Roadrunner Skrevet 8. april 2012 Forfatter #7301 Skrevet 8. april 2012 Sjokolade JEG??? (mye sagt, nesten uten ord...)
vimse Skrevet 8. april 2012 #7302 Skrevet 8. april 2012 Her går det i E-stoffer i dag, ikke så verst det heller Og paprikapotetgull. Snacks for de som kanskje hadde litt andre ting enn brus i glasset i går
vimse Skrevet 8. april 2012 #7304 Skrevet 8. april 2012 Skikkelig morsomt var det også, jeg har ikke ledd så mye på så kort tid på lenge
Roadrunner Skrevet 8. april 2012 Forfatter #7305 Skrevet 8. april 2012 Dagens twitter: Slikker sårene på en hyggelig Italiener i Podgorica
Roadrunner Skrevet 8. april 2012 Forfatter #7306 Skrevet 8. april 2012 Er det kanskje bare Fylle-Vimse heretter da? Eller?
Daria Skrevet 8. april 2012 #7307 Skrevet 8. april 2012 (endret) Slikke en såret italiener? *skeptisk* Endret 8. april 2012 av Daria
Roadrunner Skrevet 8. april 2012 Forfatter #7308 Skrevet 8. april 2012 Godt italieneren var hyggelig da
Daria Skrevet 8. april 2012 #7309 Skrevet 8. april 2012 Jeg ville hvertfall ikke slikket en uhyggelig italiener, såret eller ikke
Sauen Shaun Skrevet 9. april 2012 #7310 Skrevet 9. april 2012 Mornings Fuggel'n. Italienere tror jeg jeg holder meg unna. Men har jeg god erfaring med denne påska. Den nye og store Topprisen er farlig god. Heldigvis bare noen få ruter igjen nå, og de skal jeg nok få kverket før påska offisielt er over.
Skravla Skrevet 9. april 2012 #7311 Skrevet 9. april 2012 Jeg la igjen sjokoladen hos mamma.... kjenner at det var en dårlig ide når jeg leser her.
Sauen Shaun Skrevet 10. april 2012 #7312 Skrevet 10. april 2012 God morgen Gjøken. Håper ryggen din er i orden igjen, og at dagen blir finfin.
Roadrunner Skrevet 10. april 2012 Forfatter #7313 Skrevet 10. april 2012 Kaosdag på jobb (visste det måtte komme etter kaoset som var før påskedagene, så var forsåvidt forberedt), og jeg har løpt i ring i hele dag. Flytting av plasser, og jeg har nå fått et lite krypinn fremfor min romslige og greie plassen jeg hadde... Og nå med ryggen til morsomhetene, og jeg er smått stressa rett og slett. Se det... Startet på denne meldingen for rundt 4 timer siden, men ikke fått skrevet ferdig. Vi har jobbet og sjauet, men nå har jeg i alle fall fått LITT mer vegger rundt meg, og fått ryddet det aller verste. Så det kommer seg Og skriver overtidstimer med gaffel... Vi er flere som jobber ekstra i dag da, så egentlig ganske koselig sånn når man først må jobbe. Svett, sliten og lei, men ellers greit. Teller ned, 8 dager til jobbintervju!
Gjest Purple Haze Skrevet 11. april 2012 #7314 Skrevet 11. april 2012 God morgen Håper det blir litt mindre kaos på jobb i dag. Hørtes både stressende og slitsomt ut med slik pangstart etter påskeferie! Ryggen bedre, da? Og hva skjedde den siste WF-runden? Jeg ledet da, virkelig, også vant du Uansett, grattis Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 11. april 2012 Forfatter #7315 Skrevet 11. april 2012 Ryggen bedre, men litt stiv og uggen innimellom. Nå har PT'n avlyst dagens økt, så jeg får noen dager til med rolig trening før det blir hardkjør igjen med PT. Regner med at det blir hjem til middag etter jobb i dag, og så mulig en tur på trening etterpå. Krysser i alle fall fingrene for at det blir en noe roligere dag på jobb i dag, og kanskje mulighet for å få gjort noe av det jeg hadde tenkt å gjøre? Foreløpig er det masete da (og jeg har bare vært her en drøy halvtime...), så jeg får vel bare ta det litt som det kommer... Vant visst til slutt i går ja, PH. Du ledet, men jeg fikk visst tatt deg igjen på slutten. Gjorde godt Men aner meg at det fort blir en revansje eller tre da... Helg snart?
Sauen Shaun Skrevet 11. april 2012 #7316 Skrevet 11. april 2012 Høres igrunnen bra ut med noen dager med rolig trening før du skal piskes av PT igjen. Jeg ser for meg at det gjør godt å teste ryggen litt forsiktig før det står noen andre der og pusher deg. Og du - plutselig er det helg igjen.
Gjest Purple Haze Skrevet 11. april 2012 #7317 Skrevet 11. april 2012 Alltid artig å spille WF med deg, uansett resultat . Nå fører jeg ikke statistikk, men tipper vi er ganske jevne
Roadrunner Skrevet 11. april 2012 Forfatter #7318 Skrevet 11. april 2012 Blitt dårlig med WF og KG på dagtid så langt denne uka, her flyr timene. Full fart på jobb, og jeg synes timene bare suser forbi. Men håper ting går seg til mot helga... Uansett, ingen grunn til å klage over at tida går SAKTE i alle fall Usikker på hva jeg skal gjøre med trening i dag, men jeg må uansett hjem til litt middag først kjenner jeg. Kanskje ta en liten tur på treningssenteret og sjekke status? Litt ellipse og kanskje litt styrke? Hmmm.. Trøtt!!! Kanskje sitte en halvtimes tid ekstra i dag også? Så kommer jeg enda mer ajour her...
Gjest Purple Haze Skrevet 11. april 2012 #7319 Skrevet 11. april 2012 Hva ble det til? WF og KG får vente til man har tid. Det er visst nok tidstyver i tilværelsen, om en ikke skal føle seg forpliktet til å holde på med det i arbeidstida.
vimse Skrevet 11. april 2012 #7320 Skrevet 11. april 2012 (endret) *vil helst ikke si så mye om wf mot fuglen* Endret 11. april 2012 av vimse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå