Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen!

Håper hodet oppfører seg i dag - du har ikek noen pollenplager så det er det som kan ha trigget den murringa i det siste...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Hodepinen holdt seg borte resten av dagen i går, og vi fikk en koselig og rolig tur i finfint terreng og nydelig vær. Utrolig godt å komme ut litt etter ei uke med basiller og hodeverk! Hjem til middag, rydding, støvsuging og pusling. Fikk gjort ganske mye i heimen, og tror det meste skal være klart før jentekveld i kveld.

Full fart på jobb så langt, og aner meg at det bare kommer til å fortsette i det sporet. Mye som skjer på en gang her nå.

Skrevet

Har aldri hatt pollenplager, så håper ikke jeg har fått det nå...

Lørdag og søndag var det nok migrene, og mistenker at det i går var mer stiv nakke/stress. Vet ikke, men tanken slo meg. Foreløpig grei form i dag, så satser på at hodet oppfører seg fint heretter. Slitsomt når det strekker seg over flere dager :sukk:

Har nok også vært litt hormonell de siste dagene, merker at lunta har vært relativ kort gitt. Og har hatt mer enn nok med meg selv på mange måter. Hmm... Men det må da gi seg det også :jepp:

Mer :kaffekopp: ?

Skrevet

Høres ut som hodet har vært litt hormonelt og litt muskulært med andre ord - kom bare på det med pollen fordi jeg ahr merket det i det siste sjøl.

(Og hormonene har jeg jaggu merket også :roll:)

Skrevet

Her gikk vi fra høst til sommer og rett tilbake til høst igjen i dag. Det er godt smarttelefonen min sier hva jeg kan vente meg før jeg står opp. :gjeiper:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God formiddag :)

Godt at hodepinen har sluppet taket. Kan nok hende det er hormonene som gjør det. Kos deg med jentekveld i kveld :)

Skrevet

:strix: Jobbintervju :strix:

Ikke før godt etter påske, men sannelig godt med den telefonen i dag altså!

:hoppendeglad:

Skrevet

:kaffekopp:

Kjempekoselig kveld i går, med god mat og masse skravling. Gjorde godt! Men kjenner i dag at det ble litt sent i går ja... :sove: Trenger helg...

Litt frisk luft med bedriftsidretten i ettermiddag, ellers klesvask, trim av oppvaskmaskinen og litt sofasløving. Venninnebesøk i morra (hva skal jeg lage da? :klo: ) og trolig ut og spise på lørdag. Satser på fint vær søndagen også, slik at det kan bli en tur ut i frisk luft igjen. Så jobbe tre dager, og så FRI noen dager :strix:

Prøver å ikke tenke for mye på jobbintervju og det som måtte komme der, siden det er nærmere 3 uker før jeg skal i ilden... Var bedre sist da jeg fikk telefon en kveld, og skulle på intervju neste formiddag. Rakk liksom ikke grue meg skikkelig :ler: Men på den annen side kjenner jeg at jeg tar det ganske rolig, det får gå som det går. Spent, og krysser fingrene, men kan ikke gjøre annet enn mitt beste. Så får vi se hva som skjer :jepp:

Men nuh: :kaffekopp:

Skrevet

Glimrende innstilling til jobbintervjuet - du kan jo ikke vøære noe annet enn deg selv, så det nytter ikke å stresse på forhånd. Det eneste du kan gjøre er å forberede deg ved å lese deg litt opp på stedet du har søkt (og det har du sikkert gjort allerede, tenker jeg). Dette går fint.

Så koselig med så mye sosialt da gitt!

Hva med tapas til venninnekveld? Foccacia, aioli, oliven, kjøttboller, salat og litt vin?

Jobber til uka du og ja? Jeg og. Helt ok egentlig. Det er jo så stille den uka.

Takk som byr :kaffekopp:

Skrevet

Hurra for jobbintervju. :duskedame:

Og hvis jeg var gjesten du ventet i morgen, så hadde jeg ønsket meg ost og kjeks. :sikle:

Skrevet

:ler:

Huff, ikke meningen å :fnise: , men kan liksom ikke annet heller. For gjesten jeg får i morra er ei god venninne (faste reisefølget, så vi skal ta for oss neste tur), og ei ganske så kresen jente... Så kan vel si det sånn at det blir noe enkelt og greit (og tror det blir LITT kjedelig med Norvegia og Ritz-kjeks :fnise: ). Taco kanskje? Eller reker? :klo: Vi får se :jepp:

Jobbe til uka ja. Har svidd av endel feriedager i februar, og planlegger jo litt bruk av feriedager fremover, så kan ikke ta helt av synes jeg. Ingen store planer i påska, så da er det like greit å jobbe litt. :jepp:

Skrevet

Ahhhh den kresne gjesten - ja da er det ganske greit å ta det sikre kortet. Hun som deler leilighet med datteren er helt utrolig kresen - jeg ba henne på middag sammen med datteren og serverte entrecote med risotto, rødvinssaus, brokkolig og gulerøtter - og hun spiste kjøtt. That's it :ler:

Skrevet

Ritz og Norvegia høres litt kjedelig ut ja... :ler:

Skrevet

Hun var faktisk mer kresen tidligere, det har kommet seg betraktelig. Men skepsisen overfor endel ting er der, og derfor gidder jeg ikke gjøre det superavansert eller eksotisk, når det like gjerne kunne vært enkelt og greit. Skal ikke skryte på meg at jeg er den mest kulinariske jeg heller, men jeg prøver da gjerne både ditt og datt. Noe liker jeg, noe er ikke fullt så godt... :sjenert: Ble vellykket måltid i går da, heldigvis, så da kan jeg safe litt i morra (og gjøre det raskt og enkelt).

Ellers litt opp og ned på jobb, og fremdeles folk som slutter (av egen vilje, men ikke noe stas uansett). Enkelte opplever nok endel usikkerhet, og velger derfor å finne noe annet i stedet for å se hva som skjer. Jeg later som ingenting, og teller ned mot intervju :sjenert:

Skrevet

Ellers litt opp og ned på jobb, og fremdeles folk som slutter (av egen vilje, men ikke noe stas uansett). Enkelte opplever nok endel usikkerhet, og velger derfor å finne noe annet i stedet for å se hva som skjer. Jeg later som ingenting, og teller ned mot intervju :sjenert:

Det høres like greit ut.

Og jeg skjønner de kikker etter andre ting - det er ikke noen god følelse å være usikker på arbeidsplassen sin.

Skrevet

En liten times gåtur etter jobb, middag, vaskemaskinen er startet og oppvaskmaskinen jobber. Da kan vel jenta innta sofaen med god samvittighet? :veslejenta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...