Roadrunner Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #7481 Skrevet 8. mai 2012 Skulle gjerne vært i dine trakter, PH, men er redd jeg skal enda litt nordover og litt vestover (tror det må bli sånn? ). Så da blir det nok en litt for stor omvei å ta via dine trakter denne gang... Tirsdag morgen, fuggel'n er faktisk ikke heeeeelt vraktrøtt (på tross av at det ble litt senere enn "vanlig" i går, måtte jo se finalen av 71 Grader Nord... ). Får venninne på besøk rett etter jobb i dag, så regner med at tirsdagen kommer til i gå i ett. Først full fart på jobb, og så rett hjem til besøk. Men koselig da Lenge siden vi har kjaset litt nå, hun er skikkelig opptatt for tida. Et par kvalitetstimer en tirsdag kommer til å gjøre godt tenker jeg! Ble altfor sløvt i går... Men godt også, på sitt vis. Så i stedet for å fokusere på hva jeg ikke gjorde, eller burde gjort, så slappet jeg av og småpuslet litt hjemme. Ikke dumt det heller gitt.
Roadrunner Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #7482 Skrevet 8. mai 2012 God morgen! Du skal til rette siden av landet, skjønner jeg (Oppland altså) Høres ut som du har det litt i overkant travelt egentlig. Ikke stresse alfor mye nå da fuglen... Hvordan gikk det med den pusten? Jeg fikk ikke helt med meg konklusjonen hos legen tror jeg? Er det astma (ettersom du nevner inhalator). Litt varmt å starte dagen med? Prøver å ikke stresse for mye, kan jo tross alt bare gjøre en ting av gangen... Men er fort at skuldrene blir litt høye etter et par intense dager, så var godt med en rolig ettermiddag i går. Har vel ikke kommet noen konklusjon fra legen, så ikke fått den med meg jeg heller gitt Ikke fått svar på prøvene ennå... Men hun mente det trolig kunne være hypersensitive luftveier etter en infeksjon/virusrunde, og at det bare måtte ta den tida det tar for å bli bedre. Og at jeg burde begrense den hardeste treninga slik at jeg ikke irriterte de mer enn nødvendig. Inhalatoren fikk jeg for å se om den kunne åpne litt mer for bronkiene når jeg trente, slik at det kunne bli lettere å puste skikkelig. Føler kanskje den hjelper litt, men merker ingen mirakelvirkning synes jeg... Så det er vel bare noe som må gå over av seg selv...
Suzy Skrevet 8. mai 2012 #7483 Skrevet 8. mai 2012 Aha... Tenkte du hadde fått noen svar ettersom du var tildelt en inhalator. Jeg har jo vært litt fraværende en stund, så det kunne godt være jeg ikek hadde fått med meg det
Gjest Purple Haze Skrevet 8. mai 2012 #7484 Skrevet 8. mai 2012 God morgen Jeg ble skikkelig nysgjerrig på hvor i Oppland du skal (har en mistanke, da...) men PM? Håper venninnekveld blir koselig. Kjenner jeg snart trenger litt skikkelig jentetid, jeg også. Alt for lenge siden sist... God tirsdag
Sauen Shaun Skrevet 8. mai 2012 #7485 Skrevet 8. mai 2012 Morn-morn! Synes det høres lurt ut med en rolig ettermiddag i går jeg. Fuggel'n trenger litt hvile hun også.
Roadrunner Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #7486 Skrevet 8. mai 2012 Aha... Tenkte du hadde fått noen svar ettersom du var tildelt en inhalator. Jeg har jo vært litt fraværende en stund, så det kunne godt være jeg ikek hadde fått med meg det Inhalatoren kom først Og er jo snart to uker siden jeg var hos lengen, så kanskje ikke noe å se på prøvene? God morgen Jeg ble skikkelig nysgjerrig på hvor i Oppland du skal (har en mistanke, da...) men PM? Håper venninnekveld blir koselig. Kjenner jeg snart trenger litt skikkelig jentetid, jeg også. Alt for lenge siden sist... God tirsdag PM sendt Blir bare et par timers venninnebesøk i dag siden hun må farte videre, men gleder meg veldig litt litt intens kjasing. Er for lenge siden sist ja... Skal bli godt med Opplandsturen også, blir nok litt kjasing der også tenker jeg. Morn-morn! Synes det høres lurt ut med en rolig ettermiddag i går jeg. Fuggel'n trenger litt hvile hun også. Trenger visst litt hvile ja, du har helt rett i det! Og nå har fuggel'n trava trappa her ørten og fjørti ganger, så har faktisk blitt småsvett... Rene treningsøkta jo
Gjest Purple Haze Skrevet 9. mai 2012 #7487 Skrevet 9. mai 2012 God morgen Onsdag, og det drar seg mot helg igjen! Kjenner det skal bli veldig godt denne uka også. Ha en fin dag, snuppa
Suzy Skrevet 9. mai 2012 #7488 Skrevet 9. mai 2012 Var det trivelig kjas i går og er formen bra i dag? Håper dagen blir strålende
Roadrunner Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #7489 Skrevet 9. mai 2012 Mårnings! Veldig koselig kjas i går! God mat, kjasing og deilig vannmelon til dessert. Ble sløvings etter at venninna hadde reist, og stupte i seng i høvelig tid. Og har sovet veeeeldig godt i natt (har de siste nettene lagt mer eller mindre midt i senga, eller nesten på den "gale" sida, men har sovet utrolig godt. Så kanskje godt med forandring?). Bilen er levert til antirust-behandling, så i ettermiddag skal jeg låne en firmabil for å komme meg til og fra jobb. Litt usikker på om jeg skal råne rundt i den til treningssenter etc, men får se litt utover dagen. Burde trent, men... Får bilen tilbake i morra, sånn at alt skal være klappet og klart til bedriftsidretten. Fredag reiser jeg til mine foreldre, lørdag reiser vi videre for å besøke min bror m/fam, og søndag blir det retur hit. Formen ellers er ok tror jeg Litt marginal murring i hodet, og litt rester av månedlig gruff i magen men ellers greit!
Roadrunner Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #7492 Skrevet 10. mai 2012 Guten Morgen! <-- dette er altså en tysk måte å ønske god morgen på <-- dette er egentlig bare et generelt bilde på fenomenet kaffe/varm drikke, og man "oversetter" til det man måtte ønske Våkna før vekkerklokka i dag også, eller startet i alle fall oppvåkningsprosessen <-- dette er et relativt ukjent fenomen for denne skrotten, spesielt med tanke på at klokka ringer FØR 06.00 HVER morgen. Har kommet meg på jobb, og er klar for å ta en time av gangen og lade opp til bedriftsidretten i ettermiddag. <-- og begynner å innse at det kanskje ikke var så veldig smart med sidekommentarer i hytt og pine (les: for hver setning). Næh, vi begynner på nytt <-- en veldig klok beslutning tatt i betraktning at klokka bare er 07.29 __________________________________________ God morgen!
Roadrunner Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #7494 Skrevet 10. mai 2012 Trodde jeg var våken. Våknet før klokka. Hadde god tid på badet. Spiste god frokost. Var på jobb bittelitt før tida. Er trøtt. Gjesper som en tulling. Kunne sovnet stående. Får fasinerende kommentarer. Hjem snart?
Roadrunner Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #7498 Skrevet 10. mai 2012 Godt det nærmer seg helg Den verste gjespinga har gitt seg (og min kjære nabo her har sluttet å klage på at jeg smitter..), og jeg har fått unnagjort både det ene og det andre. Litt hektisk start på dagen, men snart lunsj i alle fall Får igjen bilen min i dag også, etter en natts adskillelse på grunn av understellsbehandling (på bilen altså ) Viktig at det ikke ruster nedentil (fremdeles bilen vi snakker om... tror jeg? ) :regn: og atter og noe sier meg at jeg kommer til å bli VÅT i ettermiddag. Jaja, tørker vel opp i løpet av kvelden/natta i så fall Mer ?
Daria Skrevet 10. mai 2012 #7499 Skrevet 10. mai 2012 Helg er fint *har sandpapir i øynene* Innså nettopp at dette er min siste vanlige arbeidsuke før ferien -17. mai neste uke, en feriefredag (Helsinki ) og pinsemandag () påfølgende uker. Deretter braker det løs med innleveringskaoset og da råder det unntakstillstand resten av juni...
Suzy Skrevet 10. mai 2012 #7500 Skrevet 10. mai 2012 Får igjen bilen min i dag også, etter en natts adskillelse på grunn av understellsbehandling (på bilen altså ) Viktig at det ikke ruster nedentil (fremdeles bilen vi snakker om... tror jeg? ) Om vi ikke snakket om bilen ville jeg vært sabal nysgjerrig på hvor du leverer inn deg selv for et lag med Tuffcote dinol, eller hva det nå heter i dag, på understellet....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå