Skravla Skrevet 20. mai 2011 #4641 Skrevet 20. mai 2011 Jeg synes det er urettferdig å sammenligne noen med Petter Solberg. De er ikke idioter alle sammen!!!
Suzy Skrevet 20. mai 2011 #4642 Skrevet 20. mai 2011 Idrettsutøvere som sutrer fåe meg alltid til å tenke på et intervju jeg leste med Petter Solberg, hvor han forsvarte sin slippe-skatt-motiverte utflagging til Monaco med at karrieren hans bare varte i noen få år, så han måtte få best mulig utbytte av de årene. Det året alene tjente han mer enn de fleste skattebetalere i Norge gjør i løpet av et helt arbeidsliv... Og han er da neppe arbeidsudyktig og uinteressant i det øyeblikket han er ferdig som rallykjører Jorden kaller...
Roadrunner Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #4643 Skrevet 20. mai 2011 Tjobing! Himmel og hav for en start på en fredag! Det har gått i ett fra jeg kom inn døra, og plutselig er det lunsjtider Men men, fått gjort litt i dag da Kampen i går ja... Etter min oppfatning bør RBK være veldig glade for uavgjort. Start hadde de fleste og beste sjansene i 1.omgang, mens RBK kom mer inn i kampen første 30 min av 2.omgang. Avslutningen var mer Start-trøkk igjen. Straffen satt jeg for langt unna til å se hva som var rett/galt, men det var nå i alle fall godt det ble 1-1 (selv om seier hadde vært det beste... Sånn helt objektivt sett selvfølgelig ) Angående streik, så kan jeg ikke annet enn å være enig med dere. Ærlig talt! Kanskje jeg skulle bli kunstner? Og streike? "Nei, nå streiker jeg! Jeg vil ikke male flere bilder før dere betaler meg mer! " Hallo! Godt betalte fotballspillere, som "pensjoneres" i en alder av noenogtredve... Hvis det utstyret som de pålegges å bruke er så dårlig at de får skader av det, så ville jeg selvfølgelig jobbet for å kunne velge annerledes (velge selv evt), men det må jo klubbene ta til etterretning. Ikke bare sutre og streike! Evt får man bytte klubb til man kommer til en klubb som har den utstyrsleverandøren man ønsker da (man bytter jo klubb for å øke lønning, så hvorfor ikke bytte klubb for å bytte utstyr? ) Plutselig tilbake igjen, må bare ha i meg litt mat
Scorpina Skrevet 20. mai 2011 #4644 Skrevet 20. mai 2011 *konstaterer at TIL ligger på topp i eliteserien - enn så lenge* ...og forøvrig synes jeg ikke no' om denne streiken! For tenk! Nuff said!
Roadrunner Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #4645 Skrevet 20. mai 2011 *... konstaterer at det snart er en halvtime siden jeg skulle gått fra jobb, men at jeg sitter her ennå * Nå gidder jeg ikke mer!!! HEEEEEELG!! (lese - lese - lese - lese - lese ) Enjoy! Sorry lite KG-tid... Kan litt og hjelpe på?
Skravla Skrevet 20. mai 2011 #4647 Skrevet 20. mai 2011 Kos deg med pensum i helgen. Hilsen ei som er superglad over å være ferdig.
Roadrunner Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #4648 Skrevet 21. mai 2011 Kanskje på tide å komme skikkelig i gang? Et par telefoner, litt klær som må legges sammen og en tur i nettbanken. Jeg utsetter for harde livet her, men nå går det ikke lengre! Skjerpings!
fairygirl Skrevet 21. mai 2011 #4650 Skrevet 21. mai 2011 Student-Fuggelen skal lese i helgen og ta en fabelaktig eksamen paa tirsdag!! Lykke til, RR!! Det er de foerste fem minuttene som er vanskeligst, saa gaar det bedre skal du se
Roadrunner Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #4651 Skrevet 21. mai 2011 Er "godt" i gang! Jobber meg gjennom forelesningsnotatene for hvert kapittel, og tar en ting av gangen. Og må si jeg er superfornøyd med avtalen mellom Canal Digital og Wimp! Her spilles det musikk til arbeidet
Sauen Shaun Skrevet 21. mai 2011 #4652 Skrevet 21. mai 2011 Godt å se at du har kommet igang. Flink Fuggel.
Suzy Skrevet 21. mai 2011 #4654 Skrevet 21. mai 2011 (endret) Flink og flittig fuggel!! Endret 21. mai 2011 av Suzy
Roadrunner Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #4655 Skrevet 22. mai 2011 Søndag og gråvær - passer meg bra! Kom tidligere i gang i dag enn i går, og har allerede jobbet meg gjennom et par emner. Foreløpig har jeg mest fokus på notatene, for å være sikker på å komme gjennom alt før eksamen. Så får jeg heller jobbe litt ekstra med noen emner etterhvert, når jeg ser hvordan jeg kommer ut på tida. Men det går sakte men sikkert! Litt uggen og stiv i ryggen, men satser på at det vil hjelpe å sitte litt på fitnessballen. Variasjon trengs! To døgn igjen *teller* Ikke veldig hæppi for å skulle på jobb i morra, men kan kanskje være greit med en liten avveksling...
Gjest Purple Haze Skrevet 22. mai 2011 #4658 Skrevet 22. mai 2011 Tenker eksamen går bra, virker som du er godt forberedt! Og kanskje det er bra med jobb i morgen, så får hodet en liten pause i lesing, og kan fordøye alt stoffet. Ha en fortsatt fin søndag
Roadrunner Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #4659 Skrevet 22. mai 2011 Takk takk! trengs Akkurat laget meg litt kjapp middag også, og så satser jeg på ei økt til etterpå. Gir meg nok litt "tidlig" i kveld, sånn at hodet får tid til å lande. Kjenner at jeg begynner å forstå litt mer av pensum, og at endel av det jeg nå leser faktisk er kjent. Men så er det andre deler som er noe skikkelig herk! Skrotten er visst en ganske avansert sak gitt... *banner litt og hiver seg over nyrer og urinveier - herkestoff* anyone? Her er blodsukkeret stabilt høyt om dagen Etter eksamen er det skjerpings! Har også litt hvit Toblis, Sauen
Roadrunner Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #4660 Skrevet 22. mai 2011 Begynner i grunn å føle meg smått skrullete her jeg Men det var i bukspyttkjertelen at sædcellene ble laget? Og urinutskillelsen var i brisselen? Er biceps et hormon?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå