Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke kommet helt igang med lesingen ennå, men skal igang nuh! Har fått gjort en hel del andre ting, og er i grunn fornøyd med dagens start. Selv om jeg er trøtt etter en altfor tidlig start på lørdagen... :natti:

Men ut i sola med boka tenker jeg! :jepp:

Nyt lørdagen!

Og ja... bittelitt fjolletanker er der.... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt mye ut og inn i dag, og ikke veldig effektiv kjenner jeg. Men jeg prøver å trøste meg med at alt er bedre enn ingenting, og at jeg prøver i det minste. Gamlebilen er historie, den ble solgt i dag og jeg må hjem til mine foreldre en kjapp tur på mandag for å hente vinterdekkene. Godt for alt som er gjort!

Ellers koser jeg meg med melon, druer og vann (og litt :sjokolade: innimellom ). Litt rastløs av såpass rolig helg, men jeg får bare tenke på alt som skjer neste helg, så går det nok bra :nigo:

Men hvorfor denne vinden i dag? Det blåser rett på verandaen min, og det er faktisk litt småfriskt innimellom. Måtte finne frem ei langbukse, men ellers bare bikinitop. Må jo prøve å få LITT farge :jepp:

:veslejenta:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så bra at du fikk solgt gamlebilen så kjapt! Greit å bli kvitt den, og få igjen litt penger også :)

Nyt lørdagen, RR :klem:

Skrevet

Jeg koser meg så godt jeg bare kan, PH! :klem:

Greit med litt lommepenger før neste helg, og godt å være kvitt noe som fort stjeler litt oppmerksomhet (burde lagt den ut for salg, gidder jeg, må få gjort det, tenk om ingen ringer, tenk om det bare blir styr etc...). Gjort er gjort! Litt vemodig da, er jo fuggelns første egne bil... En epoke er over! Men en ny har begynt :jepp:

Og trøttheten siger på her gitt... Har jo vært oppe i 11 timer allerede (om ikke oppe av senga så tidlig, så i alle fall våken), og det merkes! Myser rundt her... :sove: Ser ut til å bli tidlig kvelden gitt! (men bør kanskje prøve å holde ut til nærmere 21 i alle fall :ler: )

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper du ikke våknet like tidlig i dag! Lesedag i finværet, eller har du andre planer?

Uansett, ha en fin dag :klem:

Skrevet

God morgen!

Fikk sove et par timer lengre i dag, gjorde godt :jepp: Våknet rett rundt halv åtte, og koste meg litt med en roman før jeg stod opp. Nå har jeg spist stekt egg og bacon, og er klar for å ta fatt på dagens utfordringer. Blir nok lesing idag også, får sette meg ut på verandaen tenker jeg. Men det blåser endel i dag også... *hmpf*

Men skal kose meg så godt jeg bare kan! :nigo:

Nyte søndagen! :klemmer:

Skrevet

Lykke til med lesinga i dag. :klem:

Skrevet

Du får bare gjemme deg for vinden :fnise:

Ha en fin soldag med boka, deilig å bare sitte og lese, selv om det er real hjernetrim!

:sol::klemmer:

Skrevet

Egg, bacon og vind her også :ler:

Her er det egg og bacon minus vind :ler:

Skrevet

:ler:

Egentlig passe lunt i kroken min, så klager ikke så veldig :nigo:

Koser meg med melon og lesing, og prøver å ikke kjenne etter kroppens ønske om litt trening. Får bli en annen dag tenker jeg!

Nyt finværet videre (innendørs for å kutte opp mer melon...)

Skrevet

Mmmm.. melon. Jeg har planer om å bruke all sur melk og fløte i kjøleskapet til vafler senere :)

Skrevet

Vafler høres godt ut! (sender du over en liten en? :pls: )

Her blir det laks til middag i dag, med ferske reker og ostegratinert blomkål. Tror jeg... Men når det blir, tør jeg ikke si. I mellomtiden lever jeg på melon (og tenker ikke tanken på at melon egentlig inneholder litt for mye sukker til å fråtse i vei). Det er søndag og finvær! :hoppendeglad:

Skrevet

Egg, bacon og vind her også :ler:

Bare vind her. Ikke noe egg og bacon. :ler:

Vafler høres godt ut! (sender du over en liten en? :pls: )

Her blir det laks til middag i dag, med ferske reker og ostegratinert blomkål. Tror jeg... Men når det blir, tør jeg ikke si. I mellomtiden lever jeg på melon (og tenker ikke tanken på at melon egentlig inneholder litt for mye sukker til å fråtse i vei). Det er søndag og finvær! :hoppendeglad:

Filler'n at du bor så langt unna. Ellers hadde jeg invitert meg selv på middag hos deg i dag. :sikle: Men jeg må nok nøye meg med fiskekakene mine...

Skrevet

Æsj da!

Hadde jo vært SÅ koselig med middagsbesøk i dag, Sauen! :jepp: Og jeg har mer enn nok mat også... :ler: Men vi får ha det til gode :fnise:

Jeg er trøtt... :sove:

Skrevet

Da har jeg lagt bort bøkene for dagen.

Tenkte jeg skulle få gjort bittelitt i heimen, og kanskje pusse fjøra litt også. Det trengs! Noen timer i sola i løpet av helga, og ikke så veldig stort fokus på fjørpuss har satt sitt preg på fuggel'n gitt :ler: Men litt ansiktsmaske og skrubb bør jo gjøre susen? :klo: Så slipper jeg å styre med sånt i morra tidlig...

Mett og fornøyd etter en enkel og god middag (om jeg må få si det selv). Stekt laks, blomkålbuketter i ildfast form med litt smør, krydder og ost (hadde ikke noe fløtegreier som kunne duge), en god neve ferske reker, litt hakket løk og en god klatt rømme. NAM! Goodie :jepp:

Middag hos mams og paps imorra, siden jeg må hjem og hente vinterdekkene til gamlebilen. Godt for alt som er gjort!

:veslejenta:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres ut som en kjempedeilig middag! Helt i min gate. Tror jeg må stjele den ideèn av deg :)

Joiner deg i :veslejenta: Ble da så trøtt!

Skrevet

Middagen fungerte finfint den :jepp:

Litt mer fargerike grønnsaker hadde hjulpet sånn for det visuelle, men smaken var veldig god!

Fjøra er pussa, og jeg har inntatt :veslejenta: for et par timer. Trøtt her også!

Skrevet

Middagen høres veldig god ut. :sikle: *stjeler også idèen til en senere anledning*

Verre med middagen min. For de fiskekakene jeg skulle ha, luktet ikke godt. Så nå har jeg en omelett i stekepanna.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Middagen fungerte finfint den :jepp:

Litt mer fargerike grønnsaker hadde hjulpet sånn for det visuelle, men smaken var veldig god!

Fjøra er pussa, og jeg har inntatt :veslejenta: for et par timer. Trøtt her også!

Når vi lager laks, bruker vi brokkoli, reddiker, minimais, blomkål og ikke minst, rødløk. Den gjør seg kjempegodt sammen med laks :)

Kos deg resten av kvelden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...