Roadrunner Skrevet 2. april 2012 Forfatter #7281 Skrevet 2. april 2012 Bra - må passe på fuglen, vet du. Godt med en tigerpus som passer på litt... Går litt bedre nå også (tror jeg?), så håper jeg skal få handlet litt på vei hjem i ettermiddag. Ellers ingen store planer (eller små).
Roadrunner Skrevet 2. april 2012 Forfatter #7282 Skrevet 2. april 2012 Vel hjemme. Blir nok en ganske sløv ettermiddag (igjen)...
vimse Skrevet 2. april 2012 #7283 Skrevet 2. april 2012 Uff, håper formen blir bedre, skikkelig kjipt å gå sånn
Roadrunner Skrevet 3. april 2012 Forfatter #7284 Skrevet 3. april 2012 Mårnings! Ryggen er litt bedre, og jeg håper trenden fortsetter. Prøver å gå så avslappet som mulig (ikke så enkelt når det frister mer å binde alt av muskulatur for å avlaste ømme steder), og holde meg jevnt i bevegelse i løpet av dagen. Fikk trasket litt i går ettermiddag (på butikken etc), og slappet av i god stilling på sofaen etterpå (ikke all sitting som er behagelig heller serru). Har startet dagen med en liten cocktail av smertestillende/muskelavslappende, og satser på fin progresjon i løpet av dagen Ellers kan jeg melde om blå grader på gradestokken, men fremdeles klarvær, blå himmel og tegn til oppadstigende Så da er det jo ikke så gale med litt blå grader tenker jeg Har skrinlagt alle treningsplaner for uka, og satser heller på å komme skikkelig på beina igjen. Så håper jeg kroppen er klar for skikkelig tak når påska er over. Det trengs! Serverer til morgenfriske gjester og ønsker en strålende tirsdag!
Gjest Purple Haze Skrevet 3. april 2012 #7285 Skrevet 3. april 2012 God morgen Godt at ryggen er på bedringens vei! Håper virkelig det fortsetter sånn . Og sikkert smart å kutte ut trening og satse på at du blir helt bra. Snart litt påskefri også, så da kan du pleie deg selv Ha en flott dag i solskinnet
Suzy Skrevet 3. april 2012 #7286 Skrevet 3. april 2012 Godt å høre at ryggen oppfører seg litt bedre i dag og tror at avslapping og forsiktig bevegelse er rett - så lurt å ikke trene masse nå gitt. Håper trenden fortsetter og ryggen ter seg enda bedre utover dagen
Sauen Shaun Skrevet 3. april 2012 #7287 Skrevet 3. april 2012 God morgen! Godt å høre at rygggen er litt bedre. Håper det fortsetter slik, sånn at du er klar for å leve normalt igjen etter påske. Det er ikke noe moro når kroppen setter begrensninger i forhold til de planene man har.
Roadrunner Skrevet 3. april 2012 Forfatter #7288 Skrevet 3. april 2012 Mer og mer bevegelig, og sånt liker vi! Fremdeles stivt og litt smerter, men MYE bedre enn i går og stadig litt bedring. Lunsjen er unnagjort, jeg har investert i litt påskegodis til gjengen på jobb (et lite velfylt påskeegg trengs synes jeg! ) og det lades opp til de siste tre timene. Satser på at jeg skal få gått litt på jobb i ettermiddag også (prøver å gjøre småjobber som krever at jeg beveger meg litt), og så blir det nok litt hjernetrim og småpusling hjemme i ettermiddag. Ellers ingen store planer, skal få ryggen på svev igjen rett og slett! *stapper innpå et "seigt jordbær" og fortrenger ALT som har med karbo og kcal å gjøre *
Roadrunner Skrevet 4. april 2012 Forfatter #7289 Skrevet 4. april 2012 Mårnings! Smått vrak i dag, og var tortur da klokka ringte. Sov så godt jo! Men er vel installert på jobb, og så klar jeg kan bli for en ganske hektisk dag (antar at det blir nok å gjøre...). Skal bli godt med noen dager fri nå kjenner jeg! Trengs... Satser på en liten tur til mine foreldre i kveld, og blir der trolig frem til fredag (evt lørdag formiddag om det skulle dukke opp noe sosialt på fredag som jeg MÅ få med meg), og så blir det et par dager i heimen før det er på'n igjen med jobb og moro. Nei, sparke i gang maskineriet for dagen?
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2012 #7290 Skrevet 4. april 2012 En skvett fjøskaffe til vrakfuggel'n? Håper dagen går fort og greit, slik at du får tatt påskeferie. Hvordan er ryggen i dag?
Gjest Purple Haze Skrevet 4. april 2012 #7291 Skrevet 4. april 2012 God formiddag Tenker det blir godt med litt påskefri nå Håper ryggen er bedre, så du kan nyte påsken i fulle drag
Roadrunner Skrevet 4. april 2012 Forfatter #7292 Skrevet 4. april 2012 Hektisk og kavete dag på jobb, var veldig glad da jeg kunne løpe ut og ta langhelg! Sliten, lei og litt gåen i ryggen. Men nå er middagen inntatt, god dessert spist og fuglen har lengt sæ på sofaen. Langhelg!!!!
Gjest Purple Haze Skrevet 5. april 2012 #7293 Skrevet 5. april 2012 Endelig langhelg! Tenker det blir godt for både kropp og hode å få litt fri nå. God påske
Roadrunner Skrevet 7. april 2012 Forfatter #7294 Skrevet 7. april 2012 Har glemt laderen til nettbrettet hjemme hos mine foreldre, og da blir det litt pc-bruk igjen (og så duger jo mobilen da heldigvis - må jo holde meg oppdatert på WF'en mot PH ). Vært et par netter hjemme hos mine foreldre, slappet av, hjulpet til med litt maling, vært ute og spist og kosa meg. Dro tilbake til leiligheten i går kveld, og har hatt en ganske rolig dag her i dag. En liten bysleng, litt handling, kosa meg med boka i solveggen, og sløva på sofaen. Ikke dumt! Nå er jeg småkvalm av sjokolade, og venter i grunn bare på krimmen... Satse på en liten rusletur i morra kanskje? Ryggen er ikke heeeelt i toppform ennå (litt ømt/sårt), men kanskje litt rusling i Dyreparken eller nabolaget?
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2012 #7295 Skrevet 7. april 2012 Høres ut som du har hatt en koselig påske så langt. Håper resten av påska blir like fin.
Roadrunner Skrevet 8. april 2012 Forfatter #7296 Skrevet 8. april 2012 Argh! Har slurva litt i det siste, og bare tatt hårfjerninga kjapt med høvelen i dusjen. Det straffer seg når epilatoren kommer frem igjen. Auuuu! Lærer visst aldri Ellers hatt en fiiiiin dag, med gode 2 timers rusletur blant ville dyr (og en tam elg, som jeg fikk klappa og klødd litt. Er ikke mer voksen enn at jeg synes det er stor stas å klappe litt på en staut elgokse ). Sofasløving, og altså pelsstell. Treningsplaner i morra formiddag, så litt usikker på om jeg skulle tatt en rask dusj også i kveld, eller om jeg bare skal drøye til imorra etter treninga. Heller mot det siste *lat i kveld* Kanskje film på tv'n og påskekrim etterpå i stedet? Må innrømmes at jenta er glad for at det nærmer seg slutten på påska... Vil ikke på jobb, men skal være glad når det blir litt hverdager allikevel. Har fått i meg uanstendige mengder sjokolade
Daria Skrevet 8. april 2012 #7297 Skrevet 8. april 2012 Sjokolade vet jeg ingenting om... *halvveis i en sjokoladeappelsin i skrivende stund*
Roadrunner Skrevet 8. april 2012 Forfatter #7298 Skrevet 8. april 2012 *tygger og svelger innimellom de uskyldige tonene...*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå