Gjest Purple Haze Skrevet 20. november 2011 #6161 Skrevet 20. november 2011 God morgen Litt egenshopping er aldri å forakte, du har jo god tid til julegavene enda Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 20. november 2011 Forfatter #6162 Skrevet 20. november 2011 Søndag, finvær og klar for venninnevims i Dyreparken. Gleder meg! Sovet litt urolig i natt, men relativt våken faktisk Ellers ingen store søndagsplaner, bare pusle litt i heimen og kose meg. Deilig med en rolig helg, blir noen uker til neste gang! er servert! Ønsker en strålende søndag!
Roadrunner Skrevet 20. november 2011 Forfatter #6163 Skrevet 20. november 2011 Snaue tre timer frisk luft i Dyreparken - CHECK Rent sengetøy på senga - CHECK Rene håndklær "in da house" - CHECK Sengetøy og håndklær vasket og hengt opp - CHECK Oppvaskmaskinen kjørt - CHECK Legger og armhuler epilert - CHECK Ansiktsmaske - CHECK Dusj, rens og skrubb - CHECK Ikke verst på en søndag synes jeg Litt sofastemning nå, så henge opp siste klesvasken og etterhvert innta senga og lese litt i boka på nattbordet. Me like!
Suzy Skrevet 20. november 2011 #6164 Skrevet 20. november 2011 Åhhh.. skrub og vask av skrott hørtes deilig ut, men denne sofaen er så dyyp....
Supramundane Skrevet 21. november 2011 #6165 Skrevet 21. november 2011 Mandag!! Hurrra.......!! eller vent nå litt...
Suzy Skrevet 21. november 2011 #6166 Skrevet 21. november 2011 God morgen frøken fugl Litt virtuelt koffein?
Roadrunner Skrevet 21. november 2011 Forfatter #6167 Skrevet 21. november 2011 Mårnings! Virtuelt koffein er sjelden feil! Full fart fra første minutt her i dag, og er først nå jeg har fått mer enn 2 minutter ved pc'en min. Treningstøyet ligger klart i bilen, så satser på en økt rett etter jobb i dag. Mulig spinning i morra, og PT på onsdag (ny uke med nye treningsforsetter ). Ellers en uke preget av litt møteaktivitet, så aner meg at det kan gå litt unna. Ikke feil det, er jo spa-opphold i vente
Roadrunner Skrevet 21. november 2011 Forfatter #6169 Skrevet 21. november 2011 Lunsjen plutselig unnagjort, og snaue 3 timer igjen Føler ikke jeg får gjort noe i dag, samtidig som det går i ett. Litt slitsomt egentlig! Men men, kommer vel i mål til slutt Trøttheten kom plutselig sigende her gitt...
Roadrunner Skrevet 21. november 2011 Forfatter #6171 Skrevet 21. november 2011 Du skal på spa i nabofylke?? Njei, skal vel litt lengre vettu "Home sweet home" = Farris bad Men burde jo testa ut Kragerø også etterhvert.
vimse Skrevet 21. november 2011 #6172 Skrevet 21. november 2011 Jeg tenkte på mitt nabofylke, jeg glemte at du ikke bor i samme fylke som meg
Roadrunner Skrevet 21. november 2011 Forfatter #6173 Skrevet 21. november 2011 Uansett er vel Larvik i Vestfold, ergo ikke nabofylke til verken deg eller meg
vimse Skrevet 21. november 2011 #6174 Skrevet 21. november 2011 Å ja... Herreli, jeg tror virkelig jeg skal gå og legge meg
Roadrunner Skrevet 21. november 2011 Forfatter #6175 Skrevet 21. november 2011 Herlig!! Dagens beste latterkule
vimse Skrevet 21. november 2011 #6176 Skrevet 21. november 2011 Vet du, jeg følte meg bare helt blåst i topplokket når jeg skjønte at geografien var helt ute og kjøre Jaja, godt du fikk ledd litt
Roadrunner Skrevet 22. november 2011 Forfatter #6177 Skrevet 22. november 2011 Huff, ikke meningen å le rått i går, vimse. Men gikk etterhvert opp for meg at du var litt på bærtur, og da fikk jeg totalt kick. Men er fort gjort da! Ikke SÅ lett å holde styr på alle disse byene i fylker... God morgen! Trøtt som en sokk da klokka ringte i dag, men har nå slept skrotten på jobb, og satser på å få gjort noe i dag også Deler av dagen går bort til møteaktivitet, så noe sier meg at det blir smått hektisk frem mot lunsj. Grei treningsøkt i går, selv om det ikke ble av det mest imponerende slaget. Tredemølla som var ledig var ikke helt stabil, så den ristet skikkelig når jeg forsøkte meg på joggingen. I tillegg var det skrekkelig mye folk, så det ble litt rastløs vandring for å finne ut hvilke øvelser jeg skulle gjøre. Men fikk da trent en times tid! I dag blir det spinning (litt enklere, har jo reservert en sykkel ), jeg er klar!
Roadrunner Skrevet 22. november 2011 Forfatter #6179 Skrevet 22. november 2011 Ha en god tirsdag! Tusen takk, mocci! Du også!
Sauen Shaun Skrevet 22. november 2011 #6180 Skrevet 22. november 2011 Geografi kan være vanskelig det... God morgen Fuggel'n. I dag skal jeg også trene. Opp og ned fra en stol, mens jeg vasker tak og vegger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå