Gjest Purple Haze Skrevet 6. mai 2011 #4464 Skrevet 6. mai 2011 Det var da en herlig fredagsflørt Håper du får konsentert deg om litt studier i helga også da God helg, søta
vimse Skrevet 6. mai 2011 #4465 Skrevet 6. mai 2011 Jeg sitter og smiler mens jeg leser, så knallkoselig fredagsmøte
Roadrunner Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #4466 Skrevet 6. mai 2011 Sikkert skrekkelig dumt, men jeg sendte avsted en liten sms jeg... Skrev bare takk for en koselig ispause idag, det gjorde godt på en fredag. Ønsket en god tur hjemover og en god helg... Sikkert skrekkelig teit gjort, men nå er den sendt, og det er for sent å angre. <--- dustefuggel Men det VAR veldig koselig i dag altså... Tror kanskje det blir en litt rolig kveld i kveld, og så blir det lesing fra morgenen av i morra... Litt mos i toppen i dag kjenner jeg.
Suzy Skrevet 6. mai 2011 #4467 Skrevet 6. mai 2011 Ikke fjollete - bare veldig hyggelig gjort. Jeg hadde blitt glad for en slik sms samme hva jeg mente. Og du..? Jeg tror han flørter med deg altså
Roadrunner Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #4468 Skrevet 6. mai 2011 Ikke fjollete - bare veldig hyggelig gjort. Jeg hadde blitt glad for en slik sms samme hva jeg mente. Og du..? Jeg tror han flørter med deg altså Hadde ikke gjort noe om du hadde rett i det altså.. Men jeg tør virkelig ikke håpe eller tenke tanken. Var koselig i dag, uansett
Roadrunner Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #4470 Skrevet 6. mai 2011 Tikket inn et lite svar gitt "Det er jo jeg som må takke :D " Han var på vei til arrangement med jentene, og skulle ha full fart i helga. En liten intern spøk, og et ønske om god helg. Hæppi med den kjenner jeg <--- fryktelig fjollesøt fuggel
fairygirl Skrevet 6. mai 2011 #4472 Skrevet 6. mai 2011 ååå herlig fredagsflørt!! Jeg satt her og smiiiilte og fikk nesten kilinger i magen på dine vegne kos deg med bøker og spennende tanker, RR til lesefuggel'n
Roadrunner Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #4473 Skrevet 6. mai 2011 Søte dere er altså!! Selv om dere kanskje ikke er så veldig flinke til å holde meg igjen på bakken når jeg er i ferd med å ta litt av, så er dere skrekkelig gode! Blir i godt humør her, og sitter og smiler. Og fjoller litt... Er're mulig?? Jeg skal liksom fokusere på studier her.. Ikke være smått rastløst, skrekkelig trøtt, og fjollete i toppen
fairygirl Skrevet 6. mai 2011 #4474 Skrevet 6. mai 2011 [..] Vi tok hver vår is med ut, og stod i lette regndråper og skravlet og spiste is. Veldig koselig spør du meg Bare litt synd at det er "over", nå kan jeg ikke se frem til det øyeblikket igjen... [..] Herved kan det erklæres at 'Is med Fuggel'n på Spesifikke Møtedager' skal anses som en Tradisjon det er meeeget viktig å overholde! Merknad: dette gjelder kun PL for nærmere spesifisert projekt Det er likevel, til enhver tid, opp til Fuggel'n om hun vil spise is med andre også
fairygirl Skrevet 6. mai 2011 #4475 Skrevet 6. mai 2011 *løper og gjemmer seg i skammekroken for å ha forstyrret studinen*
Roadrunner Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #4476 Skrevet 6. mai 2011 Herved kan det erklæres at 'Is med Fuggel'n på Spesifikke Møtedager' skal anses som en Tradisjon det er meeeget viktig å overholde! Merknad: dette gjelder kun PL for nærmere spesifisert projekt Det er likevel, til enhver tid, opp til Fuggel'n om hun vil spise is med andre også Herlig! *vurderer å skrive ut som eget "møtereglement" * *løper og gjemmer seg i skammekroken for å ha forstyrret studinen* Det er så greit atte Jeg har tatt en prøveeksamen igjen (sånn for gøy en fredagskveld), og denne gangen fikk jeg BESTÅTT! Takk og lov. Ikke laveste karakter heller (selv om det er forbedringspotensiale), så øyner et lite snev av håp her. Er jo tross alt drøye to uker til, og jeg har to helger jeg kan lese (pluss endel ettermiddager). Og en herlig storbyweekend innimellom - for "passiv bearbeiding av pensum i bakhodet"
fairygirl Skrevet 6. mai 2011 #4477 Skrevet 6. mai 2011 Hurra for nytt møtereglement og mer enn bestått prøveeksamen og passive bearbeiding skal hel klart ikke undervurderes! det sies dessuten at vi lærer mest når vi er avslappet, er glade og har det gøy
Roadrunner Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #4479 Skrevet 6. mai 2011 Tusen takk, Chica! Riktig god helg til deg også!
Gjest Purple Haze Skrevet 7. mai 2011 #4480 Skrevet 7. mai 2011 God morgen Så du var tidlig oppe og i gang med pugging på en lørdag. Det er jo ikke alltid så lett å få sove når en har sommerfugler i magen og fjolletendenser over kjekke mannfolk Og bare 7 dager igjen til storbyweekend! God lørdag og god helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå