Roadrunner Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #7961 Skrevet 12. juli 2012 Vi har oppretta lag i TV2 sitt Tour Manager... Gratis morro Men går visst ikke så bra for enkelte
Gjest Purple Haze Skrevet 12. juli 2012 #7962 Skrevet 12. juli 2012 Håper du har en fin kveld. Straks helg!
Roadrunner Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #7963 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Sauen -> <- Fuggel'n Hvorfor tipsa jeg deg om TourManager? Du gruser meg jo totalt... Ellers fin kveld i sofakroken etter gode 90 minutters gåtur. Deilig! Endret 12. juli 2012 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #7964 Skrevet 13. juli 2012 God morgen! Fredag! Klar for helg, og bare ei uke igjen!
Sauen Shaun Skrevet 13. juli 2012 #7965 Skrevet 13. juli 2012 Sauen -> <- Fuggel'n Hvorfor tipsa jeg deg om TourManager? Du gruser meg jo totalt... Ellers fin kveld i sofakroken etter gode 90 minutters gåtur. Deilig! AUUUU! Det er ikke lov å slå. Men forøvrig er jeg godt fornøyd med gårdagens etappe. Ble godt med poeng til tross for at jeg ikke rakk å bytte ut Cansellara før etappen. Og Renshaw kom aldri til mål. Så jeg måtte bytte litt i dag. God morgen! Fredag! Klar for helg, og bare ei uke igjen! *gleder meg med verdens beste Fuggel*
Gjest Purple Haze Skrevet 13. juli 2012 #7966 Skrevet 13. juli 2012 Fredag og straks helg! Håper arbeidsdagen fyker unna, så du kan ta vel fortjent helg. Festival i kveld?
Roadrunner Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #7967 Skrevet 13. juli 2012 Festival i kveld ja Gleder meg! Blir garantert bra! Ikke meningen å slå så hardt, Sauen Og var bare et virtuelt lite slag i frustrasjonens ånd Men veldig glad jeg ble kjapt tilgitt og rykket opp til "verdens beste fuggel" Snart lunsj her, og timene så langt har bare flydd avsted. Og litt kort dag i dag, siden jeg SKAL gå tidlig fra jobb (kl 14:00).
Gjest Purple Haze Skrevet 13. juli 2012 #7968 Skrevet 13. juli 2012 Herlig med tidlig helg og festival på programmet!
Roadrunner Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #7969 Skrevet 13. juli 2012 En liten halvtime igjen, og jeg er SÅ klar for helg! Ene venninna som skulle vært med i kveld har dessverre blitt syk, men sånt skjer. Jeg skal uansett kose meg, slappe av og NYTE musikken og kvelden! Ikke altfor mye planer resten av helga, slappe av og kose meg tenker jeg Og vips var det 15 små min igjen
Gjest Purple Haze Skrevet 14. juli 2012 #7970 Skrevet 14. juli 2012 God morgen Håper konserten i går var knall, og at du ikke har for mye støvsugerlyd i øra i dag God helg, kos deg masse
Sauen Shaun Skrevet 15. juli 2012 #7971 Skrevet 15. juli 2012 Ikke meningen å slå så hardt, Sauen Og var bare et virtuelt lite slag i frustrasjonens ånd Men veldig glad jeg ble kjapt tilgitt og rykket opp til "verdens beste fuggel" God søndagsmorgen Fuggel'n! Du har ikke rykket opp til verdens beste fuggel. Du har aldri rykket ned fra den tittelen. Det skal mer enn en sykkelkonkurranse til for å frata deg den posisjonen. Og nå har du en fin mulighet til å ta igjen meg. Jeg får ikke fulgt laget mitt på noen dager, og kan ikke bytte om noen av mine syklister skader seg eller gjør det veldig dårlig...
Roadrunner Skrevet 15. juli 2012 Forfatter #7972 Skrevet 15. juli 2012 Har satt meg ut på verandaen og har en plan om å bare ta det rolig i dag. Sovet lenge, og litt kjørt i skrotten etter et par lange dager. Har fått litt tilbud om sosialt liv, men foreløpig føler jeg for å holde meg i heimen gitt. Deilig å være litt usosial etter et par supersosiale dager...
Gjest Purple Haze Skrevet 15. juli 2012 #7973 Skrevet 15. juli 2012 Kos deg, nyt søndagen og lad batteriene
Roadrunner Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #7974 Skrevet 16. juli 2012 God morgen! Det er siste mandag før ferie! Ikke det at mandag i seg selv er helt perfekt, for det er en ganske trøtt og småsliten fuggel som har kommet seg på jobb i dag. Slet skikkelig med å få sove i går (har kanskje sammenheng med at jeg sov vel lenge på morgenen, samt slumret litt på verandaen i går ettermiddag), og ble liggende lenge og glo, lese og snu meg. Ergo litt trøtt i dag... Ble en veldig rolig og sløv dag i går. Etter en lang (og kjempekoselig!) fredag bar det hjem en tur til mine foreldre på lørdag. De hadde besøk av broder'n med familie, så da ble det full fart og stormende jubel der noen timer. Tilbake i leiligheten utpå kvelden lørdag, og ikke så veldig stort behov for å være sosial og omgås masse folk i går. Deilig med litt alenetid... Fredagskvelden var helt suveren! Høy allsangfaktor, god stemning, nydelig vær og masse folk. Kan virkelig ikke klage! 8000 mennesker som var i god stemning (noen var kanskje i VEL god stemning?...). I dag er det tid for ny massasjetime igjen, og i morra satser jeg på en spinningøkt. Ellers ikke fastslått hele uka ennå, får se litt hva som skjer.
Roadrunner Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #7975 Skrevet 16. juli 2012 Tralalalalala... Fuggel'n slår ihjel tid... Skjer jo itte'no i dagbøkene, er mye ferie på gang. Og jeg skal liksom holde ut ei uke på jobb her... Har begynt å lese ymse nye poster under "Vis nytt innhold", så spørs om det ikke nærmer seg et behov for ferie. Stille på jobb i dag, og jeg benytter sjansen til å få gjort litt av hvert. Komme litt på forskudd er sjelden feil Men savner litt selskap i bøkene her altså!
Gjest Purple Haze Skrevet 16. juli 2012 #7976 Skrevet 16. juli 2012 *Kommer innom og holder fuggel`n med selskap* Bare fire små dager igjen til ferie for deg nå! Kan hjelpe deg å telle ned, jeg
Roadrunner Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #7977 Skrevet 17. juli 2012 Koselig med selskap! 3 dager igjen (vi teller da ikke med dagen i dag, gjør vi? )! Ble torturert skikkelig igjen i går, og er øm og sår som bare det i dag. Auuuu! Satt nesten med nesa på rattet i morges, siden det var skikkelig ømt om jeg lente meg inntil ryggstøet. Men vondt skal vel vondt fordrive? Har vært mye småvåken i natt (vondt når jeg har beveget/snudd meg), men ellers sovet ganske godt tror jeg. Foreløpig ikke totalt vraktirsdag, og det lover jo ganske bra. Spinning i ettermiddag, og så venninnebesøk etterpå. Blir koselig!
Skravla Skrevet 17. juli 2012 #7978 Skrevet 17. juli 2012 Herlig med ferie, men den nedtellingen din går også i retning min ferieslutt........ Men det har vært mye turer i ferien så jeg skal ikke klage. Er klar til ny tur nå.
Roadrunner Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #7979 Skrevet 17. juli 2012 Enda en tur, Skravla? Det var da ikke småtteri! Jeg starter med tur til søndag, men når jeg er vel hjemme derfra så har jeg ikke så mye farting i sikte. Satser på at det blir litt besøk og sosialt som skjer, men tar det som det kommer.
Gjest Purple Haze Skrevet 17. juli 2012 #7980 Skrevet 17. juli 2012 God morgen Nei, teller ikke med denne dagen, du er jo snart halvveis i arbeidsøkta allerede (må se litt stort på det), så da er det bare tre dager igjen! Håper spinning blir bra for en lemster og knadd kropp, altså Ha en fin tirsdag, RR
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå