Roadrunner Skrevet 20. april 2011 Forfatter #4341 Skrevet 20. april 2011 Tusen takk, PH! Koser meg, hatt en fin og rolig kveld. Årets første grillmiddag - ikke feil! Nå blir det snart senga, fuggel'n er trøtt gitt! Lang dag!
Suzy Skrevet 21. april 2011 #4343 Skrevet 21. april 2011 God påske hos RR, håper jeg Festlig med foreldre gitt. Hos meg er det pappa jeg ikke har vært skikkelig på nett med, men det har gått seg til med årene og jeg har skjønt meg mer på hva jeg kan forvente og få av ham - og da har det blitt mye bedre gitt. Mamma og jeg har alltid vært så på bølgelengde at vi har vært nær å irritere alle andre. Vi fullfører hverandres setninger, tenker akkurat likt og er aldri i konflikt, rett og slett. Jeg har skjønt at det er ganske uvanlig på andre jenter jeg kjenner - det er ofte litt konflikt mellom mor og datter visstnok. Nuvel. Mmmm grillmiddag hørtes godt ut!
Roadrunner Skrevet 21. april 2011 Forfatter #4344 Skrevet 21. april 2011 Har finfin påske jeg! Vært på venninnebesøk i formiddag, og prøvekjørt bil i ettermiddag. Ja, og så gitt beskjed om at jeg ønsker å kjøpe bilen da Så egentlig kan jeg nok si at: JEG HAR KJØPT NY BIL! Den så kjempefin ut, helt strøken og så god som ny. Dama som solgte den var ei herlig dame, som egentlig ikke ville selge bilen i det hele tatt Positiv opplevelse! Og fremdeles litt i sjokk... Nå er sofaen inntatt, og det er krim på tv'n. Påskestemning! Og mams og jeg har heldigvis et kjempegodt forhold, det er bare en sjelden gang at det er smått irritasjon fra min side. Jeg har venninner som har helt andre forhold til foreldrene, hvor ting ikke går like smertefritt. Men jeg er heldig, her er det god stemning Herlige foreldre!
Gjest Purple Haze Skrevet 21. april 2011 #4345 Skrevet 21. april 2011 Gratulerer med ny bil! Så herlig da Skjønner godt at du er fornøyd nå! Og så flott med venninnebesøk, grillmiddag og påskeferie. Kos deg masse videre i påsken
Roadrunner Skrevet 21. april 2011 Forfatter #4346 Skrevet 21. april 2011 Tusen takk, PH! Imorra blir det litt sol og varme, kanskje sommerdekk på bilen og en kveld hos bestisen. Blir kos!
Skravla Skrevet 21. april 2011 #4347 Skrevet 21. april 2011 Grattis med ny bil..... Og foreldre.... hmmmm! Noen ganger er de pain in the ass og andre ganger verdens beste.
Roadrunner Skrevet 22. april 2011 Forfatter #4349 Skrevet 22. april 2011 Tusen takk! Har ikke helt gått opp for meg ennå tror jeg... Kanskje får jeg den allerede rundt neste helg! Ooooooooo lykke!
Roadrunner Skrevet 22. april 2011 Forfatter #4351 Skrevet 22. april 2011 Kontrakt skal signeres til uka Nå er det snart tid for hyggekveld hos bestisen, gleder meg! Nyt helgen videre
Gjest Purple Haze Skrevet 22. april 2011 #4352 Skrevet 22. april 2011 for både kontrakt og hyggekveld sammen med bestis Kos deg masse, og fortsatt god påske
Roadrunner Skrevet 23. april 2011 Forfatter #4353 Skrevet 23. april 2011 Vel tilbake i leiligheten, etter noen fine dager hos mams og paps. Fått kosa meg litt i sola, slappet av, hjulpet til med ditt og datt i heimen (hentet ned fra loftet, fått på plass litt hagemøbler, hjulpet til med å få opp sommergardinene i stua etc) og er nå altså vel tilbake i heimen. Tenkte jeg skulle bruke et par dager til lesing, det trengs! Neste helg blir nok ikke så mye lesing som planlagt, siden jeg trolig må til "hjemlige" strøk igjen for å signere lånepapirer, bilkontrakt og kanskje hente bil? Og så skal jeg være med paps på konsert søndag kveld, i Oslo... Jeg ordnet billetter til han til Roger Waters - The Wall live, og regnet med at han og mams skulle avsted. Men så er ikke helsa til mams allverden, og hun tør ikke ta sjansen. Så da spurte han om jeg ville holde han med selskap i stedet. Sier jo ikke nei til sånt! Hjemme igjen en gang i løpet av natt til mandag, så noe sier meg at det blir en interessant arbeidsdag på mandagen... Men det får bli som det blir! Nå tror jeg kanskje at jeg skal finne senga snart? Trøtt gitt... Og holder på med ei spennende bok, som jeg nok må lese litt i før jeg kveiler helt
Gjest Purple Haze Skrevet 24. april 2011 #4354 Skrevet 24. april 2011 God morgen Så fint at du koste deg hos foreldrene dine Og konsert med pappa blir nok bra, tenker jeg! Regner med du ser skikkelig fram til å få ny bil nå Ha en fin dag
mocci Skrevet 24. april 2011 #4355 Skrevet 24. april 2011 Ååå Grattis med nytt kjøretøy! Det blir nok stas å hente den hjem. Ønsker deg en fortsatt fin påske! Deilig vær ikke sant!
Roadrunner Skrevet 24. april 2011 Forfatter #4356 Skrevet 24. april 2011 Ooooooo fantastiske påskevær! Dette er jo rett og slett bare helt rått! :sol: Kosa meg på verandaen i hele dag, og fått god farge ser det ut til. Lest endel pensum, og nå tenkte jeg at jeg skulle få i meg litt middag før jeg skal få pumpet litt luft i dekkene på sykkelen. Så kan jeg kanskje få kommet igang med sykkelsesongen snart også Bare litt redd for at vi bruker opp sommerværet nå... Dette er jo juni/juli-vær, ikke helt normalt april-vær! Men jeg liker nå allikevel jeg Og hører meteorologene (fryktelig vanskelig ord det der, sliter HVER gang! ) snakker om at det ser ut til å kunne vare et par uker til! Og jeg som burde sitte inne med pensumboka og notatene og gjøre oppgaver... I stedet sitter jeg med boka i fanget og leser litt løst og fast NYT siste rest av påska!
Gjest Purple Haze Skrevet 24. april 2011 #4357 Skrevet 24. april 2011 Ja takk til mer sommervær, sier jeg bare! Dette er jo bare nydelig Men det ser ut til at vi hoppet over våren i år, og gikk rett på sommer!
Scorpina Skrevet 25. april 2011 #4358 Skrevet 25. april 2011 Grattis med bilkjøp!!!! Godt du ikke er ei tøtte som dveler, evaluerer og deschiffrerer i det ueeeendelige Hvilken bil ble det du endte opp med?
Roadrunner Skrevet 25. april 2011 Forfatter #4359 Skrevet 25. april 2011 Jeg kan nok dvele, evaluere og deschifferere i lange tider jeg også, men stort sett i forkant. Leser meg opp på emnet, setter meg inn i modeller, grubler og tenker. Men når jeg først har bestemt meg, så går det gjerne ganske radig Det ble Focus'en jeg linket til tidligere Den så veldig fin ut, så god som ny! Har ikke skrevet kontrakt ennå da, men gitt beskjed om at jeg gjerne vil kjøpe den. Og da blir det vel kanskje kontrakt i løpet av uka? Litt hodepine her nå, tror det blir en rolig ettermiddag gitt. Har nok ikke vært flink nok med drikke og måltider i dag. Fikk koselig besøk i formiddag, og da gikk det hele litt over styr. Men men, det er jo litt søndag i dag, så er vel lov å ta det litt rolig Ikke så varmt ute i dag, og et tynt skylag foran Usj! Jaja, kan jo ikke få 20 grader og strålende hver dag!
Gjest Purple Haze Skrevet 25. april 2011 #4360 Skrevet 25. april 2011 Snart hverdag igjen nå. Regner med du er helt klar for det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå