Roadrunner Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #4621 Skrevet 19. mai 2011 Gjett om jeg kjenner igjen den da.....
Daria Skrevet 19. mai 2011 #4622 Skrevet 19. mai 2011 Klar for kamp i kveld, og nå SKAL hjemmelaget vinne! Har fått med meg ei venninne på stadion, og vi SKAL sørge for at det blir seier. Det som begynte så bra de første kampene, har jo blitt litt kjipt etterhvert... Beklager Sauen, men i kveld vinner de gule og svarte Du tror ikke det er lurest å overlate det til spillerne? Tilskuere på banen er sjelden populært... Eller er deres bidrag mer i retning av å sørge for at morstanderne ikke kommer seg på banen i utgangspunktet? Det er ikke lov, og jeg vil i den forbindelse minne om at jernstang mot konkurrentens knær har ført til domfellelse før... *deler sauens sympatier*
Sauen Shaun Skrevet 19. mai 2011 #4623 Skrevet 19. mai 2011 Du tror ikke det er lurest å overlate det til spillerne? Tilskuere på banen er sjelden populært... Eller er deres bidrag mer i retning av å sørge for at morstanderne ikke kommer seg på banen i utgangspunktet? Det er ikke lov, og jeg vil i den forbindelse minne om at jernstang mot konkurrentens knær har ført til domfellelse før... *deler sauens sympatier* Takk Daria!
Sauen Shaun Skrevet 19. mai 2011 #4624 Skrevet 19. mai 2011 Men til tross for alt som har med å gjøre i dag, så er jeg raus og serverer i dag også. Håper du får en flott dag, helt fram til kampen...
Daria Skrevet 19. mai 2011 #4625 Skrevet 19. mai 2011 Og når du har en dårlig dag etter kampen, kan vi sikkert stille med litt trøst Jeg deppet høylydt etter en kamp på Åråsen en gang (den berømmelige kampen hvor ballen blåste fra midtbanen og inn bak Jamtfall ), hvorpå en LSK-supporter la armen rundt meg og sa trøstende "Ikke ta det så tungt -det er jo bare fotball." Lurer på om han hadde sagt det samme om de hadde tapt...?
Suzy Skrevet 19. mai 2011 #4626 Skrevet 19. mai 2011 God morgen! Spreka som sykler a gitt! Flink fugl! Kamp i kveld høres da gøy ut (for deg i allefall - jeg syns det hadde vært kjedelig ).
Roadrunner Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #4627 Skrevet 19. mai 2011 Fysisk vold prøver jeg å holde meg unna så langt som mulig. Men litt psykisk terror bør jo kunne fungere? Er redd vi kanskje blir sittende litt for nærme bortepublikummet, men men. Desto større grunn til å juble litt ekstra når de gulsvarte gjør jobben! Og så lærer jeg aldri... Går ut i 120, med klokketro på at dette går veien og gjerne litt stor i kjeften. Og så går jeg på en smell etterpå...
Roadrunner Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #4628 Skrevet 19. mai 2011 God morgen! Spreka som sykler a gitt! Flink fugl! Kamp i kveld høres da gøy ut (for deg i allefall - jeg syns det hadde vært kjedelig ). Føler meg ikke sånn supersprek, for ække lange turen. Men alt er bedre enn ingenting, og samvittigheten blir sabla bra av litt frisk luft på morgenkvisten. Fotball kan være skikkelig kjipt (sånne midtbanekamper som ender 0-0 er ikke sånn skrekkelig morsomt nei...), men har også være på underholdende og morsomme kamper. Er viktig å ha med godt selskap!
Scorpina Skrevet 19. mai 2011 #4629 Skrevet 19. mai 2011 Vælkømmin himatt ....også formoder jeg vi får se noen bilder fra turen jaaaaaa????!
Roadrunner Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #4630 Skrevet 19. mai 2011 Vælkømmin himatt ....også formoder jeg vi får se noen bilder fra turen jaaaaaa????! Har slengt ut et par bilder i bloggen, og skal ikke se ut fra at det kanskje kommer litt bilder på FB etterhvert også? Må bare få litt oversikt først, og kanskje få bildene fra reisevenninna også.
Gjest Purple Haze Skrevet 19. mai 2011 #4631 Skrevet 19. mai 2011 Eksamen på tirsdag allerede, ja! Da skjønner jeg at helga må settes av til lesing og finpuss. Men jeg er helt overbevist om at eksamen går bra for deg Kos deg på kamp i kveld!
Suzy Skrevet 20. mai 2011 #4632 Skrevet 20. mai 2011 God morgen fugl! Var det gøy på kamp i går? Jeg har registerert at det fra i dag er streik i elisteserien (herrefred, jeg klarer ikke å ta alvorlig fotballspillere som streiker - beklager ), så det var kanskje det siste noen fikk sett på en stund? Håper du har en fin fredag og at du er rustet for helg og lesing
Gjest Purple Haze Skrevet 20. mai 2011 #4633 Skrevet 20. mai 2011 God morgen Poengdeling på både Sør Arena og her i byen. En får si seg fornøyd med at det ble poeng, tror jeg Håper fredagen blir bra og at du får en god lesehelg
Daria Skrevet 20. mai 2011 #4634 Skrevet 20. mai 2011 God morgen fugl! Var det gøy på kamp i går? Jeg har registerert at det fra i dag er streik i elisteserien (herrefred, jeg klarer ikke å ta alvorlig fotballspillere som streiker - beklager ), så det var kanskje det siste noen fikk sett på en stund? Du er ikke den eneste... Forøvrig synes jeg straffe så sent i kampen er unødvending
Suzy Skrevet 20. mai 2011 #4635 Skrevet 20. mai 2011 Du er ikke den eneste... Takk og lov! Jeg mener - de får betalt for å leke med en ball også streiker de??? "Nei nå vil vi ikke leke så du får se på, for vi får ikke nok penger" *sutre* Der kom visst fotballforaktene til overflaten ...
Sauen Shaun Skrevet 20. mai 2011 #4636 Skrevet 20. mai 2011 God morgen Fuggel'n. Hopper over å kommentere fotballen jeg. Blir bare provosert. Altså, for det første likte jeg det straffesparket svært dårlig. For det andre blir jeg irritert når spillerne nå streiker for å få mer lønn. De fleste klubbene i landet sliter med økonomien, også skal overbetalte spillere ha enda mer i lønn. Moralen er altså at "vi driter i om klubben går konkurs, bare vi får mer i lønn". *og der klarte jeg ikke la være å kommentere likevel *
Daria Skrevet 20. mai 2011 #4637 Skrevet 20. mai 2011 Det skortet litt på forståelse hos flere av fotballekspertene (og jeg bruker ordet "ekspert" i en ganske løs betydning her...) hos tv2 i går også. Forøvrig er det ikke penger det primært krangles om, men bl.a. om retten til å velge utstyrsleverandør.
Suzy Skrevet 20. mai 2011 #4638 Skrevet 20. mai 2011 Det skortet litt på forståelse hos flere av fotballekspertene (og jeg bruker ordet "ekspert" i en ganske løs betydning her...) hos tv2 i går også. Forøvrig er det ikke penger det primært krangles om, men bl.a. om retten til å velge utstyrsleverandør. Det er sant - jeg endrer: "Neiii, vi vil ikke leke så du får se på før vi får ha de kuuleste skoa og den fiineste sokken asså" *med survestemme*
Sauen Shaun Skrevet 20. mai 2011 #4639 Skrevet 20. mai 2011 Det skortet litt på forståelse hos flere av fotballekspertene (og jeg bruker ordet "ekspert" i en ganske løs betydning her...) hos tv2 i går også. Forøvrig er det ikke penger det primært krangles om, men bl.a. om retten til å velge utstyrsleverandør. Ok. Da har ikke jeg fått med meg alt. Trodde det handlet om lønn jeg. *har lest bare overskriftene*
Daria Skrevet 20. mai 2011 #4640 Skrevet 20. mai 2011 (endret) Det er sant - jeg endrer: "Neiii, vi vil ikke leke så du får se på før vi får ha de kuuleste skoa og den fiineste sokken asså" *med survestemme* Idrettsutøvere som sutrer fåe meg alltid til å tenke på et intervju jeg leste med Petter Solberg, hvor han forsvarte sin slippe-skatt-motiverte utflagging til Monaco med at karrieren hans bare varte i noen få år, så han måtte få best mulig utbytte av de årene. Det året alene tjente han mer enn de fleste skattebetalere i Norge gjør i løpet av et helt arbeidsliv... Og han er da neppe arbeidsudyktig og uinteressant i det øyeblikket han er ferdig som rallykjører Jorden kaller... Endret 20. mai 2011 av Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå