fairygirl Skrevet 24. mai 2011 #4701 Skrevet 24. mai 2011 Hopper inn jeg også, og sier: Gratulerer med vel gjennomført eksamen!! Kjenner igjen vasinga etter eksamen
Gjest Purple Haze Skrevet 25. mai 2011 #4703 Skrevet 25. mai 2011 God morgen Innom for å ønske deg en god onsdag! Håper formen er bra, og at det føles deilig å være ferdig med eksamen
Suzy Skrevet 25. mai 2011 #4704 Skrevet 25. mai 2011 (endret) God morgen og vel overstått! Håper du ikke har noe post-traumatisk eksamensstress, men er løs og ledig og glad i dag ? Endret 25. mai 2011 av Suzy
Roadrunner Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #4705 Skrevet 25. mai 2011 Mårnings! Trøtt, men ellers superfornøyd med overstått eksamen! Ingen grunn til å klage på sensuren heller, så da smiler jenta Fremdeles ikke gått opp for meg at jeg ikke trenger å ha dårlig samvittighet for at jeg burde lest, men følelsen dukker nok opp etterhvert. Deilig! Skal få sendt avsted en epost til studiestedet etterhvert, for å få litt informasjon om neste runde. Litt spent på hvordan de har tenkt å løse det, siden det ser ut til å være et noe mer praktisk rettet fag. Men får bare spørre, og se hvilke svar som kommer i retur. Spennende! I ettermiddag vurderer jeg sterkt å fortsette rengjøringa jeg så smått startet på i går. Må i tillegg vaske litt klær før helga, og så er det Bedriftsidretten igjen i morra. Plutselig helg igjen jo!
Roadrunner Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #4707 Skrevet 25. mai 2011 (endret) Borte fra jobb en dag, og så går det i ett igjen gitt. Ikke mye hvile å få her! Under en time igjen, og jeg tviler i grunn på at jeg kommer herfra på slaget i dag. Jaja, slipper i alle fall å hive meg over skolebøkene når jeg kommer hjem OG det kan muligens se ut til at det blir et lite kurs i PL-distriktet i juni... Nå har vi ikke hatt stort med kontakt på et par uker da, men jeg kan nok klare å få nevnt i en bisetning at jeg blir noen dager på den kanten av landet Vi får se, ting er ikke helt spikret ennå, men sjefen min har gitt klarsignal (bare litt logistikk med andre som må på plass...) Endret 25. mai 2011 av Roadrunner
fairygirl Skrevet 25. mai 2011 #4708 Skrevet 25. mai 2011 åååå, håper det blir kurs i PL-land på deg Det hjelper å drikke masse vann på en dag!
Sauen Shaun Skrevet 25. mai 2011 #4709 Skrevet 25. mai 2011 Kurs i PL-land høres ut som en herlig mulighet.
Gjest Purple Haze Skrevet 25. mai 2011 #4710 Skrevet 25. mai 2011 Har du fått sensuren allerede?! Skjønner det gikk veien, etter som kom frem Kurs i PL-land må jo være helt ideelt! Også rett før sommeren og alt. Kanskje det blir en romantisk sommer på deg
Roadrunner Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #4711 Skrevet 25. mai 2011 Sensuren kom i går kveld ja (fordelen med elektronisk eksamen ). Veldig godt å få det unna, slippe ventinga! Kurs i PL-land hadde ikke vært dumt, selv om jeg holder forventningene mine ganske lavt. Viser seg at kurstilbyderen har litt ymse datoer de opererer med i forhold til det kurset, så nå er det plutselig litt usikkert om det blir før sommeren allikevel. Litt forvirra, men tar det som det kommer! Ble en time ekstra på jobb i dag, og nå har jeg akkurat parkert sykkelen og kommet inn døra. Litt mat på gang, og så satser jeg på at det blir litt huslige sysler og kanskje litt kakebaking? Får vel sjekke værmeldinga først tenker jeg, sånn at jeg kanskje kan få syklet en dag til denne uka (er det meldt regn i morra kan jeg like gjerne bake kake i dag siden jeg allikevel tar bilen da, ellers kan jo kaka vente til fræddan )
Chica Skrevet 25. mai 2011 #4712 Skrevet 25. mai 2011 Kjapp sensur grunnet elektronisk eksamen høres mye bedre ut enn kjapp sensur grunnet muntlig eksamen Denne jenta kommer nok til å holde seg unna studium der muntlig eksamen er en del av pakka...
Roadrunner Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #4713 Skrevet 25. mai 2011 Kjapp sensur grunnet elektronisk eksamen høres mye bedre ut enn kjapp sensur grunnet muntlig eksamen Denne jenta kommer nok til å holde seg unna studium der muntlig eksamen er en del av pakka... Chica da! Gikk ikke muntlig eksamen så bra? Det gikk ikke helt i dass? Huff, nå fikk jeg vondt av deg... Hvor galt er galt?
Roadrunner Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #4714 Skrevet 25. mai 2011 En stooooooooor kake står i kjøleskapet og koser seg... Ooooolala!! Her snakker vi kalorier, sukker, fett, transfett og mer sukker... Men det var vel ikke noen som snakket noe om å skjerpe kostholdet etter eksamen? Næh, kan jeg ikke huske Godt den skal deles med mange gode kollegaer! Men husarbeidshusmora uteble gitt
Sauen Shaun Skrevet 25. mai 2011 #4715 Skrevet 25. mai 2011 Du fikk kjøpt deg springform i går da? Eller fant du den du trodde du hadde? Husarbeidshusmora er delvis ute av drift her også. Ble bare :fisk: som fikk rent hus i dag. Får satse på bedre lykke fredag... *satser på at kollegaene dine ikke merker at det mangler et lite stykke av den kaka*
Roadrunner Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #4717 Skrevet 26. mai 2011 Springform kom i hus tirsdag kveld, finner ikke den jeg trodde jeg hadde... Kanskje fordi jeg aldri har hatt noen? Men nå står det altså en svær Oreo-kake i kjøleskapet og venter på å bli spist. Aldri laget den før, men håper det har gått bra. Skal jo være en veldig enkel og idiotsikker kake å smelle sammen... En tidlig ?
Roadrunner Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #4718 Skrevet 26. mai 2011 (endret) Dobbelt.. (mobilen var litt ivrig på postinga i morges) Endret 26. mai 2011 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #4720 Skrevet 26. mai 2011 Tjobing igjen! Vel fremme på jobb, og tror kaka kom frem i ett stykke også. Men springforma er ikke helt tett i bunnen, og dermed seig under... Noe sier meg at jeg må vaske deler av kjøleskapet i ettermiddag Ser også ut til at sluket i dusjen er fullt av ulumskheter, for der rant vannet litt sakte i dag. Litt kaustisk soda kan kanskje fikse biffen? I tillegg er det klesvask, bedriftsidrett og pakking. Har torsdagen flere timer enn andre dager? Mer ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå