Roadrunner Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #4441 Skrevet 5. mai 2011 Noen netter er visst heller interessante ja... Men jeg henger da sammen fremdeles (tror jeg), og psyker meg opp til ettermiddagens arrangement med bedriftsidretten. Så blir det tidlig senga tenker jeg Merker at eksamen begynner å nærme seg også, studiestresset presser på. Fikk lest litt i går etter at mams og paps hadde reist, og i dag surrer ymse begrep rundt i toppen: Luteiniserende Hormon (LH), Follikkelstimulerende Hormon (FSH), Prolaktin, Oxytocin, Tyreoideahormon +++ Kunne jeg bare huske forskjellen... *kremt* Det skal sies, det er mye interessante ord og begreper i dette faget! Endoplasmatisk retikkulum, Retikkulærsubstansen, Glomeruluskapillærene, Myofibriller og Cytosol. Skulle nesten tro det var noen kule drinker? Snart lunsj! *teller ned*
Roadrunner Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #4442 Skrevet 5. mai 2011 Hvor er alle folkene i dag da? Skrekkelig stille her i dag... Hmm...
Gjest Purple Haze Skrevet 5. mai 2011 #4443 Skrevet 5. mai 2011 Nå er jeg her, rakk bare ikke innom for å ønske god morgen før tidligvakta i dag. Håper du har en fin dag Snart fredag og is-date for deg
fairygirl Skrevet 5. mai 2011 #4444 Skrevet 5. mai 2011 hopper inn håper dagen går problemfritt og du får sovet godt ikveld og herlig med PL da p.s. for noen orrrrd du må lære
fairygirl Skrevet 5. mai 2011 #4445 Skrevet 5. mai 2011 (endret) EDIT: dobbelpost så da tar jeg en svingom istedet: :danser: for våryrstyr og Endret 5. mai 2011 av fairygirl
Roadrunner Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #4446 Skrevet 5. mai 2011 Nå er jeg her, rakk bare ikke innom for å ønske god morgen før tidligvakta i dag. Håper du har en fin dag Snart fredag og is-date for deg Fin dag her vettu! Nå er det snart tid for litt fysiske utskeielser, og så blir det litt pusling i heimen etterpå. Trengs! Hjem og spise litt først, og så avsted! Nyt torsdagen, PH!
vimse Skrevet 5. mai 2011 #4447 Skrevet 5. mai 2011 Jeg kjenner igjen ordene ja, men å huske hva som er hvor og som betyr hva....
Roadrunner Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #4448 Skrevet 5. mai 2011 Jeg kjenner igjen ordene ja, men å huske hva som er hvor og som betyr hva.... Det er nettopp det, vimse Har tatt meg lesefri idag, og har heller gitt kroppen litt fysisk aktivitet. Nå blir det litt pusling i heimen, og en tidlig kveld tenker jeg. Lade opp til helgas studietimer!
Chica Skrevet 5. mai 2011 #4449 Skrevet 5. mai 2011 Hjelpes, takke meg til en mastergrad i forståelig fag altså Lykke til iallfall!
Gjest Purple Haze Skrevet 6. mai 2011 #4450 Skrevet 6. mai 2011 God morgen, søte fugl Det er fredag, og praktisk talt helg! Klar for is-date med PL i dag, regner jeg med Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #4451 Skrevet 6. mai 2011 God morgen! Fuggel'n er klar! Prøver å holde meg litt i skinnet, sånn at jeg (eventuelt) ikke blir like skuffa som sist. Vet jo aldri hvordan dette går, jeg mistenker at han stort sett blir sittende i møte i dag også (er jo en grunn til at han er her, og tviler på at is er hovedårsaken gitt ). Men blir uansett koselig å se litt til fyren Og så er det jo fredag!! Ikke for det, med leseplaner hele helga, så er det kanskje ikke nødvendig med en ekstrem jubel, men helg er nå deilig uansett da!
Suzy Skrevet 6. mai 2011 #4452 Skrevet 6. mai 2011 God morgen! Om ikke annet blir det vel litt eye-candy på deg og kanskje et par ord hit og dit Det hadde jo vært toppen om det ble en is i sola også Lesing hele helga høres ikke sånn superattraktivt ut igrunnen. Men det går nok fint og jeg tipper du kommer til å få inn mye - du er struktutrert og flink vet du
Roadrunner Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #4453 Skrevet 6. mai 2011 God morgen! Om ikke annet blir det vel litt eye-candy på deg og kanskje et par ord hit og dit Det hadde jo vært toppen om det ble en is i sola også Lesing hele helga høres ikke sånn superattraktivt ut igrunnen. Men det går nok fint og jeg tipper du kommer til å få inn mye - du er struktutrert og flink vet du Anytime now, så nå gjenstår det å se hva dagen bringer. Blir nok en tur innom butikken i ettermiddag, kjøpe litt godt å drikke og kanskje litt melon eller annen frukt. Samt litt helgesnop. Godt med litt ekstra når man skal sitte hjemme og lese store deler av helga! Mulig det blir en liten treningsøkt en av dagene, for å koble av litt, men ellers må jeg nok bruke tida godt på studier. Begynner å kjenne presset nå gitt, spesielt siden neste helg forsvinner til tur... Men guri som jeg gleder meg til tur nå!!!
Scorpina Skrevet 6. mai 2011 #4454 Skrevet 6. mai 2011 Juhuuuuuhh!! Steike; de ordene kan jo få tunga til å slå krøll på seg Når tid var eksamen forresten? Er glad jeg også skal ha eksamen med ord som er litt mer forståelig; legalpant, forsinkelsesrenter, konkurs, tvangsfullbyrdelseslov....
Roadrunner Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #4455 Skrevet 6. mai 2011 Eksamen er 24.mai. En uke etter at vi har kommet hjem fra tur Passer meg egentlig fint at det er på en tirsdag, da går ikke hele uka (jobb mandag - fri, lese og eksamen tirsdag og vips ferdig). Får resultatet/karakter samme kveld, så slipper å vente lenge på sensur. Ikke dumt! PL er på nytt forskanset på møterom, og jeg har bare fått et glimt gjennom vinduet ("måtte" bare bli med røykegjengen en liten tur ut i dag... ). Moro med møteaktivitet, spesielt når man ikke er med på møtene... Men jeg visste det jo egentlig da! Så nå krysser jeg fingrene for et glimt i lunsjen rett og slett. Ellers er bilnøklene overlevert til snill kollega, og jeg kan hente shinet bil i morra. Knall! Han mener jeg kommer til å bli superfornøyd, og jeg gleder meg til å se resultatet. Og er godt å vite at jeg har vært snill med nybilen fra starten av. Så i dag blir det gamlebilen hjem (egentlig litt kjekt med to biler for øyeblikket ) Tenkte jeg skulle få kjørt den i en vaskemaskin og få av det verste, før jeg tar et par bilder og legger den på finn. Kjekt å få det gjort! Fredagsfølelse her, og ikke allverdens effektiv...
Sauen Shaun Skrevet 6. mai 2011 #4456 Skrevet 6. mai 2011 Du får sende en sms til PL da, og minne ham på at han må sørge for å få tid til å spise is sammen med deg da.
Roadrunner Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #4457 Skrevet 6. mai 2011 Du får sende en sms til PL da, og minne ham på at han må sørge for å få tid til å spise is sammen med deg da. Har egentlig en plan om å ligge ganske lavt i dag jeg, bare være blid og fornøyd, og håpe på det beste. Ikke forvente så mye, og ikke plage for mye Regner uansett ikke med at det blir snakk om noe is før eventuelt etter lunsj eller i forbindelse med avslutning av dagen. Så jeg smører tjukt på med tålmodighet så lenge...
Sauen Shaun Skrevet 6. mai 2011 #4458 Skrevet 6. mai 2011 Men hvordan går det da? Har du sett noe til ham?
Roadrunner Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #4459 Skrevet 6. mai 2011 Han har sittet i møte store deler av dagen, men vi fikk da skravlet litt i kantinekø, og litt i starten av lunsjen. Akkurat nå har vi rotet oss inn på en heller fjasete mailkorrespondanse, som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal ro i land. Han fortalte i lunsjen at han hadde det veldig bra om dagen, så da ble jeg litt nysgjerrig (kanskje noe damebekjentskaper på gang?). Men kan jo ikke spørre om sånt! Eller? Joda, etter litt vasete eposter frem og tilbake, som egentlig passet veldig bra i forhold til emnet, så sendte jeg avsted spørsmålet, direkte og brutalt: RR: "Men kanskje noe damebekjentskaper på gang, siden han var så blid og fornøyd tidligere? " PL: "Har også sluttet med det også både for ordens og sikkerhets skyld " RR: "Hmmmm..." PL: "Ok da… burde sluttet " Jammen!!! Jeg blir jo ikke noe klokere av dette! Og fyren sitter jo i MØTE for fakerten... Og nå er vi over på generelt vas igjen, og jeg klør meg i hodet Men noe sier meg at det møtet ikke er det mest spennende i alle fall Helg snart?
Roadrunner Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #4460 Skrevet 6. mai 2011 Is spist! Han spurte når det var tid for is, og jeg svarte at jeg var klar når han var klar Da fikk jeg svar at han fint kunne lure seg ut av møtet, spesielt siden det var en is som ventet. Vi tok hver vår is med ut, og stod i lette regndråper og skravlet og spiste is. Veldig koselig spør du meg Bare litt synd at det er "over", nå kan jeg ikke se frem til det øyeblikket igjen... På en måte føler jeg nesten at det kan være en bitteliten flørt der, men så tør jeg liksom ikke lete etter signaler eller tenke tanken helt. Kan ikke tro eller se for meg at det skulle være noe, så hvorfor skuffe seg selv med å tro og ane ting som er helt feil? Men en veldig hyggelig tone i alle fall, mye latter og smil, koselig blikkontakt, og litt sånn "dulte-følelse" mot slutten Han hadde sagt på møtet at han måtte treffe meg for en prat, og da telefonen min ringte "midt i isen" sa jeg at jeg var litt opptatt og kom tilbake til vedkommende om litt. PL bare smilte, og flirte: "Opptatt?" RR: "Jaaa? Er i møte med deg..." Fjas og vas! Også på en fredag da Må tenke studier i helga, ikke vasetanker (og gudene må vite når han dukker opp neste gang...) Men: Fremdeles FREDAG!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå