Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Litt egenshopping er aldri å forakte, du har jo god tid til julegavene enda ;)

Ha en fin dag :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hallo:

Søndag, finvær :sol: og klar for venninnevims i Dyreparken. Gleder meg! Sovet litt urolig i natt, men relativt våken faktisk :jepp: Ellers ingen store søndagsplaner, bare pusle litt i heimen og kose meg. Deilig med en rolig helg, blir noen uker til neste gang!

:kaffekopp: er servert!

Ønsker en strålende søndag!

Skrevet

Snaue tre timer frisk luft i Dyreparken - CHECK

Rent sengetøy på senga - CHECK

Rene håndklær "in da house" - CHECK

Sengetøy og håndklær vasket og hengt opp :husarbeid: - CHECK

Oppvaskmaskinen kjørt - CHECK

Legger og armhuler epilert - CHECK

Ansiktsmaske - CHECK

Dusj, rens og skrubb - CHECK

Ikke verst på en søndag synes jeg :nigo:

Litt sofastemning nå, så henge opp siste klesvasken og etterhvert innta senga og lese litt i boka på nattbordet. Me like!

:veslejenta:

Skrevet

Åhhh.. skrub og vask av skrott hørtes deilig ut, men denne sofaen er så dyyp....

:fnise:

Skrevet

Mandag!! Hurrra.......!! eller vent nå litt... :fnise:

Skrevet

God morgen frøken fugl :goodbye:

Litt virtuelt koffein? :kaffekopp:

Skrevet

Mårnings!

Virtuelt koffein er sjelden feil! :kaffekopp:

Full fart fra første minutt her i dag, og er først nå jeg har fått mer enn 2 minutter ved pc'en min.

Treningstøyet ligger klart i bilen, så satser på en økt rett etter jobb i dag. Mulig spinning i morra, og PT på onsdag (ny uke med nye treningsforsetter :jepp: ). :trene: Ellers en uke preget av litt møteaktivitet, så aner meg at det kan gå litt unna. Ikke feil det, er jo spa-opphold i vente :nigo:

Skrevet

Lunsjen plutselig unnagjort, og snaue 3 timer igjen :bond:

Føler ikke jeg får gjort noe i dag, samtidig som det går i ett. Litt slitsomt egentlig! :sukk: Men men, kommer vel i mål til slutt :jepp:

Trøttheten kom plutselig sigende her gitt... :natti:

Skrevet

Du skal på spa i nabofylke??

Njei, skal vel litt lengre vettu :nigo:

"Home sweet home" = Farris bad :fnise:

Men burde jo testa ut Kragerø også etterhvert. :jepp:

Skrevet

Jeg tenkte på mitt nabofylke, jeg glemte at du ikke bor i samme fylke som meg :ler:

Skrevet

:hoho:

Uansett er vel Larvik i Vestfold, ergo ikke nabofylke til verken deg eller meg :opplyser:

Skrevet

Å ja...

Herreli, jeg tror virkelig jeg skal gå og legge meg :roll:

:hoho:

Skrevet

:skratte:

Herlig!! Dagens beste latterkule :hoho:

Skrevet

Vet du, jeg følte meg bare helt blåst i topplokket når jeg skjønte at geografien var helt ute og kjøre :ler: Jaja, godt du fikk ledd litt :hoho:

Skrevet

:fnise:

Huff, ikke meningen å le rått i går, vimse.

Men gikk etterhvert opp for meg at du var litt på bærtur, og da fikk jeg totalt kick. :ler: Men er fort gjort da! Ikke SÅ lett å holde styr på alle disse byene i fylker...

:kaffekopp:

God morgen!

Trøtt som en sokk da klokka ringte i dag, men har nå slept skrotten på jobb, og satser på å få gjort noe i dag også :jepp: Deler av dagen går bort til møteaktivitet, så noe sier meg at det blir smått hektisk frem mot lunsj.

Grei treningsøkt i går, selv om det ikke ble av det mest imponerende slaget. Tredemølla som var ledig var ikke helt stabil, så den ristet skikkelig når jeg forsøkte meg på joggingen. I tillegg var det skrekkelig mye folk, så det ble litt rastløs vandring for å finne ut hvilke øvelser jeg skulle gjøre. Men fikk da trent en times tid! I dag blir det spinning (litt enklere, har jo reservert en sykkel :jepp: ), jeg er klar!

:briller:

Skrevet

Ha en god tirsdag! :)

Tusen takk, mocci!

Du også! :jepp:

Skrevet

:ler: Geografi kan være vanskelig det...

God morgen Fuggel'n. :kaffekopp: I dag skal jeg også trene. Opp og ned fra en stol, mens jeg vasker tak og vegger. :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...