Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den må ha ramlet oppi veska mi tror jeg...

(eller så gadd de rett og slett ikke brenne en liten backup til meg som jeg kunne ha i bilen :plystre: ) Så nå har jeg fikset det selv, slik at originalen kan ligge trygt hjemme. Savner noen sanger da, så må finne på et eller annet smart tror jeg. Fått helt dilla på denne "Drive all night"...

Ellers kan jeg fortelle at jeg gjør som orakelet sier: Ser friidrett :opplyser:

Nordmann i aksjon jo! Og snart håndball :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig er jeg trøtt -dette med at ferieslutt og stå opp tidlig og sånn ikke er så lurt å kombinere med å sitte oppe til langt på natt tar litt tid å vende seg til -men man lkan veøl ikke legge seg før kampen er ferdig. Trur eg...

Skrevet

Regner med at du har fri i helga? Så da kan man jo sove lenge i morra og ergo være sent oppe i dag :jepp:

Jeg har ferie neste uke også, og LIKER det jeg ser på langtidsvarselet. Ser bra ut! :sol:

Tror det må trenes litt i morra, og ellers tilbringe litt tid utendørs. Rett og slett :opplyser:

Har første arbeidsuka gått greit? *gruer meg*

Skrevet

Fordelen med å begynne flere uke før elevene, er at det blir en ganske myk start. Nok å gjøre, men ingen avbrytelser (men litt kjedelig i lengden, da...).

Skrevet

Ser den!

Greit med litt myk start, kunne forberede seg litt før innrykket...

Jeg regner med at det blir ganske brutal start for min del, siden de fleste andre er tilbake fra jobb til uka, og det dermed blir fullt kjør når jeg er tilbake. Men krysser fingrene for at vi ikke får en gjentakelse av slik det var for et par år siden, da jeg startet med ca 40 timer overtid uka etter ferien. Urgh! Nei, sånt vil vi ikke ha!

Hmmm... Kom plutselig til å tenke på en liten ting: Det er vel bare ca 6 uker til fuggel'n skal til tigerstaden :strix:

Skrevet

:hoppe:

Regner med at du har litt tid av å avse til et treff...?

Skrevet

Åffkårs!

Vi har da en date lørdagen, har vi ikke? Jeg har holdt av møte tid til leking med KG-venner. Konsert/opptatt fredag kveld, og sikkert ikke grytidlig oppe lørdag, men vil gjerne spise middag sammen med noen koselige damer, og skravle utover kvelden :jepp:

Skrevet

Jeg har pådratt meg teaterbilletter den kvelden, men jeg skal nok klare å rekke begge deler :nigo:

Skrevet

"...pådratt meg teaterbilletter..."

Høres smittsomt ut?

Jeg kan sikkert fra ganske tidlig på dagen, aner ikke helt hva som skjer...

Men gleder meg!

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en deilig dag. :klem:

Skrevet

Håper du koser deg og nyter ferie! :klem:

:jepp:

Har sovet godt i min egen seng i natt, og kjenner jeg er litt treg i startmotoren i dag. Sovet lenge, og tar tid før ting kommer skikkelig igang. Men fått i meg litt mat i det minste!

Spørsmålet nå er om man skulle vært på trening, eller om man skulle gått tur, eller om man skulle gjort begge deler? Eller? :klo: Får gruble litt på det tror jeg... NOE blir det i alle fall!

Skrevet (endret)

Hadde jeg bodd der du bor, så hadde jeg gått lang tur og sett på dyr. :opplyser:

Endret av Sauen Shaun
Skrevet

Hadde jeg bodd der du bor, så hadde jeg gått lang tur og sett på dyr. :opplyser:

Jeg mistenker at det blir en lang tur, men trolig i et annet terreng en det med flest dyr... Er så mange andre som holder dyrene med selskap disse ukene, så tror jeg drøyer det til utpå høsten :jepp: Men det er en annen langtur jeg ikke har utforsket ennå, som jeg vurderer å ta for meg. Men da snakker vi endel timer... Må gruble litt og kjenne litt på ryggen først tror jeg...

Skrevet

:veslejenta:

Skikkelig langtur i dag, og er en sliten og øm skrott som har inntatt sofaen nå.

4 timer

ca 18 km

2200 kcal

Svett fuggel

Sliten fuggel

Fornøyd fuggel :hoppe:

Men nå: sofasliter'n :veslejenta:

Skrevet

Spekt

:fnise:

Nytt ord for sprekt spekk?

Skrevet

Var en fin tur, men kjenner skrotten har fått kjørt seg. Knærne er ikke overbegeistret for øyeblikket, men satser på at kveld på sofaen blir bra! Deilig med frisk luft og litt bevegelse.

Søndagsplaner? Ikke veldig store foreløpig, rydde litt kanskje? Gå tur med ei venninne i kveldinga? :klo:

Skrevet

Jøss, du har jammen vært flink i dag. *imponert* :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...