Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter du og blar? :daane:

Hvis du går på fanen Stillingen når du er innlogget.

I feltet øverst der (over resultatlista) kan du søke opp laget du ønsker ved å skrive inn navnet og trykke søk. Stort sett finner den alle lag som inneholder de bokstavkombinasjonene, men du begrenser i alle fall søket ganske mye, og er lettere å finne frem :jepp: Og det beste er at den husker hvilke du har søkt på, så neste gang du setter markøren i feltet, så foreslår den de lagene du har søkt på tidligere!

Var litt heldigere i går jeg, og sanket gode 400 poeng. Endelig fikk Petacchi gjort litt nytte for seg :fnise: Men du leder greit ennå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg sitter og blar... Ferskingen har da slett ikke funnet ut hvordan man søker opp lagene. Jeg finner liksom bare mitt eget uten å bla. Men nå skal vi se om jeg ikke får det til når jeg kommer hjem fra byen. Rekker det ikke nå. Må snart fikse fasaden før jeg skal ut. :sexy:

Skrevet

Er ikke sauen naturlig :sexy: ?

Trodde ikke det var behov for noe fiksing der i gården :sjenert:

Jeg gidder ikke bla gjennom mer enn 20.000 lag for å se hvordan det går med ymse folk. Så her måtte søkefunksjonen kjapt lokaliseres :nigo:

Skrevet

Sauen trenger litt sparkling før hun skal på bytur gitt... :sukk:

Ihvertfall trenger hun litt mascara og solkrem med faktor 50.

Skrevet

Jeg kjøpte et par solide flasker solkrem i slutten av mai... Har vel ikke trengt stort med solkrem etterpå :plystre: Tror jeg har brukt litt av en gammel rest en ettermiddag eller to, ellers har det vært mer behov for fleece-jakke og paraply. Men om et par uker - DA kommer finværet serru! Først til vestlandet noen dager, og så hitover :opplyser:

Skrevet

Lunsjtid! Torsdagen halvgått, det må vel bety at vi nærmer oss helg igjen? :klo: Og fuggel'n er SÅ klar (som vanlig!). :sol: og ganske så fint her i dag (til og med over 20 grader!), men god vind da (selvfølgelig). :sukk: Hva med en dag finvær UTEN stiv kuling?

Skrevet

Jeg kjøpte et par solide flasker solkrem i slutten av mai... Har vel ikke trengt stort med solkrem etterpå :plystre: Tror jeg har brukt litt av en gammel rest en ettermiddag eller to, ellers har det vært mer behov for fleece-jakke og paraply. Men om et par uker - DA kommer finværet serru! Først til vestlandet noen dager, og så hitover :opplyser:

Jeg bruker faktor 50 hver eneste dag hele året jeg, etter streng ordre fra hudlegen. Selv når det regner eller snør har jeg et lag med faktor i trynet. Og likevel får jeg pigmentflekker og soleksem. :sukk:

Skrevet

Blir nok ikke mange poeng på meg i dag heller gitt. Altså, det er en fordel at syklistene holder seg på sykkelen. :sukk: Jeg fant søkemotoren, og har vært inne og sett på lagene til deg og pappa'n din. Og jeg tror dere begge slår meg i dag.

Og jeg brøt mitt prinsipp om å ikke bytte ut noen på laget mitt i dag. Når jeg har en på laget mitt som blir knyttet opp mot dopinganklagene mot Armstrong, så ryker han rett ut. Jeg vil ikke ha sånt på laget mitt...

Skrevet

Gratulerer! Du slo meg med 15 poeng i dag (og tapte med ett poeng på din far). :klappe:

Skrevet

:ler:

Godt du følger med, Sauen!

Jeg så ikke noe TdF i går, og dro rett til byen etter jobb. Ikke hjemme før 2130, og da ble det ikke noe tv-tid gitt... Men hjelper godt når man har en oppdatert sau! :fnise:

:kaffekopp:

Det er sommer, det skal bli :sol: og det er F R E D A G ! ! !

Småtrøtt gjøk i dag. Kjempekoselig kveld med gode venninner i går, nydelig mat og masse skravling. Nydelig vær, super stemning i byen og masse liv. Slett ikke dumt!

Dessuten er jeg nå igang med å telle arbeidsdager og ikke uker til ferien. 10 dager igjen :opplyser:

:strix:

Skrevet

Du fikk ikke med deg Farrar etter målpassering heller du da? I såfall må du gå inn på TV2 sine TdF-sider og se opptak der. Tror det var litt adrenalin ute og gikk der gitt. :fnise:

Og bare ti dager til ferie høres bra ut. :klem:

Skrevet

Har ikke fått med meg noe som helst fra gårsdagens hendelser *iler inn på tv2 og kikker*

Skrevet

:ler:

Litt adrenalin ser det ut til... Men var vel tredje dagen på rad at han har vært i asfalten, så skjønner forsåvidt at lunta er småkort...

Skrevet

Ja, det er fullt forstålig at det klikket en smule for ham. Men veldig godt at han ble stoppet før han kom inn i bussen til Veeler. :ler:

Skrevet

God morgen, tigerpus!

Helgeklar?

Skrevet

Will do, vimse! :klem:

Og du? Kanskje vi hadde greit å få til et lite treff i uke 31 eller 32? Da blir det nok noen dager innimellom på din kant, og en is på bryggekanten eller no' er jo sjelden feil :nigo: Bare sånn til info om du har lyst, tid og anledning :sjenert:

Det må vi få til!! :jepp:

Jeg jobber begge ukene, men er jo ikke så langt unna hjemplassen din når jeg er på jobb, så det bør være lett å få til!!

Skrevet

Du slo meg i dag også. Og det ganske grundig. 160 poeng mer enn meg. Gratulerer! :klappe:

Og pappa'n din sitt lag ble noe midt mellom våre i dag. :opplyser:

Og jeg har vært inne og byttet ut et par skadete ryttere. Halve laget mitt lå jo og kavet på asfalten i dag (og noen var vel nedi i går også). Blir ikke noen poeng av sånt... :sukk:

Skrevet

Veldig så lur du er, Daria...

Velkommen hjem forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...