Roadrunner Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #4422 Skrevet 4. mai 2011 Håper du har fått oversikt over uka, og fått litt struktur og plan på ting Fornøyd med ny-bilen, eller? Veldig fornøyd med ny-bilen! Stort sett mest småturer så langt, men den sviver som ei klokke. Blir godt å få tatt en skikkelig lakkrunde på den da! Looking forward
Roadrunner Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #4423 Skrevet 4. mai 2011 Kanskje vi må ha en skikkelig rotbløyte snart?? Så du mener det? Hmmm...
Roadrunner Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #4424 Skrevet 4. mai 2011 Mårnings! Litt tirsdagstrøtt på en onsdag, og sov riktig så tungt da klokka ringte i morges (egentlig sov jeg vel litt urolig, for husker jeg drømte skikkelig, men ble altså revet brått og brutalt ut av drømmeland). En dusj og litt frokost hjalp litt, men kjenner fremdeles at jeg er litt småvrak Jaja, halvveis i uka da! Fikk lest litt pensum i går, vasket litt klær, kjørt oppvaskmaskinen og svart på 4-5 telefoner (ringte i ett en periode). Plutselig var det sengetid igjen... Skulle besøkt ei venninne på østlandet i begynnelsen av juni, men hun måtte dessverre avlyse på grunn av jobbing. Kjipt, men sånn er det... Vi finner nok en ny helg etterhvert som kan passe Ellers kommer mams og paps bortover en tur i ettermiddag, for å levere gamlebilen. Jeg satser på at den kan stå på jobb så lenge, og så kan jeg bruke den fredag og lørdag mens nybilen blir shina. Litt luksus med to biler kanskje... i dag, men litt vind og kaldt. Vil ha mer varme!
Gjest Purple Haze Skrevet 4. mai 2011 #4425 Skrevet 4. mai 2011 God morgen Håper trøttheten gir seg etterhvert! Litt kan kanskje hjelpe. Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #4426 Skrevet 4. mai 2011 God morgen Håper trøttheten gir seg etterhvert! Litt kan kanskje hjelpe. Ha en fin dag God morgen, PH! Håper trøttheten gir seg litt jeg også, for vrak er ikke så veldig festlig. Men men, det går over (og jeg er tross alt bare trøtt ) hjelper alltid (selv om den bare er virtuell...) Han en fin dag du også! Håper alt står bra til
Suzy Skrevet 4. mai 2011 #4428 Skrevet 4. mai 2011 (endret) Det er ikke så luksus med to biler da - du får jo bare brukt en av gangen uansett Trøtt i dag jeg og - for min del tror jeg pollen er synderen. Endret 4. mai 2011 av Suzy
Sauen Shaun Skrevet 4. mai 2011 #4429 Skrevet 4. mai 2011 Trøtt jeg også. Fikk ikke sove i går kveld. Ble liggende lenge og tenke på et kommende arrangement. Lurt å sitte med planlegging helt til man skal legge seg...
Roadrunner Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #4430 Skrevet 4. mai 2011 Lunsjen unnagjort, og bare 3 timer igjen. Skikkelig lei jobb i dag, og har svingt innom Finn en gang eller to... Men blir nok her jeg er ei stund til - har ikke råd til noe annet foreløpig. Bare litt kjipt akkurat i dag (enda det egentlig ikke har skjedd noe stort heller, bare litt trøtt og kjip dag kanskje?). Hvor blir telefonen fra Norsk-Tipping av? Gått-a-banen så mye tanker det kunne ha ryddet opp i! (og sikkert skapt en hel haug nye problemer/tanker/utfordringer...). Men men, jeg har da fått til NOE i dag (med litt hjelp), og skinner ute. Kanskje det er hormoner igjen? NEKTER å tro at det er mulig, er jo TO uker til neste tørn jo... Og jeg trodde disse pillene skulle stabilisere det hele litt (okei, har glemt de et par dager, og bare tatt de et par uker, men jeg vil ha resultater! ). ?
Roadrunner Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #4431 Skrevet 4. mai 2011 (endret) Advarsel: Smått fjollesøt fuggel i anmarsj PL ringte Ikke snakket med fyren siden før påske, og synes sannelig det var på tide nå altså. Men jeg har ikke hatt noen gode grunner for å ringe, så har drøyd det. Men nuh ringte telefonen her gitt Gjett hvem som kommer hitover på fredag! Og han kom selv inn på det at jeg fremdeles skylder han en is (etter bursdagen min, da jeg hadde lovet han en is for å feire). Så nå krysser jeg fingrene for at han ikke blir sittende i møte hele fredagen, og at vi endelig får spist denne isen. Som sagt lenge siden jeg har snakket med fyren (og enda lengre siden vi har møttes), så det hele har nok roet seg litt. Men var veldig hyggelig å høre stemmen hans da! Og kanskje spesielt på en litt småkjip dag... Endret 4. mai 2011 av Roadrunner
fairygirl Skrevet 4. mai 2011 #4432 Skrevet 4. mai 2011 Fuggel og PL og is til fjollesøt fuggel på flørter'n
Roadrunner Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #4437 Skrevet 4. mai 2011 :is: Åffkårs!! Men litt glad for at det var han som ringte da Og noe av det første han sa var at han kom nedover til fredag... Og at vi da kunne ta den isen jeg skyldte han Va'kke meg som masa! Nå kommer snart gamlebilen, og et lite besøk av mams og paps. Godt for alt som ordner seg!
Gjest Purple Haze Skrevet 4. mai 2011 #4438 Skrevet 4. mai 2011 PL og is er vel ikke det verste man kan bruke tid på på en fredag (eller en hvilken som helst annen dag, heller)
Roadrunner Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #4439 Skrevet 5. mai 2011 God morgen! En helt utrolig natt i natt, med styr og spetakkel. Fatter ikke at jeg klarer å styre så mye i løpet av noen skarve nattetimer? La meg rett rundt kl 22, og leste bittelitt før jeg slokket lyset. Sovnet etterhvert. Så bråvåknet jeg og var helt sikker på at jeg hadde forsovet meg. Kikket på klokka, og jo, jeg var sent ute. Alarmen hadde ikke ringt, men jeg skrudde den av for sikkerhets skyld. Kikket på klokka igjen, før jeg tuslet på badet. Etter et lite dobesøk begynte jeg å klargjøre for å gå i dusjen, da en indre stemme fortalte meg at dette var riv ruskende feil. Kikket på klokka igjen. Og tenkte. Og studerte klokka igjen... Jo, det var litt tidlig å stå opp... Konkluderte med at jeg kunne sove litt til (klokka viste 23:10 - så hvordan jeg har fått det til å stemme med å stå opp er meg en gåte), og tuslet i seng igjen. Men har sovet utrolig urolig, våknet mange ganger, kikka på klokka og dobbeltsjekket at vekkerklokka ble aktivert igjen. Og dermed totalt vrak da klokka ringte i morges. *stønn* Men jeg har da kommet meg på jobb, en bragd i seg selv i dag... Sendte en beskjed til PL i går, om at jeg forhåpentligvis hadde ordnet det han spurte meg om da han ringte. Alt tydet på at det var fikset - enn så lenge i alle fall. Kommer på jobb i dag, og følgende beskjed møter meg: "Du er en knupp " Ingen dum start på en torsdag det kjenner jeg! og snart helg!
Suzy Skrevet 5. mai 2011 #4440 Skrevet 5. mai 2011 Dæggern for ei natt Er det ikke merkelig hva man kan innbille seg midt på natta. Jeg har også våknet mange ganger og vært helt sikker på at det er morran, bare ventet på klokka og tilslutt sett på den etter å ha irritert meg over at den ikke ringer - og da er det så klart tre, eller to , eller fire... Fin start på dagen veier opp litt da *dulter*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå