Gjest Purple Haze Skrevet 18. mai 2012 #7562 Skrevet 18. mai 2012 Håper du koser deg masse på tur! God helg
Sauen Shaun Skrevet 20. mai 2012 #7563 Skrevet 20. mai 2012 Håper du har hatt en finfin langhelg. Ut fra bildene på fb, ser det jo slik ut. Det er et vakkert distrikt du har besøkt.
Gjest Purple Haze Skrevet 20. mai 2012 #7564 Skrevet 20. mai 2012 Håper kjøreturen hjem går fint, og at langhelg i fjellstrøkene har vært bra!
Roadrunner Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #7565 Skrevet 20. mai 2012 Hatt en kjempefin tur!! Veldig godt å være hjemme igjen, men har virkelig kosa meg. Men ikke helt klar for ny uke kjenner jeg...
Gjest Purple Haze Skrevet 20. mai 2012 #7566 Skrevet 20. mai 2012 En burde nesten ha et par dager fri etter at en har vært på tur Men langhelg igjen neste helg. En liten trøst
Sauen Shaun Skrevet 21. mai 2012 #7567 Skrevet 21. mai 2012 God morgen Fuggel'n! Hvordan er mandagen?
Roadrunner Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #7568 Skrevet 21. mai 2012 Mårnings! Mandagen er i grunn ganske grei, har kommet igang og ser at jeg har mye å gjøre denne uka. Blir litt møter og diverse, og aner meg at dagene egentlig kommer til å gå fort. Bør få handlet/gjort rent/trent/gått tur eller NOE i dag (ikke kommet dit at jeg kan stryke det som ikke passer ennå, så får se hva det ender opp med...) I morra er det ny PT-time (nest siste ) Onsdag skal jeg treffe mams etter jobb, vi skal innom et par butikker Torsdag er det bedriftsidretten Og vips er det helg igjen Jobbmøte i formiddag, jobbmøte på fredag, pluss en god del som må gjøres (og sikkert flere ting som dukker opp). Jepp, det går unna! ?
mocci Skrevet 21. mai 2012 #7569 Skrevet 21. mai 2012 Håper du hadde en fin tur. Ska sei, suite du altså. Noen er flinke til å ordne for seg.
Roadrunner Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #7570 Skrevet 21. mai 2012 Håper du hadde en fin tur. Ska sei, suite du altså. Noen er flinke til å ordne for seg. Det ordner seg visst for snille jenter Gleder meg til å se hva det innebærer, og mistenker at jeg IKKE vil hjem derfra igjen... Men først noen arbeidsdager...
Suzy Skrevet 21. mai 2012 #7571 Skrevet 21. mai 2012 Du har jommen program nok til at hele uka kommer til å suse forbi Jøss, er PT-timene slutt alt? Kommer du til å prøve fler? Syns du det har fungert? Har du fått ønsket resultat og fremdrift? Litt nysgjerrig på hele konseptet. Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #7572 Skrevet 21. mai 2012 Nest siste PT-timen i morra ja. Helt sykt at det går mot slutten (og akkurat nå er det egentlig litt godt også, for treningsmotivasjonen generelt er litt så som så...). Foreløpig kommer jeg nok ikke til å prøve flere, ikke med det første i alle fall. Rett og slett på grunn av motivasjonen, og fordi min kjære PT har sluttet på treningssenteret der jeg er medlem og nå trener vi på et noe "enklere" sted. Men (og det er et stort MEN her), jeg vil ABSOLUTT anbefale å forsøke PT. Har vært superfornøyd med oppfølging, øvelser og fremgang (selv om jeg er fly forbanna på meg selv fordi jeg har latt kostholdet herje villt når jeg har vært så flink med treninga), og lært masse. Er markant sterkere enn jeg var før jeg startet, og føler også jeg har lært både nye øvelser, men også lært hvordan gamle øvelser skal gjøres riktig eller hvordan de kan gjøres på en annen måte. Rett og slett kjempefornøyd, og synes absolutt det er vel verdt pengene! Og hvem vet hva fuggel'n finner på utover høsten eller ved en annen anledning? Akkurat nå derimot, så er motivasjonen heller laber... Har fått en gratis PT-time med en annen PT ved senteret der jeg trener, så tenkte jeg skulle høre om jeg kunne få lov til å drøye denne til over sommeren. Tror ikke det hadde vært så dumt! Dagen i dag har vært kaotisk og masete, og nå er plutselig klokka der snart. Mulig jeg står noen minutter lengre i dag, rett og slett for å få hodet over vann på et par småting. Blir visst endel møteaktivitet fremover, så greit å få gjort det som må gjøres innimellom. Fremdeles usikker rundt trening/handling/husarbeid/gåtur, men heller vel mot handling/husarbeid siden det blir trening i morra, og gåtur på torsdag (og kanskje trening fredag eller lørdag? Eller gåtur? Eller )
Gjest Purple Haze Skrevet 21. mai 2012 #7573 Skrevet 21. mai 2012 Så bra at du føler du har hatt utbytte av PT-timene! Du kan jo ta opp igjen tråden etter hvert, når motivasjonen er tilbake. For jeg er sikker på at den kommer tilbake. Du er jo så flink med trening Håper tirsdagen blir litt roligere på jobb, så du ikke blir i morgen også!
Roadrunner Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #7574 Skrevet 22. mai 2012 Drøye 17 grader før kl 07 i morges! Fantastisk! Og utrolig kjipt å skulle være inne 8 timer i dette været (som forøvrig er meldt hele uka ). Litt tirsdagsvrak, men ikke verre enn at jeg var på jobb i tide og er klar for nye utfordringer. Satser på at det verste ble tatt i går, og at dagen i dag foregår LITT roligere. Hadde jo vært fint med en lunsjpause i det minste...? Veldig fornøyd med at jeg fikk gjort litt i heimen i går ettermiddag, både støvsugd, epilert legger/armhuler, vasket komfyr/filteret på vifta, rydde og handle. Ikke verst på en mandag om jeg får si det selv Ellers smått frustrert, men tror jeg skal vente med å røpe hvorfor i frykt for at enkelte berørte i verste fall er innom her og leser. Ikke noe stort issue uansett, bare en litt oppgitt fuggel... Meeen, det er tirsdag, det er PT-tid og det nærmer seg suite-tid. Så får bare heve nebbet og gyve løs her
Daria Skrevet 22. mai 2012 #7575 Skrevet 22. mai 2012 Jeg leste at du hadde støvsugd armhulene, syntes det var i overkant renslig Forøvrig er jeg tilhenger av lunsjpause
Suzy Skrevet 22. mai 2012 #7576 Skrevet 22. mai 2012 Enig med Daria - lunsjpause er saker Frustrasjon er derimot ikke så bra. Håper det retter seg litt snart.... Gøy å høre om PT'en. Jeg har vurdert det selv til tider, men har ikke gjort alvor av det noen gang. Nå blir det på ett vis litt rart også ettersom jeg er instruktør selv. Da skal jeg jo på et vis vite sjøl, ikke sant? Ha en fiiin dag inne med utsikt til sola RR - det er i allefall sånn jeg har det
Gjest Purple Haze Skrevet 22. mai 2012 #7577 Skrevet 22. mai 2012 God formiddag Håper tirsdagen blir bra, tross frustrasjoner og kun utsikt til sola. Du får nyte den etter jobb i dag
Roadrunner Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #7578 Skrevet 22. mai 2012 Jeg leste at du hadde støvsugd armhulene, syntes det var i overkant renslig Forøvrig er jeg tilhenger av lunsjpause Er det ikke helt normalt å støvsuge litt hist og her? Næh, får vel holde med epileringen tenker jeg... Enig med Daria - lunsjpause er saker Frustrasjon er derimot ikke så bra. Håper det retter seg litt snart.... Gøy å høre om PT'en. Jeg har vurdert det selv til tider, men har ikke gjort alvor av det noen gang. Nå blir det på ett vis litt rart også ettersom jeg er instruktør selv. Da skal jeg jo på et vis vite sjøl, ikke sant? Ha en fiiin dag inne med utsikt til sola RR - det er i allefall sånn jeg har det Frustrasjon er litt frustrerende ja... Absolutt ikke noe big deal, men noen ordner og styrer litt, og mener at vi andre bare kan gjøre sånn eller sånn eller sånn, det er jo både enkelt, greit og hyggelig. Meeeeen, det er nødvendigvis ikke det for alle, og da blir det hele litt frustrerende. Synes godt du kan benytte PT selv om du er instruktør selv Du er da primært spinning/sykkel-instruktør? Ikke noe feil i å benytte en PT til å forbedre treningsutbyttet, bli presset til å yte bedre, lære nye øvelser og nye teknikker. Man kan jo ikke ALT selv om man er instruktør... Nyter utsikten til sola, og lengter ut (og lurer på om man ikke burde ha en liten pause utpå dagen her for å unne seg en is? ) God formiddag Håper tirsdagen blir bra, tross frustrasjoner og kun utsikt til sola. Du får nyte den etter jobb i dag Tirsdagen blir nok bra! Hjem til litt kjapp middag etter jobb i dag, og videre på PT-time etterhvert, men ellers skal fuggel'n kose seg så godt som mulig. Men jeg spør som Suzy gjorde her forrige uke: Hvorfor er det så forbanna vanskelig å si nei til selgere?
Roadrunner Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #7579 Skrevet 22. mai 2012 Dagens PT-økt unnagjort, og skrotten er sliten og øm. En time igjen! Utrolig snålt altså... Vi har tenkt oss litt om, og har satt opp neste og siste PT-time til fredag i stedet for tirsdag. Så er jeg ferdig før jeg reiser til Farris, og kan nyyyyte massasje og avslapning der med en smått støl skrott. Og så går jeg ikke rett i den støle fella når jeg kommer hjem igjen Nå er planen å skifte sengetøy på senga, stupe i dusjen og rydde litt her. Og stupe tidlig i seng...
vimse Skrevet 22. mai 2012 #7580 Skrevet 22. mai 2012 Det er godt noen har vett til å få lagt seg tidlig... *overgitt over meg selv som skal bare...*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå