Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oreo-kake er skikkelig snadder ja!

Håper bare min har blitt bra og smaker godt... :sjenert:

Gikk litt over alle støvelskaft i går, så bommet på et par ting. Men men, vi får se!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh stønn.. Oreokake!

Vår helt ferske kollega hadde bursdag andre uka på jobb og tropept opp med Oreokake her. Han scoret høyt for å si det sånn :nigo:

Håper virkelig det kan bli kurs på deg! Syns jo han burde gi deg en omvisning i hjembygda og ta seg litt av deg om du kommer dit :lur:

Torsdager har ikke flere dager enn andre - tror jeg. Dessverre...

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Oreokake blir sikkert populært på jobb! Jeg har en kollega som baker og har med på jobb støtt og stadig, til glede for alle (unntatt meg, som jo er så standhaftig at jeg holder meg unna sånn :gjeiper: ). Koselig at noen fikser litt hygge på jobb :)

Ha en fin torsdag, snart helg igjen :jepp:

Skrevet

*stønn*

Noen er trøtte her i dag altså! Ser knapt land, og er i grunn glad for at jeg ikke har maskara på i dag (rakk ikke/glemte/gadd ikke/orka ikke/ - stryk det som ikke passer). Men nå er det bare en times tid - så kommer kaka på bordet tenker jeg. Og da går det unna mot ettermiddagens kjør!

Planen ser omtrent slik ut:

- innom et par butikker for å ordne noen småting

- hjem og skifte, spise i full fart og starte vaskemaskinen

- bedriftsidretten

- henge opp tøy, starte ny runde med vaskemaskinen

- vanne blomster

- starte pakking

- brenne cd med bilder fra storbyweekend til venninna

- avverge pelskrise? I verste fall får det vente til over helga...

Mer :kaffekopp: ?

Skrevet

Mer :kaffekopp: ?

Neitakk - nå orker jeg ikke mer koffein.

Du har jaggu programmet klart. Jeg skal bare sykle hjem, dusje kroppen og spise sushi jeg og det syns jeg er mer enn nok :ler:

Skrevet

Programmet har sprukket som bare det...

1. Jeg er fremdeles på jobb (går om få minutter..)

2. Hodepine murrer i bakhodet

3. Bedriftsidretten utgår pga overnevnte punkter

Så da begynner vi fra scratch, og tar de punktene som MÅ tas i dag..

Litt handling, klesvask og blomstervanning med andre ord.

:sukk:

Skrevet

:hug: pusle pent med deg sjøl ikveld da, fuggel'n

:kaffekopp: <= god og varmende styrke- og trøstedrikk, av "veldig bra for fuggel" varianten

Gjest Purple Haze
Skrevet

Du får ta det mest nødvendige, og så bare slappe av og passe litt på deg selv i kveld :klem:

Skrevet

:sukk:

Utrolig kjipt å ikke få gjennomført Bedriftsidretten i dag! Og ikke morsomt med hodepine heller... Den har blitt noe bedre, men jeg er ikke akkurat i toppform. Jaja!

Fått handlet litt, spist litt, startet vaskemaskinen, ordnet bilder på en minnepenn til venninna. Nå blir det blomstervanning og mer klesvask, og ellers ganske rolig. Litt pakking, men ellers sløvings. Shit happens!

Kaka var forøvrig en skikkelig suksess i dag, moro! Rubbel og rake forsvant som dugg for sola (noen forsynte seg litt vel grådig, så det ble i grunn litt snaut. Men men...). Snadderkake!

:veslejenta:

Skrevet

Joiner Fuggel'n jeg. :veslejenta:

Skrevet

Koselig med selskap av en ulldott! :fnise:

:veslejenta:

Skrevet

:kaffekopp:

Fredagsmodus, inderlig trøtt, litt uggen i magen, og ikke helt pakket og klar før helgen. Jaja, det ordner seg vel tenker jeg! Hjemom etter jobb i dag for å pakke siste rest og stable meg avsted. Håper jeg kommer fra jobb litt tidlig, sånn at jeg ikke kommer så sent frem (er noen små timer i bilen...).

Et lite eksternt møte i formiddag, så aner meg at arbeidsdagen kommer til å gå unna! Borte fra rundt 10-13, da flyr jo timene... :jepp:

Savner senga!!!! :sukk:

:regn:

Skrevet

Fredagsmodus her også. Ser på rotet og innser at jeg ikke gidder vaske til helga. Og jeg er heller ikke pakket og klar for helgetur. Men jeg reiser jo ikke før i morgen, så jeg har goooood tid. :jepp:

Ha en flott helg Fuggel'n. :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Trøtt fredag her også! Jammen godt det er helg :)

God tur og god helg til deg, fuggel`n :klem:

Skrevet

Helt gåen jeg... :sukk:

Lurer på om det er litt antiklimaks rett og slett... Har aller mest lyst til å grave meg ned under dyna og bli der til mandag morgen. Alene... Men men, får vel bare hive meg rundt, kommet meg hjem og få pakket og spist litt, før jeg hiver meg i bilen og kommer meg avsted. Blir sikkert koselig når man bare kommer frem og får slappet litt av. Men akkurat nå? Huff... Ikke møe tess fuggel :veslejenta: Rett og slett litt kjipt her.

Men da stikker jeg i alle fall fra jobb!

God helg!!!

:klemmer:

Skrevet (endret)

Håper ting bedrer seg, etterhvert som du får organisert deg og kommet deg avgårde, Fuggel! :kose:

Så jeg sier bare:

God Tur & God Helg!! :klemmer:

Endret av fairygirl
Skrevet

God helg Fuggel'n. :klem: Håper du får hvilt litt i helga.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper formen har tatt seg opp, og at du får en fin helg :klem:

Skrevet

God morgen!

Plutselig mandag igjen, og sykkelen har blitt lufta på morgenkvisten. Deilig!

Hatt en veldig fin helg, selv om jeg var ufattelig gåen på fredag. Men kom meg bortover, og fikk en strålende velkomst av stort og smått. Har lekt masse med min nevø ihelga, kosa litt med lille niese og skravlet med de to voksne. Ikke overdrevent mye søvn, så var ganske gåen da jeg kom hjem i går. Men har sovet greit i natt, og våknet faktisk før vekkerklokka. Ikke dårlig det, for tror egentlig ikke at jeg er særlig våken sånn innerst inne :ler:

Men bare tre dager nå, så er det LANGHELG!!! :danser: Og det er foreløpig meldt STRÅLENDE :sol: vær!!! :bolledeig:

:kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres ut som en koselig, om enn lite avslappende helg :) Og bare tre små jobbedager, så får vi langhelg. Det blir deilig :nigo:

Flinka som fikk luftet sykkelen i dag. Det skal jammen jeg også. En våkner så godt av en sykkeltur på morgenen :)

Ha en fin dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...