Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mårn på deg!

Litt stress å trene når det er sånn overfylt - og skranglemøller er det verste jeg vet faktisk. Håper det blir bedre med sykkelen i dag (det blir det nok).

Ønsker deg en bra dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykkelen er gjerne snillere :jepp:

Og har en viss feeling for hvilke jeg bør unngå (som er litt rustne i lagre eller lignende), så da blir det gjerne en ok time.

Skrevet
:veslejenta: her også-nikoser meg på sofaen og vet at jeg kan sove lenge i morgen :sjarmor:
Skrevet

:veslejenta: her også-nikoser meg på sofaen og vet at jeg kan sove lenge i morgen :sjarmor:

:balltre:

Her gjør det fremdeles fysisk vondt når klokka ringer altså... Snooze-knappen har blitt min beste venn (og verste fiende?). Men, har da kommet meg på jobb i dag også! :jepp: Litt møteaktivitet i dag også, men så håper jeg at det roer seg litt. Må få gjort litt innimellom også :jepp: (les: rekker jo knapt KG!)

:kaffekopp: er servert :nigo:

Skrevet

Det er fort gjort å få et elsk/hat-forhold til den snooze-knappen du.. Jeg er så trøtt at jeg er kvalm. Ble liggende og spille Wordfeud på mobilen etter jeg la meg i går. Helt teit!

Skrevet

God morgen!

Jeg bruker ikke snooze i det hele tatt jeg - det er det greieste. Har radiovekkeklokke og om jeg skal drøye litt så ligger jeg kanskje og hører på nyhetene eller noe sånt også står jeg opp.

Aldri snooze.

Håper du våkner utover dagen. jeg er helt komapasient i dag og håper denne dagen går fort...

Skrevet

Når klokka bare får passert 0630, så pleier det å hjelpe (drar hjemmefra ca 0645). Litt trøtt, men kan ikke kalle det komatøs i dag (heldigvis). Men ikke feil at vi er halvveis i uka altså! Og til lørdag venter spa og julebuffet - GLEDER MEG!!! :bolledeig:

Skrevet

Jeg bruker heller ikke snoozefunksjonen, men jeg synes det er veldig hyggelig når mannen gjør det når jeg fremdeles bare kan ligge i senga :lur::fnise:

Spa og julebuffet ja, det høres jo skikkelig ekkelt ut :ironi:

Skrevet

Snoozefunksjon er ikke eksisterende når man har en snorkende mann.... :glare:

Skrevet

God morgen. Forsyner meg med en :kaffekopp: her hos deg jeg. :nigo:

Snoozefunksjon brukes ikke her i huset. Jeg har vel fremdeles mareritt etter en samboer som brukte den funksjonen hver eneste morgen...

Skrevet

Morgenfriske og snooze-hatende folk det var her da :jolie:

:fnise:

Altså, har ikke vært noen storbruker av snooze jeg heller, men innimellom tør jeg ikke annet... Er redd jeg hadde sovnet tvert og sovet en time til... Noen ganger sover jeg nesten før jeg rekker å trykke på snooze... Men når jeg først kommer meg opp, så går det stort sett meget bedre. Er bare utfordringen med å få flyttet skrotten bort fra senga... :natti:

Skrevet

Teller ned siste minuttene nå kjenner jeg.

Fått gjort litt i dag, fått unna ukas siste møte (tror jeg...), og lader opp til kveldens PT-økt. Gleder meg (og gruer meg bittelitt...)!! :trene:

Men først det store evighetsspørsmålet: Hva blir det til middag idag? (matlei.... :sukk: )

Skrevet

Snoozefunksjon er ikke eksisterende når man har en snorkende mann.... :glare:

eller barn som våkner i 6-tida....

Skrevet

:fryser:

Småfrossen her... Kanskje et tegn på at det er tid for å komme seg på treningssenteret? :trene:

Skrevet

Okei, bare så det er sagt:

Bh'er fra Marlies Dekkers er en fantastisk forbannelse

Måtte seffers guuuugle bh'ene og jooooo, de var jo fine. Men hva er liksom atte poenget med de derre greiene mellom puppene?? :klo:

Prisen derimot....ja, den var vel en smuuule stiv. Men, har mann puppestell som skal pakkes pent og godt inn er god bh alfa og omega!! :jepp:

Skrevet

eller barn som våkner i 6-tida....

Have mercy!!! *dåne*

I dag måtte vi vekke minstemann klokka 0740!!! :overrasket:

Skrevet

Måtte seffers guuuugle bh'ene og jooooo, de var jo fine. Men hva er liksom atte poenget med de derre greiene mellom puppene?? :klo:

Prisen derimot....ja, den var vel en smuuule stiv. Men, har mann puppestell som skal pakkes pent og godt inn er god bh alfa og omega!! :jepp:

De "greiene" mellom puppene er vel egentlig bare pønt (som feks stikker litt opp i en lett topp sommerstid). For min skyld hadde de ikke trengt å være der, jeg kjøper bh'en fordi den er så ubeskrivelig god. Fantastisk passform, støtter, former og holder på plass. God elastikk rundt, uten å bli for "hard" i stoffet, eller for "løs" (bare GOD!).

Prisen er smått stiv ja (egentlig forskrekkelig), men jeg eier to, og det blir nok ikke flere med det første nei... Men er VELDIG glad i de to! (sparer den siste litt, sånn at jeg kan ha "ny" bh på julebordet :nigo: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...