Suzy Skrevet 6. juni 2012 #7661 Skrevet 6. juni 2012 Høres ut som du har en littebitt tung dag foran deg, men jeg antar du har rosa topp i dag og da er jo alt bra Størrelser høres kjent ut - jeg prøvde to kjoler når vi var på tur, i den samme butikken. Den ene var L og den andre var M. L var for trang og M passet perfekt Det er ikke rart det er vanskelig å handle klær altså.... til møtedagen din?
Roadrunner Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #7662 Skrevet 6. juni 2012 Ikke rosa topp på Siden en kollega har helt lik (og det var hovedårsaken til at jeg oppdaget funnet, så drøyer jeg litt tror jeg). Men til helga kanskje? Fin på utdrikningslag? Har variert mye mellom to etterfølgende størrelser, som for eksempel L og XL eller 44 og 46. Men sjelden jeg har opplevd å kjøpe XS og XL i samme butikken (skal visstnok være henholdsvis 32/34 og 48/50 )
Suzy Skrevet 6. juni 2012 #7663 Skrevet 6. juni 2012 Det er ikke uvanlig. På HM bruker jeg str 44 i jakke og str 36 i singlet
Sauen Shaun Skrevet 6. juni 2012 #7664 Skrevet 6. juni 2012 God morgen! Håper dagen blir bedre enn fryktet. Og det med størrelser høres kjent ut. Og det er grunnen til at jeg ALDRI kjøper klær på nett - jeg orker ikke styret med å sende i retur. Mye bedre å prøve i butikken og vite at plagget jeg har med meg hjem passer.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juni 2012 #7665 Skrevet 6. juni 2012 Størrelser kan virke litt bingo noen ganger, ja. Men jeg har aldri opplevd så store sprik som dere snakker om. Det hender jeg kan ha M i noen klær, men jevnt over ligger jeg på L/XL. Spør litt hva det er. Og rosa topp høres perfekt ut til utdrikningslag Håper dagen blir bedre enn fryktet
Daria Skrevet 6. juni 2012 #7666 Skrevet 6. juni 2012 Jeg gikk en gang i prøverommet med tre forskjellige kjoler -hhv 40/42, 44 og 46. 46 var for trang, 44 litt snau (men bedre enn 46), 40/42 ble med meg hjem... En annen gang skulle jeg være lur -jeg hadde kjøpt et skjørt og elsket det. og løp i butikken for å sikre meg et til mens de fortsatt var i salg. Samme modell, bare annen farge, så jeg gadd ikke prøve. Det nye var mye trangere...
Roadrunner Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #7667 Skrevet 6. juni 2012 Størrelser er rett og slett fasinerende. Og det minner meg på at jeg kanskje skulle bestilt en kosebukse før sommeren? Fant DENNE i grønn (sort var utsolgt i min størrelse, og det de kaller brun, som jeg kaller beige, har jeg lite som passer til..) Ene butikken i byen har sort og beige, andre butikken har grønn. Hvorfor ikke ganske likt utvalg? *forvirret* Trening i dag? MÅ vel det tenker jeg...
Roadrunner Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #7668 Skrevet 6. juni 2012 Hey! Tunika'en min jo! HER Finere farge enn på bildet... Men skulle man bestilt en til? Kanskje hvit?
Daria Skrevet 6. juni 2012 #7669 Skrevet 6. juni 2012 Slå til -jeg har flere topper i tre forskjellige farger...
Roadrunner Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #7670 Skrevet 6. juni 2012 Nei, går jo ikke ann å bestile på nett fra kappahl... Og jeg reiser ikke til Oslo, Bergen eller Trondheim for å få tak i altså! Seriøst! Næh, får være lykkelig med den jeg har fått i hus
Sauen Shaun Skrevet 6. juni 2012 #7671 Skrevet 6. juni 2012 Den tunikaen var jo knallfin. Kanskje man skulle ta turen innom Kappahl i dag...
Daria Skrevet 6. juni 2012 #7672 Skrevet 6. juni 2012 Nei, går jo ikke ann å bestile på nett fra kappahl... Og jeg reiser ikke til Oslo, Bergen eller Trondheim for å få tak i altså! Seriøst! Næh, får være lykkelig med den jeg har fått i hus Kan sikkert ta på meg personal shopper-oppdrag om ønskelig
vimse Skrevet 6. juni 2012 #7673 Skrevet 6. juni 2012 Men hvis du skal denne veien på utdr.lag så kan det jo være de har den i byen
Roadrunner Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #7674 Skrevet 6. juni 2012 Men hvis du skal denne veien på utdr.lag så kan det jo være de har den i byen Så dårlig ut gitt. Og rekker ikke innom butikker på lørdagen, blir full fart... Og ca 3 timers kjøring hver vei Får heller vurdere tilbudet fra Daria om behovet skulle bli stooort... *tenkeboksen*
Roadrunner Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #7675 Skrevet 6. juni 2012 (endret) ? Men har fått kjøpt shorts, to capribukser, t-skjorte og hold-in "shorts" til å ha under kjolen i bryllupet. Spist middag... Og nå skal det ryddes litt, og så går vel kvelden Bedriftsidrett i morra - trengs! Endret 6. juni 2012 av Roadrunner
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juni 2012 #7676 Skrevet 6. juni 2012 Oi, der minte du meg på at jeg må melde meg på Zumbatime på fredag! Lenge siden sist nå, så det skal bli godt Kos deg i kveld
Roadrunner Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #7677 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Oi, der minte du meg på at jeg må melde meg på Zumbatime på fredag! Lenge siden sist nå, så det skal bli godt Kos deg i kveld Pusler i heimen og koser meg (og innser at det ikke er Luksufellen i dag - hvordan går det ann da? ). En bunke nye klær og en bunke kvitteringer Trening ja... MÅ bli flinkere, var ikke noe moro i prøverommene i dag... Så nå må jeg bare slutte med teite kostholdsvaner. Kutte ut alt unødvendig og totale idiotting i alle fall! Skal på farta fredag og lørdag, så satser på at det blir greit å holde seg unna noen sjokoladeorgie i helga Gikk forbi alle sjokoladehyllene på butikken i dag, og sa bestemt NEI til de bitene som truet med å bli med hjem. Ikke snakk om! Endret 7. juni 2012 av Roadrunner
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juni 2012 #7678 Skrevet 6. juni 2012 Vi er flere som må skjerpe inn både på trening og mat, gitt. Har ikke vært flink å trene i det siste, og det har vært litt for lettvinne (og usunne) valg i matveien. Ikkje braaaa... Skylder på mye annet å gjøre akkurat nå Er luksusfellen slutt for denne gang, kanskje? Kommer sikkert ny sesong til høsten eller noe
Sauen Shaun Skrevet 7. juni 2012 #7679 Skrevet 7. juni 2012 God morgen. Jeg kan ikke klage på treningsinnsatsen i det siste, men maten derimot... *gleder meg til kakespisesesongen snart er over for denne gang*
Gjest Purple Haze Skrevet 7. juni 2012 #7680 Skrevet 7. juni 2012 God formiddag, fuggel'n. Travel morgen for deg? Ikke tid til en -pause en gang?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå