Suzy Skrevet 27. juni 2012 #7801 Skrevet 27. juni 2012 Å fydda... det var lenge Men snart fredag (og fornøyd med humpday-effekten )
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #7802 Skrevet 27. juni 2012 Jepp, 12 timer på jobb er i lengste laget... Men innimellom må det bare gjøres, og da får man bare brette opp ermene og skride til verket. Og godt for alt som er gjort. Kan være vi blir ferdige før tida da, får se hvordan det går seg til. Mulig litt jobbing i helga også (primært hjemmefra), men det tar jeg som det kommer. Skal nok gå greit, så lenge jeg kan ta det fra sofakroken Ikke så veldig trøtt i dag (slumringa i går hjalp nok litt), men allikevel litt slækk gitt. Savner
Suzy Skrevet 27. juni 2012 #7803 Skrevet 27. juni 2012 Jeg er trøtt hver jævla dag jeg! Helt utrolig at det går an.... Sover og sover og er like gapete hver kveld
Daria Skrevet 27. juni 2012 #7804 Skrevet 27. juni 2012 Humpday Jeg må jo uansett begynne å pakke snart, så da kan det jo være greit med en tur i kofferten...
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #7805 Skrevet 27. juni 2012 Gjesper visst solid her jeg også... Litt optimistisk i morges ser det ut til, det røyner på nå
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #7806 Skrevet 27. juni 2012 Humpday Jeg må jo uansett begynne å pakke snart, så da kan det jo være greit med en tur i kofferten... Godt det ikke bare er meg som stuper i kofferten når sjansen byr seg...
Daria Skrevet 27. juni 2012 #7807 Skrevet 27. juni 2012 (endret) Det var en gang i en fjern KG-fortid at Vimse, jeg og noen andre KGere som ikke er så aktive lenger hadde en felles dagbok -det het rett og slett Kofferten... Endret 27. juni 2012 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 27. juni 2012 #7808 Skrevet 27. juni 2012 Æsjameg langdag for Fuggel'n i dag. Kjipt i dag, men sikkert ålreit når lønna kommer... Og ellers får jeg kravle meg opp av kofferten og tusle videre til neste dagbok.
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #7810 Skrevet 27. juni 2012 Langdag er litt kjipt ja (også på humpday dah! ), men jobben må gjøres... Får bare skrive overtid med gaffel, og ta det derfra Kjennes ut som om det er LITT lenge til ferie akkurat nå, men det går seg vel til...
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #7811 Skrevet 27. juni 2012 Triste nyheter på twitter i dag... Andemor og de søte små forsøkte å krysse E-18. Oslopolitiet skulle sjekke at alle kom seg trygt over, men fant andemor død. Og de finner ikke ungene. Jammen!
Sauen Shaun Skrevet 27. juni 2012 #7812 Skrevet 27. juni 2012 Nei! Stakkars andemor og små pippene hennes.
Daria Skrevet 27. juni 2012 #7813 Skrevet 27. juni 2012 Om de hadde funnet dem, hadde de vel ikke kunne gjøre annet enn å avlive uansett. Nå får kanskje en og annen rev seg et herremåltid, så dør de ikke helt forgjeves. Den enes død, den andres... andesteik... *kynisk* *evnt realistisk* Jeg lurte mer på om det er slemt å gi politiet tilbakemelding om dårlig språk -de hadde leitet etter andungene...
Sauen Shaun Skrevet 27. juni 2012 #7814 Skrevet 27. juni 2012 Nei, det er ikke slemt å gi sånne tilbakemeldinger.
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #7815 Skrevet 27. juni 2012 Sånne tilbakemeldinger kan ofte være på sin plass (ramla innom bryllupsforumet i dag, og leser om de som ikke vet om de har nok service til bryllupet Bryllup uten nok service er det verste jeg vet Servise derimot - kan jeg fint klare meg med litt papp...)
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #7816 Skrevet 27. juni 2012 Og hadde de funnet andemor OG ungene, så håper jeg jo at de kunne hjulpet alle sammen til et bedre egnet andested. Men når andemor er død er det nok ikke så mye å gjøre nei... Egentlig burde denne fuggel'n bodd landlig, for da tror jeg noen stakkars dyr av ymse slag hadde fått vokse opp i ro og harmoni
Gjest Purple Haze Skrevet 27. juni 2012 #7817 Skrevet 27. juni 2012 Hva ER humpday? Kjipt med langdag på jobb, særlig når du begynte å gjespe tidlig på dagen. Jeg er også så innmari trøtt for tiden. Merkelig, for en pleier da å være litt mer opplagt på sommeren... Stakkars gakk-gakkbabyene, da. Triste greier
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #7818 Skrevet 27. juni 2012 Hva ER humpday? Kjipt med langdag på jobb, særlig når du begynte å gjespe tidlig på dagen. Jeg er også så innmari trøtt for tiden. Merkelig, for en pleier da å være litt mer opplagt på sommeren... Stakkars gakk-gakkbabyene, da. Triste greier Urban Dictionary har svaret: The middle of a work week (Wednesday); used in the context of climbing a proverbial hill to get through a tough week. After hump day, the weekend gets closer.
Gjest Purple Haze Skrevet 27. juni 2012 #7819 Skrevet 27. juni 2012 Takk Leste i boka til Suzy etter at jeg leste her, og da skjønte jeg det. Tregis, det er meg Sliter du på jobb fremdeles? Misunner deg overhodet ikke så lang dag, altså!
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #7820 Skrevet 27. juni 2012 Jepp, still at work... Nærmer seg 12 timer innenfor disse veggene nå, men har i grunn gått ganske greit. Fått gjort en hel del dill og dall som jeg har dytta på, så da hjelper det. Men kjenner jo at jeg gjerne skulle kommet meg hjemover snart. Krysser fingrene for at jeg er ute herfra i løpet av en times tid eller så
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå