Gjest Purple Haze Skrevet 29. mars 2012 #7261 Skrevet 29. mars 2012 Joiner Og så flott med intervju!! Snart helg også, det skal jammen bli godt denne uka også Ha en fin kveld
Gjest Purple Haze Skrevet 30. mars 2012 #7262 Skrevet 30. mars 2012 God morgen Sveiper innom med en morgen . Bare noen små timer til helg nå! . Riktig god fredag, bippe
Roadrunner Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #7263 Skrevet 30. mars 2012 Mårnings! Endelig fredag! Skikkelig trøtt da klokka ringte i morges, og måtte tvinge skrotten ut av drømmeland (som forøvrig var svært innholdsrikt, og jeg hadde hund!). Men hjalp med en rask dusj og litt mat, og nå er jeg vel installert på jobb. Deilig med litt sløv kveld i går, fikk hengt opp tøy og stupte til slutt i seng. Og nå er det heeeeelg!!
Suzy Skrevet 30. mars 2012 #7264 Skrevet 30. mars 2012 Jeg er også i koma i dag - men har fått i meg en hel del koffein og kan si det begynenr å hjelpe litt Hva er helgeplanene da?
Sauen Shaun Skrevet 30. mars 2012 #7265 Skrevet 30. mars 2012 God formiddag! Her er det ikke komatilstander. Men derimot er latskapen en utfordring. Jeg ser at det må vaskes her, men jeg sliter med å komme igang.
Roadrunner Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #7267 Skrevet 30. mars 2012 Endelig helg! Styr og kaos på jobb de siste timene, sliten fuggel! Nå kommer snart besøket, og vi skal kose oss med ferske reker. Og drømme om tur!!! God helg!
Gjest Purple Haze Skrevet 30. mars 2012 #7268 Skrevet 30. mars 2012 Høres ut som en koselig fredag! God fornøyelse
Roadrunner Skrevet 1. april 2012 Forfatter #7269 Skrevet 1. april 2012 Sløv søndag! Lang skogstur i går, så deilig med litt sløving i dag... Vaska sengetøy, sett tv og hekla litt. Psyker opp til jobb imorra. Trøtt gitt...
Gjest Purple Haze Skrevet 1. april 2012 #7270 Skrevet 1. april 2012 Sløve søndager er deilig! Hjernetrim i sofakroken er passe aktivitet
Roadrunner Skrevet 2. april 2012 Forfatter #7271 Skrevet 2. april 2012 Mårnings! En sløv søndag gjorde godt, og litt hjernetrim er jo sjelden feil Men ryggen har nok fått seg en liten trøkk på turen om lørdag, for nå er den stiv som en stokk. Knasker smertestillende/muskelavslappende, men foreløpig er jenta ganske handicappet gitt. Argh! Kommer ikke helt opp i vertikalen, men blir gående i litt "andegange"... Festlig... Får se hvordan det går i dag, blir det verre så blir det nok tidlig hjemover Og det verste er vel kanskje at jeg må avlyse PT'n i dag... Siden jeg avlyser altfor sent, så ryker vel den timen. Men jeg har ikke noe valg, sliter jo med å gå fra bilen til kontorpulten. Egentlig full fart på jobb disse dagene, og mye fysisk arbeid, men... En time av gangen. Sorry, litt oppgitt og frustrert fuggel her i dag.
Gjest Purple Haze Skrevet 2. april 2012 #7272 Skrevet 2. april 2012 Mårnings! Burde erstattet kaffekoppen med noe heftig smertestillende, ser jeg. Huff, at den ryggen din skal slå seg vrang med ujevne mellomrom, da. En blir jo helt handikappet av sånn. God bedring
Sauen Shaun Skrevet 2. april 2012 #7273 Skrevet 2. april 2012 Usj! Handicapet fuggel høres ikke bra ut. Håper ryggen blir bedre utover dagen.
Suzy Skrevet 2. april 2012 #7274 Skrevet 2. april 2012 Næmmen aj! Stakkars fuglen!! Det der var da ikke bra. Du tror ikke du kan dra på PT-timen og få hjelp med noen øverlser som varmer deg opp og gir deg litt lindring istedet da? Så blir ikke timen helt bortkastet. God bedring og håper du har sånn ståpult...
Roadrunner Skrevet 2. april 2012 Forfatter #7275 Skrevet 2. april 2012 Mårnings! Burde erstattet kaffekoppen med noe heftig smertestillende, ser jeg. Huff, at den ryggen din skal slå seg vrang med ujevne mellomrom, da. En blir jo helt handikappet av sånn. God bedring Heftig smertestillende (og gjerne muskelavslappende) hadde gjort seg... Tusler rundt her og prøver å gjøre det beste ut av det. Uventa oppgaver dukket opp på jobb i dag, så har gått i ett. Men nå er det snart lunsj, og så får jeg se hva jeg gjør. Usj! Handicapet fuggel høres ikke bra ut. Håper ryggen blir bedre utover dagen. Tusen takk, Sauen! Krysser fingrene for bedring jeg også, men foreløpig ikke stort med bedring å spore er jeg redd... Næmmen aj! Stakkars fuglen!! Det der var da ikke bra. Du tror ikke du kan dra på PT-timen og få hjelp med noen øverlser som varmer deg opp og gir deg litt lindring istedet da? Så blir ikke timen helt bortkastet. God bedring og håper du har sånn ståpult... Tror ikke jeg hadde hatt stort å gjøre på en PT-time er jeg redd. Sliter med å gå noe særlig lengre enn 50-100 meter, klarer ikke å reise opp skrotten helt, konstant verking og heller oppgitt. Så har sendt sms til PT'n og avlyst. Og har lyst til å rappe en fysio-time fra en kollega, men han trenger den vel selv Har heve-/senke-bord, men for første gang på LANG tid har jeg måttet senke den i dag. Klarer ikke stå så lenge uten å lene meg inntil noe, og blir ikke så veldig effektivt om jeg "henger" på pulten, eller står med ryggen til for å lene meg til den Så foreløpig sitter jeg, men rusler rundt så mye som mulig. Små, korte turer... Vant til det på et vis, men fy fader så frustrerende allikevel.
Roadrunner Skrevet 2. april 2012 Forfatter #7277 Skrevet 2. april 2012 Du ha'kke vurdert å gå hjem da...? Har absolutt vurdert det ja... Meeeen, det har vært mer enn nok å ta tak i i dag, som bare må løses så fort som mulig. Begynner å komme litt ovenpå igjen nå håper jeg, sånn at jeg kan vurdere å gå litt tidlig om ikke annet. Skippet lunsjen (spiste kjapt ved pc'en), så kan uansett gå 1430 med veldig god samvittighet. Litt mer oppreist gange nå, selv om jeg ikke går så lenge av gangen... Må handle litt etter jobb uansett, men så skal det bli en ganske rolig kveld tror jeg. Massere korsryggen litt, kjøpe noe mer smertestillende og slappe av.
Suzy Skrevet 2. april 2012 #7278 Skrevet 2. april 2012 Passe litt på deg selv da - det er ting som er viktigere enn jobben, vet du... Ryggen for eksempel
Roadrunner Skrevet 2. april 2012 Forfatter #7279 Skrevet 2. april 2012 Passe litt på deg selv da - det er ting som er viktigere enn jobben, vet du... Ryggen for eksempel Sant det Kanskje teit å føle såpass mye ansvar på jobb, men når ting streiker og det er mitt ansvar å fikse opp i, så gjør man sitt beste og strekker seg ganske langt... Men nå tror jeg det meste flyter greit her igjen (bare et par småting igjen), så går nok før tida i dag ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå