Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God tur! Kos deg på Vestlandet. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen RR!

Vi avløser hverandre fint, ser jeg. Du går av og jeg går på igjen :fnise:

Håper været har skjerpet seg og blitt bra i vest.

Skrevet

:vinke:

En liten pause på hotellet før vi skal ut og spise. Kjempefine dager, FANTASTISK konsert, mye finvær, god mat og hyggelig selskap. Slett ikke dumt! Imorra går turen hjemover igjen, både litt godt og litt kjipt...

Kommer sterkere tilbake både her og der, med konseranmeldelse og bilder. :digge:

Skrevet

Jeg elsker ferien din!

Jeg også!! :strix:

Koser meg storveis! Men kjenner det skal bli godt å komme hjem ogå, ikke minst til min egen seng...

Skrevet

Er det ikke det som er ferie da? Komme seg så langt vekk at man lengter hjem etter en stund? Da har man hatt passelig avbrekk, tenker jeg :)

Syns det høres ut som du har hatt det helt topp i allefall.

Skrevet

Velkommen hjem igjen! :roser: *pynter litt i Fuggelreiret*

Skrevet

:veslejenta:

Hjemme!

Skal bli utrolig godt å finne senga i kveld, MIN seng, med bare meg oppi! Sove lenge i morra, og ikke tenke på andre enn seg selv. Ooooo lykke!

Men!

Har hatt det helt supert på tur!

Det øsregnet da vi ankom på søndagen, så vi travet bare strake veien til hotellet og bestilte en pizza til rommet (hotellets restaurant var selvfølgelig stengt søndager...). Men en koselig kveld ble det da allikevel! Mandagen var det gråvær/overskyet, men oppholdsvær. og vi ruslet rundt i byen og kikket. Handlet litt, spiste god lunsj og var innom hotellet en liten tur på ettermiddagen. Kjekt å få satt fra seg posene og ta med seg nødvendige ting og tang til konserten. En matbit på en restaurant (nesten umulig å få bord siden tilsynelatende alle skulle spise før konserten), før vi ruslet ut til konsertarenaen. Ble ikke plasser så langt fremme denne gangen, men ved hjelp av storskjermene fikk vi da sett litt allikevel. Og hørt...Og jeg har bare en ting å si: WOW! En FANTASTISK konsert! :strix::daane::hoppendeglad: Energisk, suveren kommunikasjon med publikum, leken, god stemme og fengende musikk. Vet ikke om jeg rett og slett ble tatt litt på senga, for dette var MYE bedre enn jeg kunne forestilt meg. Jeg har hørt litt på Springsteen tidligere, og liker musikken, men ikke hørt så mye de siste årene, og kunne de færreste av sangene han spilte (jeg er tross alt mest vant til konserter med høy allsangfaktor, siden jeg har hørt mye på ymse artister...), men allikevel ble jeg nesten satt ut. Knall!! Slet med å lande etter konserten, har nynnet Springsteen-sanger (jeg ikke kan...) i tre dager og kjenner jeg må utforske dette låtmaterialet i større grad. Jeg er visst hekta... Definitivt helt i toppsjiktet av konserter jeg har vært på, denne her ja! :nigo:

Tirsdagen ble det en tur til Akvariet, litt vimsing i bygatene og deilig lunsj og middag. Fiiiint vær, solbrent på nesa og strålende humør. Bare bittelitt frustrert over at jeg ikke hadde billett til tirsdagens konsert også :sjenert: Men vi ruslet utover mot konsertstedet, og fikk høre litt i alle fall. Fikk også snakket med et par vi møtte på mandagen, og hadde en veldig koselig kveld. En helt annen konsert på tirsdagen, men tror setlisten på mandagen, og showet da passet oss glimrende. Strålende fornøyd! Onsdag ble det en tur til Ulriken, nøt en bolle i det sola forsøkte å trenge gjennom skylaget, og bare koste oss (vi har visst kost oss mye.... :fnise: ). Deilig lunsj på Bryggen, og plutselig ser jeg at det lenge har samlet se folk utenfor et av hotellene i nærheten. Ruslet bort før lunsjen for å se hva som skjedde, ante meg jo at Bruce (jepp, er vel like greit å være på fornavn?) skulle forlate byen. Men det skjedde lite der (annet enn at 100-200 folk stod og ventet med kameraet i hånda), så jeg ruslet tilbake til bordet og koste meg med lunsjen. Etter lunsjen tuslet vi bortover igjen, og stod pyntelig på avstand for å se om det skjedde noe. Og plutselig innså jeg at det nærmet seg action. Frem med kameraet og hive seg med :jepp: Litt starstruck etterpå gitt... Ikke tatt på'n, ikke klemt'n og ikke fått autograf (not even close). Men altså, jeg var jo bare noen meter unna! :daane: Venninna mi var litt oppgitt over giret mitt en periode der, men har innrømmet i ettertid at hun egentlig angrer litt på at hun ikke kastet seg inn i galskapen og fikk tatt litt bilder hun også... :fnise:

I dag har vi bare ruslet gatelangs, kikket på livet, spist lunsj og slappet av, før ferden gikk til flyplassen og hjem.

Ehhh...

Ble visst ikke akkurat noe superkort innlegg dette :sjenert:

Ville jo egentlig bare svinse innom og si at jeg er vel hjemme :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen og velkommen hjem! :)

For en herlig tur du har hatt, og med en konsertopplevelse som sitter i sjelen lenge etterpå, så er det bare helt topp :nigo:

Jeg var på Springsteen-konsert i min grønne ungdom da han var på Born in the USA-turneen, og jeg var jo besvimelsen nær! Det var en opplevelse for livet, rett og slett :)

Godt å komme hjem igjen også, tenker jeg. Nyt ferien videre og kos deg maks! :klem:

Skrevet

Så flott å lese at du har hatt det så fint - og litt moro at du er nyfrelst Bruce-fan :fnise:

Skrevet

:ler:

Er i grunn litt fasinert selv, for det kom litt som lyn fra klar himmel på denne jenta. Har hørt endel på Bruce, men det har gått litt i perioder. Er minst 17 år siden jeg virkelig la merke til The River, men det tok liksom aldri helt av den gang. Mulig det kom et annet band litt i veien på et eller annet tidspunkt? :sjenert:

Innser at jeg har gått glipp av endel konserter, men nå skal jenta følge mer med gitt :opplyser: Dette var moro!

:flau:

Skrevet

Reality check:

Når du er vel hjemme igjen og oppdager at samfunnet rundt deg ikke er like opptatt av Bruce og konsertopplevelsen som du er :sjenert:

Jammen, du MÅ se den youtube-vidoen!

Husker du da han... Ånei, du har ikke sett konserten nei...

Hører du ikke på Because the Night? Den er jo RÅ!! Jeg nynner jo på den ennå... Gjør ikke du?

Jammen, videoen er jo knallbra! Det er jo da han... Så du er egentlig ikke SÅ interessert? Hvordan er det mulig?

Vil du se bildene da? Jeg SÅ jo Bruce før han reiste fra byen! Nærbilde til og med!! Ikke? Senere? Ikke SÅ interessert? Jammen...

:sukk:

Da får jeg vel heller sette meg ut litt da, med min nye bok :jepp:

Og litt musikk på i bakgrunnen :plystre:

Skrevet

Du er nå søt da!

Brilliant Disguise er den beste låta hans ever - teksten er utrolig bra, rett og slett. Look it up ;)

Skrevet

Stemmer, den er veldig bra! Og den er på Greatest Hits plata, som jeg mener står hjemme i hylla hos mams og paps og som var min introduksjon til Brucer'n i sin tid. Med Human Touch, The River, Dancing in the Dark etc... Ahh! *nytt søk på Wimp og så er vi igang*

Fjollesøt fuggel om dagen :sjenert:

Skrevet

Gøy med lange feriereferat!! :nigo:

Skrevet

:opplyser:

Du vet du er hormonell når:

- du får klump i halsen av å høre en sang (nærmest hvilken som helst sang, men mest sannsynlig en ballade)

- du får tårer i øynene når du leser bok

- du blir rørt av å se videoer på youtube, trenger IKKE være triste filmer...

- du får klump i halsen når du snakker med din far (om helt trivielle ting)

- din beste trøst kommer fra Hennig-Olsen Is :is:

- du har stort behov for alenetid, og føler deg nærmest asosial.

- du tolker og analyserer alt - og ALLTID i verste mening

:natti:

Skrevet

Ny dag, nye muligheter! :jepp:

Tar en tur til barndomsheimen i dag, og satser på å bli til i morra.

Fremdeles i hormontåka, men får ta meg sammen og gjøre det beste ut av det. Kan jo ikke bli helt asosial heller, og det går jo gjerne over... :sukk:

Får hive noen plagg i en bag og komme meg avsted!

Ønsker en strålende lørdag!

:regn:

Skrevet

Og den er på Greatest Hits plata, som jeg mener står hjemme i hylla hos mams og paps og som var min introduksjon til Brucer'n i sin tid.

Tar en tur til barndomsheimen i dag, og satser på å bli til i morra.

Aner man en liten sammenheng her? Eller? :fnise:

Håper ellers at søte Fuggel'n er ferdig med hormontåka. :kose: Sånne dager er absolutt ikke gode dager...

Skrevet

Hormontåka ligger der fremdeles...

Kom hjem til mams og paps i går formiddag og tårene rant allerede da de spurte om hvordan jeg hadde det. Herlig... Og så føler jeg meg så utrolig rasjonell og balansert... :sukk: I dag har vi besøk av min nevø, han skal være her et par dager. I min tilstand betyr det rett og slett at jeg drar hjem i kveld... Skal klare å ta meg sammen uten store problemer i dag, men så skal det bl godt å komme litt alene igjen. Kjipe greier altså! Men håper de verste to dagene er unnagjort nå, og at det er stigende form på gang. Fredag og lørdag var virkelig ikke morsomme...

Angående hintet ditt, Sauen, så kunne det absolutt vært en realitet. Men denne fuggel'n har Wimp :nigo: Så da er det mest nødvendige innen rekkevidde gitt!

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Du var da virkelig rammet av hormonene denne gangen. Ikke artig i det hele tatt! Håper tåka letter snart, så du føler deg litt mer i vater :klem:

Ha en god søndag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...