Roadrunner Skrevet 13. april 2012 Forfatter #7341 Skrevet 13. april 2012 Nyter fredagskvelden fra sofakroken. Tok en butikkrunde etter jobb, fikk ordnet et ærend for paps, handlet nye sko til rusleturene og har kost meg med ferske reker. Slett ikke dumt! Trene litt i morra kanskje? Eller gå tur om været er bra?
MarianneE Skrevet 14. april 2012 #7343 Skrevet 14. april 2012 Jeg klarte og ikke igår. For første gang siden den nye sesongen startet fikk jeg med meg hele Nytt på Nytt igår, uten sofasoving. Helt utrolig. Og nå fikk jeg lyst på ferske reker....
Roadrunner Skrevet 14. april 2012 Forfatter #7344 Skrevet 14. april 2012 Klarte å holde meg våken i går jeg også, og fikk faktisk sett hele Senkveld også før jeg stupte i seng. Slett ikke verst på en trøtt fredag synes jeg. Ferske reker var skikkelig snadder, hadde resten til frokost i morges. Skal gjenta suksessen neste fredag, da har jeg venninnebesøk som har ønsket reker. Slett ingen dum reprise. Lørdagen har startet rolig, før jeg fikk telefon fra jobb... Heldigvis var det relativt greit å få orden på sakene, tok en liten time. Nå er frokosten unnagjort og jeg har startet vaskemaskinen. Veldig usikker på trening eller ei, men akkurat nå heller jeg mot huslige sysler. Endel som burde vært gjort her gitt... Jepp, blir nok huslige sysler tenker jeg.
Sauen Shaun Skrevet 14. april 2012 #7345 Skrevet 14. april 2012 Ferske reker hørtes bare fantastisk ut. Kanskje jeg skal ha det neste helg jeg også... Håper du har hatt en fin lørdag.
Roadrunner Skrevet 14. april 2012 Forfatter #7346 Skrevet 14. april 2012 Lørdagen har vært fin Stille og rolig, stort sett puslet litt i heimen (og satser på verandatørket sengetøy på senga i kveld), handlet litt, tørket støv og slappet av. Slett ikke dumt Trening i morra kanskje? Eller en tur i skog og mark? Eller Dyreparken? Vi får se, mange muligheter! Men tror treningssenteret hadde gjort seg... Kan jo rusle litt etterpå evt Nå blir det rolig lørdagskveld i sofakroken, rydde litt og slappe av. Fin lørdag i Sauens distrikt?
Sauen Shaun Skrevet 14. april 2012 #7347 Skrevet 14. april 2012 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg valgt dyreparken. Det har vært en finfin lørdag her. Sola skinner, krokusen blomstrer og Sauen har hatt en sosial og herlig dag.
Roadrunner Skrevet 14. april 2012 Forfatter #7348 Skrevet 14. april 2012 Koser meg med litt a-ha historie (egentlig Morten Harket som intervjues da...) fra sofakroken
Gjest Purple Haze Skrevet 15. april 2012 #7349 Skrevet 15. april 2012 God formiddag Ut på tur i dag, eller blir det treningssenteret?
Roadrunner Skrevet 15. april 2012 Forfatter #7350 Skrevet 15. april 2012 Har en plan om å ta en liten treningsøkt i treningssenteret nå, før jeg kanskje rusler litt etterpå. Treningøkta er det viktigste - trengs! Men strålende vær i dag da, kanskje verandaen etterpå? Hmmm... God ide! *løper til trening*
Suzy Skrevet 15. april 2012 #7352 Skrevet 15. april 2012 Heisan! Har ikke orket å lese meg opp her inne, så sier bare hei og kommer sterkere tilbake senere
vimse Skrevet 16. april 2012 #7353 Skrevet 16. april 2012 Tusen takk for søte dere Ungjenta ble brått syk med en livmorbetennelse vi ikke fikk has på, og alt skjedde på veldig få dager. Vi valgte å avlive henne på fredag, etter konsultasjon med dyrlegen som har fulgt henne gjennom åtte år. Jeg har hatt tingene litt på avstand i helgen da vi har vært på Villmarksmessen med dertil sosiale aktiviteter, og det har vært godt å tenke på litt andre ting og ikke minst slippe å være hjemme og kjenne på det tomrommet Det er helt grusomt og jeg savner henne noe helt forferdelig, rett og slett Jeg vet at det blir bedre etterhvert, og livet går sin gang, men jeg ville egentlig bare hatt henne her for bestanding
Sauen Shaun Skrevet 16. april 2012 #7354 Skrevet 16. april 2012 Tusen takk for søte dere Ungjenta ble brått syk med en livmorbetennelse vi ikke fikk has på, og alt skjedde på veldig få dager. Vi valgte å avlive henne på fredag, etter konsultasjon med dyrlegen som har fulgt henne gjennom åtte år. Jeg har hatt tingene litt på avstand i helgen da vi har vært på Villmarksmessen med dertil sosiale aktiviteter, og det har vært godt å tenke på litt andre ting og ikke minst slippe å være hjemme og kjenne på det tomrommet Det er helt grusomt og jeg savner henne noe helt forferdelig, rett og slett Jeg vet at det blir bedre etterhvert, og livet går sin gang, men jeg ville egentlig bare hatt henne her for bestanding Uff! Det er trist å miste dyr man er veldig glad i.
Sauen Shaun Skrevet 16. april 2012 #7355 Skrevet 16. april 2012 God morgen! Hvordan står det til med Gjøken i dag?
Roadrunner Skrevet 16. april 2012 Forfatter #7356 Skrevet 16. april 2012 Fuggel'n har det fint, om enn noe småtrøtt. Full fart på jobb, men satser på at jeg har fått unna det verste trøkket nå. PT-time i ettermiddag, trening i morra ettermiddag, kort arbeidsdag på onsdag og bedriftsidrett på torsdag. Venninnebesøk fra fredag til søndag, og vips var denne uka i boks Ja, og så må vi ikke glemme LØNN på fredag - DET trengs nå!
Roadrunner Skrevet 16. april 2012 Forfatter #7357 Skrevet 16. april 2012 Hadde det ikke vært PT i ettermiddag, så hadde det nok blitt et par tre timer overtid. For føler egentlig ikke at jeg er helt i rute nå altså. Litt for mye som skjer med litt for korte tidsfrister, og jeg lar meg litt stresse av det kjenner jeg. Argh! Meeeen, alt ordner seg vel for snille jenter? Så da blir det PT i ettermiddag og ny dag med nye muligheter i morra... Og kanskje ikke de heeeeelt store treningsutskeielsene i morra dersom en PT-sliten skrott skal ha tilnærmet samme kjøret på jobb..
Gjest Purple Haze Skrevet 16. april 2012 #7358 Skrevet 16. april 2012 Travle dager på jobb, ser jeg. Du får ta deg tid til litt egenpleie også, les; trening og avslapping
Roadrunner Skrevet 16. april 2012 Forfatter #7359 Skrevet 16. april 2012 Usannsynlig tung økt med PT'n i dag og jeg kikket vel for det meste på klokka og håpte galskapen skulle ta slutt snart. Usj! Kjedelig når kroppen motarbeider en sånn! Men alt er vel bedre enn ingenting... Snart senga kjenner jeg, trøtt og sliten. Hvor er overskuddet?
vimse Skrevet 17. april 2012 #7360 Skrevet 17. april 2012 Det er der, en eller anne vei... Ha en strålende dag på jobb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå