et par korte beskjeder til Prosjektleder'n før arbeidsdagens slutt også, og fikk ønsket god helg. Fikk følgende svar : <--- fjollesøtt fuggelsmil God helg!!! God Helg, RR! Kos deg med familie & venner
Scorpina Skrevet 26. mars 2011 #4048 Skrevet 26. mars 2011 Jeg bare http://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fojeg altså Søta Ha en superfin helg!!
Roadrunner Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #4049 Skrevet 26. mars 2011 Jeg bare http://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fojeg altså Søta Ha en superfin helg!! Du ække sann altså! Nyter livet hos mine foreldre. Koselig kveld i går med litt feiring, ferske reker og kake. Frisøren, litt butikkvims og deilig biffmiddag i dag, og en sløv søndag i morgen. Ikke dumt! Nå blir det nok litt fotballkamp på tv, og bare sløvings i kveld tenker jeg. Nyt helgen videre!
Suzy Skrevet 27. mars 2011 #4050 Skrevet 27. mars 2011 Deilig med sløv søndag - det bedriver jeg i dag også
Gjest Purple Haze Skrevet 27. mars 2011 #4051 Skrevet 27. mars 2011 for litt flørtemail og fjollesøt fuggel
Roadrunner Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #4052 Skrevet 27. mars 2011 Veldig sløv søndag i dag, men deilig det også. Litt gåen i ryggen i dag (har nok fått en liten strekk...), og bare surrer på sofaen. Meldt meg på spinning på tirsdagen, og vurderer en tur i svømmehallen i morra. Kunne kanskje gjordt godt? Litt forandring fryder gjerne... Men får se ann i morra tenker jeg! Burde jo studere litt også Forresten - fikk jo veldig god nyhet på jobb fredag ettermiddag! Vi får bonus fra bedriften i år! Veldig fornøyd! Og ser ut til at det kommer allerede på neste lønning! Hurra! resten av kvelden her gitt...
fairygirl Skrevet 27. mars 2011 #4053 Skrevet 27. mars 2011 Hurra for RR Bonus!!! Kos deg og sov godt; så er du helt i slag når uka begynner
mocci Skrevet 28. mars 2011 #4054 Skrevet 28. mars 2011 Wow, bonus kommer alltid godt med. Heldige fuggeln! Har du vært snill jente i helgen da?
Roadrunner Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #4055 Skrevet 28. mars 2011 God morgen! Fikk lagt meg relativt tidlig i går, og føler meg foreløpig nesten våken i dag. Deilig!
Roadrunner Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #4056 Skrevet 28. mars 2011 Klart jeg har vært snill, mocci! Fikk jo beskjed om det
Suzy Skrevet 28. mars 2011 #4057 Skrevet 28. mars 2011 God morgen og gratulerer med bonus! Det er jo helt fantastisk! Skal se du kan ta deg ut i verden for å feire da gitt Og utsovet - det kjenner jeg at jeg er litt misunnelig på - jeg er helt ute og kjøre
Sauen Shaun Skrevet 28. mars 2011 #4058 Skrevet 28. mars 2011 Bonus og skattepenger... Jeg kjenner en rik Fuggel.
Roadrunner Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #4059 Skrevet 28. mars 2011 Ganske deilig å føle seg litt våken på en mandag ja. Men jeg er vel ikke så veldig redd for at det skal vare, for går vel på en smell igjen i morra tenker jeg. Uansett satser jeg på at jeg har kommet fra klokkejusteringa sånn tålig. Storbyweekend får nok være "feiringa" så langt. Resten får jeg nok dytte inn på sparekontoen, den er litt slunken etter ymse farting. Men veldig godt å føle at man kommer litt ovenpå igjen!
Gjest Purple Haze Skrevet 28. mars 2011 #4060 Skrevet 28. mars 2011 Herlig med bonus i tillegg til skattepenger da Jeg fikk meg en skikkelig nedtur da jeg åpnet posten i dag. Fikk brev fra den første arbeidsgiveren jeg hadde da jeg først flyttet hit, hvor det sto at lønn derfra ikke var kommet med på selvangivelsen. Da må jeg føre på den selv, så da går jeg neppe i særlig pluss på skatten likevel Dagens kalddusj. Håper du får en fin kveld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå