Gjest Purple Haze Skrevet 19. mars 2011 #3961 Skrevet 19. mars 2011 Så herlig med en skikkelig jentehelg! Kos deg masse
Scorpina Skrevet 19. mars 2011 #3962 Skrevet 19. mars 2011 Kan ikke klage her på berget Skal snart arkivere lillehyl i seng, kjøre gubben på fest og daaaa, daaa skal yours truly ta en et aaaaldri så lite glass vin Ha en fortsatt superduper koselig lørdagskveld.
Roadrunner Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3963 Skrevet 21. mars 2011 Mårnings! Mandag, og ny uke IGJEN gitt! Nærmer seg slutten på mars også, bare ei drøy uke nå så skriver vi april. Full fart! Helga har vært kjempekoselig! Intet mindre enn kjempekoselig, rett og slett. Gode venninner, masse skravling, god mat og god stemning = HERLIG! Søndagen ble sløv, med to trøtte jenter som bare slappet av, før jeg kjørte gjesten til flyplassen. Ettermiddagen ble det litt sløvings, samt litt rydding og pusling for å få leiligheten tilbake til "normalen". Nå venter jeg på en liten epost fra Farris Bad, og håper at det kanskje kan bli et lite spa-besøk på meg snart. Ene venninna fra lørdagen og jeg skal unne oss litt luksus i stedet for bursdagsgaver til hverandre, og nå har vi endelig funnet en helg som passer for begge to. Deilig! Blir bra en overnatting (er sannelig dyrt nok det der... ), men hvis vi reiser bortover tidlig på lørdagen, så får vi allikevel mange deilige timer i spa-avdelingen Næh, er vel på tide med litt ?
Suzy Skrevet 21. mars 2011 #3964 Skrevet 21. mars 2011 God morgen fine fuglen! SPA-helg istedet for gaver er jo helt genialt - virkelig en god ide og noe jeg skal ta med meg til mine venninner. Kos er en god investering, syns jeg ?
Roadrunner Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3965 Skrevet 21. mars 2011 Kos er en veldig god investering! Blir jo endel dyrere enn en liten gave på dagen, men så absolutt verdt det. Og ser ut til at de har et lite pakketilbud rundt påsketider (vi vurderer palmehelga), slik at det kanskje blir treretters middag på oss også. ikke feil! En overnatting, 3-retters middag, tilgang til spa både lørdag og søndag, badekåpe og tøfler som kan tas med hjem, samt frokost på søndagen, omtrent 1200 kroner per pers. Det skal jeg nok klare "Vanlig" pris er ca 1800 kr for et dobbeltrom, inklusiv frokost og tilgang til spa. Dyrt, men guri så deilig! Og i morra får jeg jo en viss indikasjon på hvordan sommeren blir økonomisk (og om kontoen vrir seg i smerte, eller om det går bra )... trengs! Og tror jeg skal få fylt vannflaska mi også... Ikke vært så flink på vannfronten i det siste, så her trengs skjerpings!
Suzy Skrevet 21. mars 2011 #3966 Skrevet 21. mars 2011 Jeg syns faktisk ikke 1200 for alt det var så ille jeg da - det er jo mye penger, men relativt sett er det ikke veldig dyrt altså.
Roadrunner Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3967 Skrevet 21. mars 2011 1200 er absolutt overkommelig. Men det er altså per pers, og ikke per rom. Standardprisen på 1800 er per rom, altså blir det 900 kroner per pers. Men hvis vi kan få en god 3-retters middag for 300 kroner ekstra, så skal jeg klare det finfint jeg altså Og det er rett og slett litt hverdagsluksus! Så jeg betaler gladelig for en slik liten tur. Hektisk dag i dag, synes timene går unna. Bare en snau time igjen jo!
Gjest Purple Haze Skrevet 21. mars 2011 #3968 Skrevet 21. mars 2011 Spa høres kjempedeilig ut! Og til den prisen er det jo absolutt overkommelig. Vi skal på hotelltur om snaut to uker, og der er det spa. Gjett om jeg skal bestille meg en massasje i hvert fall! Ha en fin kveld
Roadrunner Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3969 Skrevet 21. mars 2011 Ble visst ei tåre som måtte tørkes i dag... Først fikk jeg se den opprinnelige audition'en til Chris Medina på American Idol (hvor historien hans blir fortalt), og så fikk jeg høre What Are Words etterpå... Sterkt! Og jeg er jo verken lettrørt i utgangspunktet eller særlig hormonell om dagen Anbefales!
Gjest Purple Haze Skrevet 21. mars 2011 #3970 Skrevet 21. mars 2011 Den så jeg også. Enig med deg, den var skikkelig rørende!
Roadrunner Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3971 Skrevet 21. mars 2011 Egentlig leser jeg pensum da...
Supramundane Skrevet 21. mars 2011 #3972 Skrevet 21. mars 2011 Jaja, da vet du jo bare hva du har å gjøre Kjekt ikke vel?? Måtte bare kommentere denne. Syns jeg kunne høre gubben min si "kje'vel?" Ikke vel er såååå sørlandsk altså!
Supramundane Skrevet 21. mars 2011 #3973 Skrevet 21. mars 2011 Syns spa-helg høres deilig ut! Godt å unne seg litt ekstra også! Snart kommer vel selvangivelsene ut og da kanskje det blir litt pluss der og?
Roadrunner Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3974 Skrevet 21. mars 2011 Syns spa-helg høres deilig ut! Godt å unne seg litt ekstra også! Snart kommer vel selvangivelsene ut og da kanskje det blir litt pluss der og? Blir visst tilgjengelig på nett i morra, så da skal det sjekkes tall! *krysser fingrene* Får jo ikke sett noe til eventuelle penger før til St.Hans, men godt å vite at det er litt på vei uansett Ikkje vell? Javel...
vimse Skrevet 21. mars 2011 #3975 Skrevet 21. mars 2011 Så deilig med SPA-tur Er litt snakk om det her også, men vet ikke helt enda hvordan det blir. Hadde vært deilig, men jeg ser for meg at rygg- og nakkemassasje blir øvre rygg og nakke for min del, nåde den som rører nedre del, for der gjør det vondt hvis noen prøver å trykke litt Hva leser du i pensum nå for noe spennende da??
Roadrunner Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3976 Skrevet 21. mars 2011 Nå er det mer repetisjon og oppgavejobbing, mot eksamen i slutten av mai. Så dagens "kall" har vært innen muskel og skjelett Ikke supereffektivt (ble litt avsporing på Youtube, chatting med venninne, noen a-ha linker til trailere på dvd'en som kommer +++), men litt er bedre enn ingenting Spa-helg kan virkelig anbefales! Og det er mye bra behandlinger, og du kan få det som du vil Snakk med massøren, så får du ekstra fokus på nakke, skuldre, øvre rygg, armer og bein feks, og de holder seg unna det du ber om. Jeg er generelt ganske øm selv, men litt lett massasje kan gjøre underverker...
Gjest Purple Haze Skrevet 22. mars 2011 #3978 Skrevet 22. mars 2011 God morgen Håper du ikke har alt for mye t-dag og vraktendenser på en tirsdag. Ha en fin dag
mocci Skrevet 22. mars 2011 #3979 Skrevet 22. mars 2011 Åh, hørtes superdeilig ut med spa helg, 1200 er jo ikke en ublu pris.
Roadrunner Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3980 Skrevet 22. mars 2011 Mårnings! Kan vel ikke si at det er en superduper tirsdag, til det er skrotten for trøtt. Men jeg er våken (tror jeg), og jeg har kommet meg på jobb. Og skal nok fungere frem til jeg kan gå hjem Knasker litt smertestillende og tar en time av gangen. Men ellers bra Spinnninga i dag var fullbooket (allerede fullbooket da jeg forsøkte å booke i går formiddag), men jeg står foreløpig i kø i håp om at det blir noen ledige plasser. Akkurat nå har jeg mest lyst til å skippe hele spinninga i dag, og du skal ikke se bort fra at det er det som skjer. Men vi får se! Har uansett ikke med meg treningstøy i dag, så må rekke hjem og hente det... 2-3 dager nå, så blir alt så meget bedre Ellers og masse røde grader, og jeg NYTER at det er skikkelig vårlige tendenser ute. Herlig! Måtte det bare vare!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå